Rooli kergus sõltub millest? - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107) +--- Teema: Rooli kergus sõltub millest? (/showthread.php?tid=18655) |
Rooli kergus sõltub millest? - 500sel - 29-05-2010 Kes oskab öelda millest roolikergus sõltub? Mis on kulunud või vajab määrimist kui rool kõige kergem just pole? 5 isendit w140 mis mul olnd...roolikergus on erinev ühel ülikerge teisel kerge kolmandal suht raskelt käib !? omale meeldib ülikerge rool-sõidumugavusel olulisim. RE: Rooli kergus sõltub millest? - siimruz - 29-05-2010 Vaata kuna sul nagu ma aru saan on 500-ne siis selle peaks olema kiirustundlik rool. Aga nagu lugesin siis sul püsikas ja asr ei töötan järelikult on sul vigane esimene vasak abs andur või juhe, sest selle pealt loetakse infot. Selle tulemusena ei tööta sul ka see osa rooli süsteemist, mis peaks vastavalt kiirusele rooli kergsust muutma.Vaheta see juhe koos anduriga ära ja su probleemid lahevnevad. omal ajal oma 420 ga oli sama jama. Sealt juhtmelt saab infi rool, abs, asr ja minu arust spidokas ka oli. kui juhe peetis siis rool raske spido jamas püsikas ei töötand ja kummi sai suitsetada nii mis kole. RE: Rooli kergus sõltub millest? - voodoo - 30-05-2010 võib ka olla, et roolivõimu pumba tootlikkus lihtsalt aja jooksul väheneb...minu uuemal w203'l nii ta paistab olema. RE: Rooli kergus sõltub millest? - killer666 - 30-05-2010 Amordi laagrid läbi , pump kulunud , õli vale , miski umbes , roolilatt k6ver , esisillas miski k6ver. Kätes liiga vähe j6udu. Vigu v6ib palju olla,. RE: Rooli kergus sõltub millest? - taaviw126 - 30-05-2010 No üldiselt kui ulme velg all ei ole siis peaks kohapeal sõrmega keerata jõudma ka kõige tossikesem vennike. RE: Rooli kergus sõltub millest? - Karl - 30-05-2010 (29-05-2010, 03:21 PM)500sel Kirjutas: omale meeldib ülikerge rool-sõidumugavusel olulisim. Usu, ülikerge rool ei ole mitte suurel kiirusel sõidumugavus, kohutav lausa. Seepärast tehaksegi kiirustundlikke, aeglase sõiduga kerge ja kiirel sõidul raskem. RE: Rooli kergus sõltub millest? - hannes_s - 30-05-2010 (30-05-2010, 07:45 PM)Karl Kirjutas: Usu, ülikerge rool ei ole mitte suurel kiirusel sõidumugavus, kohutav lausa.pole ise suurem kihutaja ega oma "ülikerge rooliga" sõidukit. mis juhtub suurel kiirusel autoga, millel "ülikerge rool" ? hakkab ujuma? RE: Rooli kergus sõltub millest? - indrek - 30-05-2010 Tunnetus kaob ära RE: Rooli kergus sõltub millest? - Karl - 31-05-2010 Täpselt, selleks ei peagi kihutaja olema. Kerget rooli pead maantee kiirusel pidevalt korrigeerima, ise seda võib-olla märkamatagi, ning see võtab sõidumõnu ära ja väsitab. Olen kunagi nooruses omanud Hondat ülikerge rooliga. Linnas oli väga hea, kuid edasi..... RE: Rooli kergus sõltub millest? - Pets77 - 31-05-2010 Tere! Millest see ,siis ikkagi sõltub? Mul CL-il ongi rool ülikerge ja trassi on kehva sõita. RE: Rooli kergus sõltub millest? - taaviw126 - 31-05-2010 (31-05-2010, 08:40 AM)Karl Kirjutas: Täpselt, selleks ei peagi kihutaja olema. Kerget rooli pead maantee kiirusel pidevalt korrigeerima, ise seda võib-olla märkamatagi,Vanal Honda preludel oli räigelt üle võimendatud. Rooli tõmbad keerlema ja keerleb ise kuni teise otsa välja. RE: Rooli kergus sõltub millest? - Karl - 31-05-2010 (31-05-2010, 12:19 PM)taaviw126 Kirjutas:(31-05-2010, 08:40 AM)Karl Kirjutas: Täpselt, selleks ei peagi kihutaja olema. Kerget rooli pead maantee kiirusel pidevalt korrigeerima, ise seda võib-olla märkamatagi,Vanal Honda preludel oli räigelt üle võimendatud. Rooli tõmbad keerlema ja keerleb ise kuni teise otsa välja. Just seda auto omasingi kunagi kui noor ja loll olin http://www.youtube.com/watch?v=PRY9oPELRYc&feature=player_embedded |