Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
K:Küttetorud! - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: K:Küttetorud! (/showthread.php?tid=14800)



K:Küttetorud! - andovaga - 09-10-2009

Mis juhtub kui küttetorud(need mis tulevad pumbalt pihustitele) on erineva pikkusega.(üks pikem näiteks)


RE: K:Küttetorud! - Laur - 09-10-2009

Ilmselt töötab siis üks silinder teistest õige pisut kehvemini. Tehas nimelt paigaldab alati ühepikkused torud kõikkidele silindritele.


RE: K:Küttetorud! - v6sa - 09-10-2009

Õige - sissepritse hilineb. Ilmselt ei oska keegi öelda, kui palju 1 cm mõjutab (ei viitsi arvutada), kuid pakun, et suurusjärk on paar kraadisajandikku maksimaalselt.

Reaaalelus ei ole kasutatud masinal vahet ja uuelgi on see pigem statistiline teadmine.

Muidugi, kui pole kavas kolmemeetrist toru sinna rulli kerida.Icon_eek


RE: K:Küttetorud! - taadu - 20-10-2009

Küttetoru pikkusest sõltub siiski päris palju sissepritsimise algusnurk. Oluliselt pikema toru puhul jääb selles silindris pauk hiliseks. Kellel huvi, võib asja kontrollida pumbastendis , kusjuures pole üldse tähtis ei pumba ega mootori mark ja näeb osa silmaga erinevust. Tänapäeva diislitel on pihusti toru pikkus sissepritse hatke juurde arvestatud ja ebakõlani võib viia ka kõikide torude asendamine pikematega.

Hoopis teine asi on ühisanum pritsugiga diislitel kus pihusti tööd juhitakse elektrooniliselt pihustist. Seal ei tohiks toru pikkusest sõltuda mitte midagi (parandage kui eksin!)