w203/w211 - 180K, 200K, 230K - M271 Mootoril termostaadi vahetus - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Remondi ise (DIY) (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=76) +--- Teema: w203/w211 - 180K, 200K, 230K - M271 Mootoril termostaadi vahetus (/showthread.php?tid=17192) |
w203/w211 - 180K, 200K, 230K - M271 Mootoril termostaadi vahetus - marek - 26-02-2010 Viimaste külmadega ei tahtnud enam eriti 80'ni temp.näidik tõusta, vaid jäi isegi 1 kriips alla. Korralikult soojaks sai ainult raske jalaga sõites ja ise käike valides. Täna kui väljas +1 sõitsin ca 25km ja ka ei läinud temp 80'ni. Parkisin auto ära ja jätsin REST'ga mootori jahtuma ja läksin termostaadi jahile. Paar tundi hiljem oli kõik vajalik kola olemas ja mootor täiesti külm. Ostsin WAHLER'i termostaadi A271 200 00 15 (avanemistemp. 90 kraadi) http://www.teeme.ee'st 375kr lett, kaasas ilusti 2 tihendit, 1. kandiline mis käib termostaadi ja toru vahele ja 2. ümmargune mis käib toru ja plokikaane vahele. (Numbritega nooled piltidel) Vahetus koos pildistamisega võttis täpselt 10min! 1. Kapott lahti 2. Õhuvõtutoru eest ära 3. Mootoril eest plastik ära 4. 8mm padruniga plastiktoru 2 polti lahti 5. Kergelt väänutades toru plokist välja 6. Vana termostaat välja 7. Vanad tihendid ära, uued asemele 8. Termostaat toru külge 9. Toru tagasi, poldid ettevaatlikult kinni tagasi, kuna tegu plastiktoruga 10. Valasin ca 0,5l jahutusvedelikku peale mis välja voolas Tulemus see, et ca 2-3km rahulikku sõitu ja temp. 1 kriips üle 80 kraadi! Sees oli vana mb koodiga orig. termostaat mis oli ka Wahleri toodang! Paar selgitavat pilti ka juurde: |