Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
mootori temperatuur 2,2cdi 2000a - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: mootori temperatuur 2,2cdi 2000a (/showthread.php?tid=15913)



mootori temperatuur 2,2cdi 2000a - jaanu30 - 07-12-2009

autoks w210k 2,2 cdi 105kw 2000a .oskab keegi öelda kas on normaalne et jahutusvedeliku temperatuur ei tõuse kõrgemale kui 75 kraadi(alla 80 natuke)


RE: mootori temperatuur 2,2cdi 2000a - priitkop - 07-12-2009

Tervist tervist.omal sama mure.siiamaani pole eriti tähelepanu pööranud.peaasi et ikka alla saja oleks Big Grin
aga jh omal täpselt 75 kraadi.
2001 E 3.2 cdi


RE: mootori temperatuur 2,2cdi 2000a - virgo - 07-12-2009

Proovi tuhatoosi kõrval olev nupp teise asendisse lülitada ja sõida siis. Mina isegi maanteel sõites kasutasin pappi radika ees.


RE: mootori temperatuur 2,2cdi 2000a - hellrix - 07-12-2009

Oma autol sama mure. Veel eelmine talv oli seier üle 80.kraadi. Eks termostaat hakkab vaikselt kustuma.


RE: mootori temperatuur 2,2cdi 2000a - Laur - 07-12-2009

Papi radika mehed vaadake ette, olen ise näinud autot millel unustati papp ette ja seierit ei jälgitud. Tegemist oli küll 124 mersuga, selle mootor jooksis kokku Tallinn-Pärnu trassil.


RE: mootori temperatuur 2,2cdi 2000a - eDiCk - 07-12-2009

vaheta termostaadi


RE: mootori temperatuur 2,2cdi 2000a - virgo - 08-12-2009

Minul oli kindlasti talvine termostaat ja see ehk tõstab temperatuuri mõne kraadi. papp ka veel mõne kraadi. Ülekuumenemise ohust polnud juttugi. Toona kui asja uurisin süviti, siis jäi mulje, et see ongi CDI kütusesäästlikusega kaasnev nähtus. Samas on nagu loogika vastane, et kui mootor isegi normaalset töötemperatuuri ei saavuta, siis pole ju säästlikusest ka juttu...


RE: mootori temperatuur 2,2cdi 2000a - taadu - 08-12-2009

Termostaat ja veelkord termostaat. Kogemuslikult väidan, et juba paari kolme aasta järel termostaat lihtsalt väsib ja temperatuur seetõttu ka alaneb. Kõik muud variandid nagu papid ja kiled jäägu ajaloohõlma.


RE: mootori temperatuur 2,2cdi 2000a - virgo - 08-12-2009

taadu Kirjutas:Termostaat ja veelkord termostaat. Kogemuslikult väidan, et juba paari kolme aasta järel termostaat lihtsalt väsib ja temperatuur seetõttu ka alaneb. Kõik muud variandid nagu papid ja kiled jäägu ajaloohõlma.

Täpselt samad sõnad. Kogemuslikult väidan, et termostaadi vahetusest pole abi. Aga ehk sõltub termostaadi firmast/müüjast. Minul igatahes polnud abi ja imelik, et just CDI mehed selle mure küüsis vaevlevad...Icon_question


RE: mootori temperatuur 2,2cdi 2000a - tafka - 08-12-2009

termostaat ja veelkord termostaat!!! auto mul 320 CDI ja järgi proovitud asi Wink

T


RE: mootori temperatuur 2,2cdi 2000a - Laur - 08-12-2009

Termostaadil ja termostaadil on vahet küll.
Sama jama peale termostaadi vahetust temp. ikka madal.
Ostsin kallimma ja parema, nüüd hoiab ilusti 90 peal, kuid mitte cdi, tava diislil.


RE: mootori temperatuur 2,2cdi 2000a - rvs - 15-12-2009

Autoks e220 cdi, 2000 aasta ja 105 (vms) kw. Mootori temp oli kogu aeg normis, kuni külmadeni. Nüüd tõuseb väga vähe ja norm töötemperatuurini ei jõuagi linnas sõites , sõidud ei ole aind mõni km, vaid ikka pikemad. Jahutusvedelik normi piires ja termostaat on vahetatud (tõenäoliselt mitte originaali vastu), kas viga võib olla ka milleski muus peale termostaadi või on ainus lahendus uus ja originaal termostaat?