W123 200D 07.1984 - uru - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: W123 200D 07.1984 - uru (/showthread.php?tid=17213) |
W123 200D 07.1984 - uru - uru - 28-02-2010 Nii, mõtlesin, et teen enda toredast mersust ka teema siia huviliste autode alla, kuigi varsti plaan liikmeks hakata ning ju siis saab teema ringi tõstetud, aga esialgu teeme siia ja tagajalgu kirjutan nüüd masinast. Auto "leidsin" siis 09' aasta juulis soomest Vaasa-st.Auto oli seisnud alates 2006 aastast, kuid käivitus poolest pöördest, ning läksin pikemalt mõtlemata ka soomes ülevaatusele, masin tunnistati olevat korras, isegi see ülevaatuse ("Katsastuse -soome k.") läbiviija oli positiivselt üllatunud et nii korras ja ilus auto oma vanuse kohta. Kaua ei mõelnud, kuna masin oli igati heas seisukorras ning sai ära ostetud ja eestisse vuratud sellega. Autol on siis 2.0 Diisel mootor ning 44kW rammu Täisnahk sisu, elektri peegel(kunde poolne),salongi valgustus pakett. auto ei nagise ega ole ka mingit läbivat roostet kusagil - mis tundub olevat täiesti õnnistus , arvestades milliseks w123-ed kipuvad minema peale paarikümmend aastat. Olen masinal vahetanud esitulede klaasid ja sisud värvinud ning ka esimesed suunad vahetatud. Hetkel masin seisab, ning toimuvad erinevad ümberehitused. Panin uue armatuuri ning vahetasin armatuuri ja keskkonsooli tulede pirnid LED pirnide vastu(väga viisakas on). Veel on olemas, ja vajab paigaldamist nelja ukse elektri akende süsteemid koos mootorite ja nuppude-juhtmetega. (kellel korralikke aknatõstuki nuppe, võib pakkuda mulle sest need vanad on küll kroom äärtega ja puha, aga ei ole enam esimeses nooruses, ning rikuksid üldpilti) Kui ma nüüd seest valmis saan masina, siis läheb värvimisse, ning vahepeal tuleb osta uued Klar-Glas tagatuled ja uued veljed koos kummidega ootavad ka ammu. Tõin täna esivõre ka tuppa ning ka käigukangi koti, et värvida esivõre hall plastik mustaks, ning lasta õmmelda uus käigukangi kott. Nii, panen mõned pildid ka siis. See pilt tehtud siis soomes Ülevaatuse maja ees, kust sain ka autole numbrid. Kaks sõpra. See pilt on siis juba eestis tehtud, kui jõudsin koju saaremaal. Siin siis pildid peale esimest uuenduskuuri. Paar pilti siis hetkel käivast armatuuri tööst ka jne RE: W123 200D 07.1984 - uru - 07-03-2010 Vahepeal on saanud uue kuue esivõre RE: W123 200D 07.1984 - Karl - 07-03-2010 Päris kobe rauk, ära teda ainult üle tjuuni. Täpsustuseks: minu teada "kolmele" ei pakutud üldse nahksisu, see peaks olema kunstnahk. Targemad võiksid mu väidet kinnitada või ümber lükata. RE: W123 200D 07.1984 - uru - 07-03-2010 Uksepolstrid tunduvad küll mingi pehme jura olevat Aga istmed on küll sellised "nahalaadsed" See grill on enamvähem viimane asi mis sinna tuleb. praegu tulemas veel klar-glass tagatuled ja teised veljed. Veljed on need mis mul praegu kupeel all on. Kena randiga Kuigi kupeel on 30mm spacerid ja ka tehtud koopa äär laiemaks. RE: W123 200D 07.1984 - uru - 07-03-2010 Nii, täna jõudsin siis armatuuri kinnitada, ja õhutorud paika panna selle all. ning esivõre külge kruttida. Muide "krutti" tähendab läti keeles: lahe, tore, vinge vms. RE: W123 200D 07.1984 - uru - Lahekas - 11-03-2010 Viimasel pildil vaatan mina nagu oma autot Mis selle kupeega toimub muidu? Päris ülbe näeb teine välja. RE: W123 200D 07.1984 - uru - uru - 11-03-2010 kupee seisab rõõmsasti selle valge kõrval, viimasest pildist vasakul siis, kuigi ainult lumehunnik näha, see seal samas RE: W123 200D 07.1984 - uru - Karl - 11-03-2010 See kupee ennegi siit foorumist läbi käinud, väga tuttav masin. RE: W123 200D 07.1984 - uru - uru - 12-03-2010 Kunagi sõber tahtis seda ära müüa, mingi eriti odava hinnaga ka veel. viimati sõitsin sellega sügisel täitsa töötab kenasti, aga bensu pump andis otsad. RE: W123 200D 07.1984 - uru - uru - 12-03-2010 Nii, täna öösel lendab lennuk Egiptimaale, ning puhkan seal mõnuga kuni ülejärgmise laupäevani. Niiet, varem ei ole eriti postitusi loota siia, vähemalt minu poolt mitte. Teie aga andke tuld RE: W123 200D 07.1984 - uru - uru - 29-03-2010 Nii, sain siis veljed täna alla proovitud, ja tuleb vist võtta ette sama töö mis tehtud kupeega. St. et taha tuleb teha tiiva laiendus ja 25mm spacer vahele (muidu tunduvad esiveljed laiemad, ja teha ka ette laiem tiiva äär(koopalaiend) ja ilma spacerita, siis peaks jääma kena, kuigi praegu ei ole ka eriti viga, aga siis sobiksid antud veljed paremini. Kuigi ei tahaks kerele teha mingit "porno" värki, niiet arvan, et see jääb ära. ahjaa, keskkapslite katted unusid peale panemata vb tuleb siiski jätta plekkveljed, ei tea, ju paistab RE: W123 200D 07.1984 - uru - uru - 11-04-2010 Nii, vahepeal olen masinaga natukene ka sõitnud, ja on tõesti nauditav klassika. Igatahes, arvan, et ei ole mõtet lasta masinal lihtsalt seista, ning oodata millal hakkab kusagilt roosteuss (mida veel eriti ei ole) närima, ning seega võib keegi Hea huviline mulle teha enda hinnapakkumise. Nägin tallinnas laupäeval ühte korraliku samasugust masinat, ja umbes 80nendates eluaastates mees sõitis sellega, ja oli kohe väga hea vaadata, teades, kuidas tolle aja mehed autodest lugu peavad ja hoiavad. No offence, aga elutempo on kiire, ning ei jõua kahe masinaga sõita.Ning G tahab ka nokkimist, et metsa ronima minna Nii et, kel huvi siis räägime. Praeguseks hetkeks on armatuur ammu küljes, ja vaja veel mõned kruvid kinni keerata armatuuri-keskkonsooli all, ja siis peaks juba olema OK. RE: W123 200D 07.1984 - uru - Karl - 12-04-2010 Kui sul plaan teda müüma hakata, siis tee müügiteema alla palun eraldi teema kuulutusega. RE: W123 200D 07.1984 - uru - uru - 12-04-2010 (12-04-2010, 08:52 AM)Karl Kirjutas: Kui sul plaan teda müüma hakata, siis tee müügiteema alla palun eraldi teema kuulutusega. Mõtlesin ka selle peale, aga otseselt ei teeks müügiteemat veel, ehitan teda ikka edasi jne..et lihtsalt kel huvi siis räägime, VB. |