Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Küsimus w201 2.0 77kw karpa kohta - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: Küsimus w201 2.0 77kw karpa kohta (/showthread.php?tid=17835)



Küsimus w201 2.0 77kw karpa kohta - rix21 - 04-04-2010

Küsimus siis selline et külmalt käivitub halvasti ja sõitmise aeg kui järsku gaas põhja vajutada siis nagu poob mootori kinni ja siis läheb järsku edasi...ja kytte kulu on ka kuidagi meeletu 2.0ise kohta et kas see sõltub karpast?
panen karpast mõned pildid kah


üldine pilt karbussist

Küsiksin et mis tekst see on seal peal? mis ta teeb?Icon_smile
karpa kaan

ja siis selline kysimus et mis potska see on seal karpa all see beesikas et mis siis saab kui seda keerata?
karpa all asuv potska


Aitäh kui oskate vastata!
Eusa_dance


RE: Küsimus w201 2.0 77kw karpa kohta - MESAMEES - 04-04-2010

Teisel pildil olevas potskas käib ATF õli sees.On seal ikka miskit sees ka?


RE: Küsimus w201 2.0 77kw karpa kohta - wdb240 - 05-04-2010

Stromberg karpa(muutuva segukoonudega karpa). Üks paremat tüüpi karpa karburaatorite maailmas.

Sealt korgist saab panna segukoonusele vastutöötava amortisaatorile õli. ATF õli.


See klapp seal all on suretus klapp. Selle keeramisega saab CO-d paika keerata.

Sellel karpal vaja ikka TASAPINDA vaadata , segu paika keerata , mootori süüteajastust kontrollida. Üldiselt mängimist vajab see asi. Karpa pillid on tegelt päris keerulised kui nendesse 100% süveneda. Nende veaotsing ja paika saamine võtab teinekord päeva ära. Tihti polegi mõtet midagi ennem kruttida, kui oled veendunud kõikide reziimide töövõimesuses. See eeldab aga karpa lahti võtmist ja läbi kontrollimist.
Seda tihti karpamehed aga ei taha maksta ja nii need karpad pool töötavana ringi sõidavadki.


RE: Küsimus w201 2.0 77kw karpa kohta - rix21 - 05-04-2010

(05-04-2010, 12:08 AM)wdb240 Kirjutas: Stromberg karpa(muutuva segukoonudega karpa). Üks paremat tüüpi karpa karburaatorite maailmas.

Sealt korgist saab panna segukoonusele vastutöötava amortisaatorile õli. ATF õli.


See klapp seal all on suretus klapp. Selle keeramisega saab CO-d paika keerata.

Sellel karpal vaja ikka TASAPINDA vaadata , segu paika keerata , mootori süüteajastust kontrollida. Üldiselt mängimist vajab see asi. Karpa pillid on tegelt päris keerulised kui nendesse 100% süveneda. Nende veaotsing ja paika saamine võtab teinekord päeva ära. Tihti polegi mõtet midagi ennem kruttida, kui oled veendunud kõikide reziimide töövõimesuses. See eeldab aga karpa lahti võtmist ja läbi kontrollimist.
Seda tihti karpamehed aga ei taha maksta ja nii need karpad pool töötavana ringi sõidavadki.


selge see Eusa_dance
midagi hääääästi natukene oli mingit punast õli?
milline õli sinna käib siis?