W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - indrek - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - indrek (/showthread.php?tid=16008) |
W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - indrek - indrek - 13-12-2009 Tere klubi rahvas. Sai siis üle pika aja jälle diisli peale tagasi tuldud, allpool siis ka minu uuest liikuvast sõbrast väike jutt. Mercedes-Benz W210 E 300 Turbodiesel Mootor: 3.0 turbodiisel 130 KW 330nm Kere: Sedaan Sisu: tume riie Läbisõid: 235000 võib isegi olla selline Kiirendus: 7,8 sekundit Küttekulu - Linn peaks olema 11, maantee 6,5 keskmine seal 7-6 kandis Käigukast: Automaat 5 käiku Lisad: Ega neid eriti polegi - el. aknad, kliimaautomaatik, kruiis, limiter, veojõukontroll, abs, valu, helitehnika, isetumenev trahavaatepeegel midagi kindlasti veel. Ahjaa see juba SmartKey ga mudel ja eelmine omanik on selle vahetuse teema ka läbinud, seega peaks sellega ka mul muretu olema. Esmamulje ja väike ajalugu paari päevaga tekkinud: CLK st üle minnes oli alguses harjumatu ja võõras, oli ju viimane jubedalt hinge läinud, aga nagu koeraga, keda linnas peetakse ja maale paremale elule viiakse, läks ka temaga nii. Sai omale hea peremehe Soome parematel teedel. Kui Joonasega erinevaid Eesti autosid minu hinnaklassis vaatasime, siis lõpuks tekkis juba masekas, et po legi midagi võtta. Ühele ei julenud tõstikele tõstes allagi minna, nii jubedad raiped ikka müügil. Aga siis Joonas Pärnust ühe leidis ja sõitsime ka vaatama - muidu oli plaan juba Leetu põrutada. Eks vigu leidsime, aga auto meeldis ja kuna omanik tegi hea hinnalanguse meile, siis läks kaubaks. Nüüdseks on peaaegu kõik hullemad mured lahendatud ja saab juba normaalselt sõita. Mootor tiksub nagu kellavärk, kast vahetab kenasti ja kui turbo taha tuleb, siis ikka suu kõrvuni - liigub ikka nagu loom. To Marek: pole see diisli tankimine nii hull protsess midagi, nagu sa mõned korrad kommenteerinud oled Pildid siis, kui autot natuke kasitud on, ehkki suurt midagi vaadata polegi, tavaline punnsilm, aga üle harju keskmise korras enda ea kohta RE: Minu E300 TD 1997 a. W210 - Uku - 13-12-2009 Kiirendusaeg 0-100 on küll jube optimistlik Kuid võimas diisel on mõnus asi - liigub muhedalt ning küttearved jäävad madalaks. Edu edaspidiseks! RE: Minu E300 TD 1997 a. W210 - ralak - 13-12-2009 Nonii, mis siis ligi võeti, Pärnu must? Tehasest jah ~sek aeglasem aeg sajani sõitmiseks aga no see selleks, ise plaanin samasugust otsima hakata kevadel, lisade suhtes olen ka pisut nõudlikum. Edu ja rohkelt kilomeetreid! Peaasi et värske olemusega Mercedes-Benz! RE: Minu E300 TD 1997 a. W210 - HotPapa - 13-12-2009 Nice, nüüd saad vahepeal diisliga ka sõita vahelduseks, pilt sooviks kindlasti RE: Minu E300 TD 1997 a. W210 - v6sa - 13-12-2009 Tere tulemast klubisse, traktorist Muide, paranda pealkiri ära - see on veel DT... Diisli tankimiseks puhaste kätega on kaks võimalust: kas valid hoolega tanklat/aega või omad autos vastavat abivahendite paari. Võin soovitada Tamrexis praegu soodushinnaga müüdavaid nitriilkattega halle kootud kindaid - taluvad meie diislikütusena müüdavat põlevvedelikku päris hästi. Must või hall? RE: Minu E300 TD 1997 a. W210 - indrek - 13-12-2009 Tangin ainult nestes, pole mingit probleemi, seal on tankurid üsna puhtad ja kuivad - pealegi unustan tankimise võrreldes CLK ja eelneva Audiga Värvus on jah Must ehk siis 199 värvikood. Veljed hetkel 16" ja ei näe selle auo all paremad just välja, suveks tuleb ikka 17 ja laiem rehv. Aga jah, eks lisasid ole vähe, samas vähem asju ka laguneda - kõik eluks vajalik - kliima, kruiis, el.aknad, el.peeglid on olemas, ülejäänud oleks juba luksus ju. Tahtsingi saada seekord sõidukit, mis oleks pigem tarbeese, kuid samas nõudmised olidki eelnevad lisad. Ilma kruiisita ja kondita autot never ei taha. Uuel nädalal on vaja üks eelsüüteküünal vahetada ja esisillas paar õõtsapuksi ka. Tegelt õlivahetusele võiks ka mõelda, ja kui Kuldariga kaubale saan, siis uus esiklaas ka pääle. Aga sõita on ikka luksus - ideaalne tallinna tänavatele. Nüüd saan aru küll, miks härra linnapea ei mõista meie tänavate olukorda - tal ka ju E