Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
KOLMAS KÄIK - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: KOLMAS KÄIK (/showthread.php?tid=1608)



KOLMAS KÄIK - Pühamees - 12-05-2006

Mis võib viga olla, kui kolmas käik läheb sisse raksuga. Kui pöördeid kiirendamisel üle 2,5 ei lase siis on ok, aga kui üle selle siis läheb jubeda raginaga sisse.


RE: KOLMAS KÄIK - Andres65 - 12-05-2006

sünkronisaatorid on jõudnud oma maise teekonna lõpule... Kui pikalt "ragistad" kuulub ka lülitusmuhv väljavahetamisele. Kui rahulikult sõita ja topeltsidurit kasutada (nagu vanadel sünkroonimata kastidel), polegi asjast erilist probleemi.


RE: KOLMAS KÄIK - Karl - 12-05-2006

Andres65 Kirjutas:sünkronisaatorid on jõudnud oma maise teekonna lõpule... Kui pikalt "ragistad" kuulub ka lülitusmuhv väljavahetamisele. Kui rahulikult sõita ja topeltsidurit kasutada (nagu vanadel sünkroonimata kastidel), polegi asjast erilist probleemi.

Vahegaasi ikka vist,mitte topeltsidurit........mäletamist mööda käis see nii Vene krusadel.


RE: KOLMAS KÄIK - v6sa - 12-05-2006

See sõltub, kas alla või üles vahetada.

Alla käib vahegaasi ja -siduriga.
Üles ainult vahesiduriga.


RE:   KOLMAS KÄIK - Andres65 - 12-05-2006

Karl Kirjutas:
Andres65 Kirjutas:sünkronisaatorid on jõudnud oma maise teekonna lõpule... Kui pikalt "ragistad" kuulub ka lülitusmuhv väljavahetamisele. Kui rahulikult sõita ja topeltsidurit kasutada (nagu vanadel sünkroonimata kastidel), polegi asjast erilist probleemi.

Vahegaasi ikka vist,mitte topeltsidurit........mäletamist mööda käis see nii Vene krusadel.

Kuna sünkronisaatorid on vajalikud käigukasti võllide pöörlemiskiiruste ühtlustamiseks siis ülesvahetamisel vaja võll lihtsalt maha pidurdada ja selleks piisab, kui neutraalasendis korra sidur üles lasta (nn. topeltsidur). Allavahetusel aga vaja võlli pöörlemiskiirust tõsta ja selleks siis vajalik vahegaas. Sai kunagi sõidetud vennalikus Tsehhoslovakkias toodetud veoautoga LIAZ, millel oli sünkroonimata kast. Kui asja käppa sai, ei kostunud sealt ühtegi raginat aga alguses võttis pea märjaks küll.


RE: KOLMAS KÄIK - Rolz - 12-05-2006

Mis paneb teid arvama, et tegu manuaalkastiga?


RE: KOLMAS KÄIK - Karl - 12-05-2006

Rolz Kirjutas:Mis paneb teid arvama, et tegu manuaalkastiga?

Hmmm,hea küsimus! :bigsmile:

Pole küll ühtegi auomaatkasti näinud kus käik lausa raginaga sisse läheb,kuid mine tea......


RE: KOLMAS KÄIK - v6sa - 12-05-2006

Tjah...Confusedilly:Confusedilly:

Minagi ei kujuta ette, mis võiks automaatkastis ragiseda, kuid mitte sõitmist takistada kolmandal käigul.

Ehk teema algataja poetab natuke täpsustavat infot oma mure ja murelapse kohta...


RE: KOLMAS KÄIK - Rolz - 12-05-2006

Võib ja kuidas veel...seal nimelt selline asi isegi, mis kannab nimetust - leevendi, kui sellel on probleeme, siis paugub, nii et vähe ei ole ja ikka väga tuntavalt..


RE: KOLMAS KÄIK - Karl - 12-05-2006

Rolz Kirjutas:Võib ja kuidas veel...seal nimelt selline asi isegi, mis kannab nimetust - leevendi, kui sellel on probleeme, siis paugub, nii et vähe ei ole ja ikka väga tuntavalt..

Paukumist olen kuulnud päris tugevat,kuid raginat......


RE: KOLMAS KÄIK - Andres - 12-05-2006

lugesin kuskilt.. kellelgi oli selline probleem. mingi hammasratas murdus?


RE: KOLMAS KÄIK - Pühamees - 15-05-2006

Tegemist jah manuaaliga, ega automaadil eriti vist valida nagu ei saa kuhu maale pöörded kiirendades lasen. või?