w211 270cdi probleem käivitamisega - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: w211 270cdi probleem käivitamisega (/showthread.php?tid=17350) |
w211 270cdi probleem käivitamisega - kasetom - 07-03-2010 Tere,autoks w211 270cdi/2003a./ Oli probleem airmatic-uga,tagum.ots vajus alla. Viga leiti klapi juurest, mingi juhe oli katki.Soovitati ka kompressor ära vahetada/mida ka lasin teha/. Sõitsin koju,asi toimis.Auto jäi paariks päevaks seisma,oli jälle alla vajunud/taga/. Panin käima,tõstis kohe masina normi.Jäi uuesti paariks päevaks seisma,oli alla vajunud. Laadisin akut,proovisin käivitada,mitte piiksugi.Armatuuris veatuli põleb,küünlaid ei näita,et sisse lülitaks,näitab BASviga,ABSviga,ESPviga,DISPLAYviga,starterit taha ei võta. Armatuuri kõrval tuli,mis vilkus ennem roheliselt,vilgub nüüd punaselt. RE: w211 270cdi probleem käivitamisega - indrek - 07-03-2010 Kuidas on üldse võimalik sellist teksti kirjutada. Kas on raske panna tühikuid ja vahest ka paar enterit? RE: w211 270cdi probleem käivitamisega - indrek - 07-03-2010 Aga vastuseks su küsimusele - sul on aku tühi, proovi korraliku täkuga. CDI tahab head särtsu saada. RE: w211 270cdi probleem käivitamisega - kasetom - 07-03-2010 Seda tahaks teada,miks ta nüüd aku nii kähku tühjaks imeb.Enne kompressori vahetust seisis mitu nädalat ja läks ilma laadimatta käima. RE: w211 270cdi probleem käivitamisega - R129 - 07-03-2010 Antud juhul vajab su auto konkreetset lähenemist - kui soovid foorumist abi saada kontakteeru kasutajaga wdb240. RE: w211 270cdi probleem käivitamisega - kasetom - 11-03-2010 Viga oli lisaimmo tableti tühjas patareis. See lisaimmo vist mõistlik hoopis maha võtta? RE: w211 270cdi probleem käivitamisega - marek - 11-03-2010 (11-03-2010, 10:28 AM)kasetom Kirjutas: Viga oli lisaimmo tableti tühjas patareis. Kui lisaimmo kaitseb ka võtme vargust, siis ära võta... mida ta ilmselt teeb kuna on patakaga distantskaart? Muidu võiks ilmselt eemaldada. Need immod milledel pulk ripub võtmete küljes (loe: odavad), on suht kasutud. Aga veel su immost, räägi täpsemalt millega tegu. Ma ei tea ühtegi distantskaardiga immot millel ei teataks immo eelnevalt pikka aega, et patakas hakkab otsa saama. Samuti kui immo on lukus teatab ta käivitamisel, et ära ürita immo blokeerib. RE: w211 270cdi probleem käivitamisega - kasetom - 11-03-2010 Mingi aeg tagasi tekkis jah juhiukse avamisel piiksumine.Arvasin,et asi seotud külma ja tühjavõittu akuga.Muud teatevarjanti ei olnud märgata.Piiksumine oli kadunud samal päeval,kui enam süüdet sisse ei võtnud. See immo Leedus juurde lisatud ja ei teatanud ta midagi plokeerimisest. Ilma her.wdb240 nõuannetetta oleks auto treileriga linna vedanud. RE: w211 270cdi probleem käivitamisega - marek - 11-03-2010 (11-03-2010, 05:57 PM)kasetom Kirjutas: Mingi aeg tagasi tekkis jah juhiukse avamisel piiksumine.Arvasin,et asi seotud külma ja tühjavõittu akuga.Muud teatevarjanti ei olnud märgata.Piiksumine oli kadunud samal päeval,kui enam süüdet sisse ei võtnud. Kui ukse avamise peale piiksub, siis on ilmselt tegu Pulsar 12 nimelise immoga. Sellel konkreetsel on jah see hoitaus natuke lühike, aga ikkagi on olemas. Autole see immo ei edasta mingit infot, ainult annab märku piiksudes ja vilgutades LED'i. Sellel on olemas ka pin-kood millega saab tühja pataka korral auto käima. Infot akust kuvab spidokale auto enda elektroonika, samuti saab sinna kuvada ka voltmeetri. Pulsar 12 kasutus- ja paigaldusjuhend: Pulsar_code_est.pdf (Suurus: 128.91 KB / Tõmbamised: 16) |