klass RE: Minu E300 TD 1997 a. W210 - indrek - 13-12-2009 Uku Kirjutas:Kiirendusaeg 0-100 on küll jube optimistlik Noh see 130 kw 320 nm juures ikka teeb tööd küll - ega isegi ei oleks uskunud, aga nüüd:p Räägin ju, et Joonase E320 B 165 kw palju eest ära ei läinudki. Umbes sama vahe oli nüüd mul Joonasega, nagu enne CLK ja Joonase punniga. RE: Minu W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - tank - 13-12-2009 Tere tulemast siis masuudipresside sekka. Ühte ma sulle ütlen-disla võib olla hea, öko, ja isegi kiiresti liikuda, aga varem või hiljem tahad bensukat tagasi. Been there, done that-mitu korda. Muidu mootori valik hea Kere valik RE: Minu W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - Renkju - 13-12-2009 Õnnitlen, Indrek. Üks asi, mis oelks lisade hulka võinud veel kuuluda, oleks võinud ju olla Webasto ploki- ja salongisoendus Siis oleks viimane piir, kus luksus ja vajalikud elemendid piiri panevad. Olen ise kaa siin Norras oldud aja jooksul ainult diislitega sõitnud. VW Transporter T5, 96 kw ja turboga- liigub väga muhedalt, kuigi lõpus hakkab veits pooma ja nüüd siis viimased kolm kuud sõitnud Volvo V70-ga, D5 turbo mootor ning 120 kw- Pole paha Aga eks ma ostan endalegi kunagi masuudipressi ning MB. Ökonoomset ja väänderohket kulgemist RE: Minu W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - indrek - 13-12-2009 Renkju Kirjutas:Õnnitlen, Indrek. Mul webasto asemel väga hea soe garaaz olemas RE: Minu W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - siimruz - 13-12-2009 Hea valik kiidan. RE: Minu E300 TD 1997 a. W210 - eDiCk - 13-12-2009 Uku Kirjutas:Kiirendusaeg 0-100 on küll jube optimistlik +1 RE: Minu W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - marek - 13-12-2009 Indrek Kirjutas:Kiirendus: 7,8 sekunditRekka turboga? Kui vanust ja läbisõitu arvestada siis võiks see 10s kanti jääda! Kulu võiks ka 7 ja 12 vahele jääda, uuel autol. Indrek Kirjutas:To Marek: pole see diisli tankimine nii hull protsess midagi, nagu sa mõned korrad kommenteerinud oledNo räägi räägi, varsti tuleb "koi" peale ja hakkad kankudega möllama, siis paned selle nõretava kanku "pagassi" koos "niiskete" kinnastega ja siis lähed õhtusele kohtamisele nagu tõeline... RE: Minu W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - hents99 - 13-12-2009 Indrek, ma võtsin täna ühe W124 300D ligi. Hehee, säästu aeg, mis parata. Edu sulle ja pikka iga su autole! RE: Minu W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - indrek - 13-12-2009 Ai krt jah, andmetes oli ikka 8.9 sekundit RE: Minu W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - indrek - 13-12-2009 Siin salongi keemilise ajal sai proovitud ka kuidas näeksid välja mu Rial valukad Mõõt on 17" ja ET on 29. Huvitav, kuda selline ET võiks punnile minna. moblaga pilt ka RE: Minu W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - Marten - 13-12-2009 Mnjaa, õnnitlused. mul endal samuti kurbadele silmadele pilk peale jäänud. eriline kihk tuli peale aga pärast SELi ostmist. Muretut kulgemist Marten RE: Minu W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - taadu - 13-12-2009 Kohe näha, et "OMAD POISID" Võib ju vaidlema jäädagi et kas bensukas või disla. Ikka omal käel vaja kõik järele proovida ja siis sõna sekka öelda. Minu ökoliikur igatahes üle 2 aasta truult teeninud ja arvan, et aastate pärast meenutad ka enda oma hea sõnaga. Mis muud kui tulevaste kohtumisteni kus seame oma kurbikud masuudipressid ritta. RE: Minu W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - Joonas - 13-12-2009 Lisan, siis ka omapoolsed kommentaarid selle auto kohta. Olles selle autoga sõitnud ja ka juba remontind, siis julgen öelda, et tegu on hea masinaga. Ning punni kohta ikka väga vähe roostes. Kui sillas veel paar asja ära teha ning natuke välimust velgede ja iluvõre näol muuta, siis saab tast ikka väga hea ja ilusa auto. Ning eks kiiremas korras peab ka polli ja vahtamise ära tegema. Jõudu ja jaksu siis ''traktorist''. RE: Minu W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - allan1 - 13-12-2009 Musta iluvõre katk aka "kangreen" levib kiiresti ma vaatan... |