Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
ikka jama ke-jettronicuga - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: ikka jama ke-jettronicuga (/showthread.php?tid=16512)



ikka jama ke-jettronicuga - maisalup - 13-01-2010

ikka veel jukerdan selle jettronic mootoriga auto kere puruks, aga isegi puu ei remontinud mootorit Icon_evil
jama siis selline, et isegi kui ma saan ta külmalt käima, siis mootor pöördesse ikka ei lähe nagu peab. ühe ajuga läks ilusti pöördesse aga rohkem pole ühegagi tööle saanud, mootor kogub vaikselt tuure isegi järsul gaasi vajutusel.
puterdab korra ja siis vaikselt läheb edasi Icon_eek
varsti tatsan bensiini kanistri ja tikkudega ta ümber natuke
kuradi jama ikka
kõik kaitsmed terved ja juhtmed sada korda kontrollitud, osad kehvemad juba välja vahetatud, peaks käima nagu kellavärk juba


RE: ikka jama ke-jettronicuga - hannes_s - 13-01-2010

kõlab ju sama moodi: "jäin autoga teeäärde, võtsin mootori maha, tegin põlveotsas kappremondi ja kimasin jälle edasi"


RE: ikka jama ke-jettronicuga - taanneell - 14-01-2010

On sul kõik vaakumvoolikud küljes? Kas kõik vaakum voolikud on terved? Ja oled sa 100% kindel, et ke-jet veapõhjustaja on?


RE: ikka jama ke-jettronicuga - weix - 16-01-2010

Kas sul pritsel katitse ka on? Asub aku juuresmuidu. Kui see läbi siis sama anomaalia....


RE: ikka jama ke-jettronicuga - maisalup - 16-01-2010

kõik on küljes, või siis tõesti kõik ajud läbi?
sest ühe ajuga töötas ideaalselt. aga pensiinipumba relee küljest oli toite juhe läbi mädanenud ja arvatavasti tömbas voolu läbi aju nong kärsatas selle läbi. juhtme panime uue koos klemmiga, et enam seda ei juhtuks ja peale seda olen ostnud 4 aju igavese kirve hinna eest ja kõigi ajudega sama jama. enne käivitust kontrollisime testriga, aga külmkäivitus pihustid ei saa voolu impulssi ajust, kui otse aku pealt vool senna klemmile peale panna, siis külmkäivitus toimib ja teiseks ei tule ajust signaali rõhu reguleerimis klapile, kui gaasi vajutad siis puterdab tükkaega ennem kui pöördesse läheb, aga kas on seda halli releed kellegil üle katsetamiseks, võibolla relee ise jukerdab mitte seal peal olev kaitse


RE: ikka jama ke-jettronicuga - hannes_s - 21-01-2010

kellel tolle pritse vastu väga suur huvi, siis tktk raamatukogus on palju bosch kirjandust (starterid, genekad jne). üks raamat siis ka pealkirjaga ke-jetronik, raamat küll inglise keeles ja umbes kõigest 70lk pikk, aga kellel huvi võib ju sirvida ja ehk leiab ka midagi huvitavatSmile


RE: ikka jama ke-jettronicuga - tommi - 21-01-2010

TKTK raamatukogus on ka eestikeelne raamatuke ke-jetronicu kohtaSmile Sealt leiab ka palju infot, skeeme ja seletusi ning on ka vigade otsing erinevate mootori tööhäirete puhul.


RE: ikka jama ke-jettronicuga - maisalup - 22-01-2010

mis tktk? seletate ehk lahti, pole tallinna inimene


RE: ikka jama ke-jettronicuga - tommi - 22-01-2010

Täpemalt siiski TTK - Tallinna Tehnikakõrgkool


RE: ikka jama ke-jettronicuga - R129 - 22-01-2010

Konkreetne küsimus - kas tahad autot korda saada või tahad niisama jännata. Kolmandat varianti (teen ise korda) pole!


RE: ikka jama ke-jettronicuga - maisalup - 22-01-2010

kui aus olla, siis sellega tegeleb üks remondimees, kes minust targem, kuid isegi temal on pool elektroonilise pritsega tegemist, tal bmw kodusem auto.
aga tahaks jah korda saada ja uut keret oleks ka vaja ja kuni pole keret pole ka mootoriga midagi peale hakata, kaksiratsi mootori seljas ei sõida ju