380se, 1980, w126 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: 380se, 1980, w126 (/showthread.php?tid=1478) |
380se, 1980, w126 - retrobeat - 24-04-2006 Panen siis oma liikuri ka teile vaatamiseks siia. Päris kaua aega sai tesit ehtatud. Sellest siis kunagi hiljem kirjutab. 15 ja 16 pilt panevad pange millegipärast, jätke need vahele... http://www.zone.ee/380se RE: 380se, 1980, w126 - indrek - 24-04-2006 Enne, kui keegi siinsetest 126 austajatest hakkab su tuuningut maha tegema, siis mainiks ära, et see on igaühe oma asi, mis ta oma autoga teeb ja mõrvama pole selle eest vaja hakata. Isiklikult minule ei meeldi klassiku selline ümbertegemine, kuid siiski tõdeda tuleb, et vaeva on nähtud ja töö on iseenesest kenasti tehtud. Kui omanikule selline W126 meeldib, siis miks mitte. Seega järgmistele postitajatele - mõttetud on postitused, et auto on ära rüvetatud jne jne - auto on igaühe oma vara ja võib sellega teha, mida tahab, kellele ei meeldi, võib seda loomulikult välja öelda, kuid nagu mainisin, mõrvama pole mõtet hakata RE: 380se, 1980, w126 - ulst - 25-04-2006 Mulle tundub täitsa sümpaatne, ainult see vana malli plast ustel + küljespoilerid ei taha hästi kokku minna (minu arvamus). Ja esispoileril võiks ka mingi võre vms olla nende suurte aukude ees, et metall tagant vastu ei vahiks. Muidu jätab soliidse mulje piltide järgi, sisu on väga kobe. Endale meeldib muidugi 100% originaal kõige rohkem. Ahjaa - roostes sihik kapoti peal ei lähe kohe mitte! RE: 380se, 1980, w126 - Hunt - 25-04-2006 Vähemalt vaeva on nähtud asjaga....:hump: RE: 380se, 1980, w126 - Kiro - 25-04-2006 Andres Kirjutas:kvaliteet ikka väga nadi. vaadakem pilte. Pole see kvaliteet nii hull midagi ,et siin selle pärast inisema peab.Ma arvan ,et suuremosa on seal omaniku enda kätetöö ja töötunde on seal sees palju. Igaüks ei jaksa lasta kõike professionaalidel teha. Ei kiida ka ise seda spoilade asja heaks aga vähamalt on üks korralik w126 jälle juures mis natuke aega kestab. Väga nukker on linnapeal neid ussitanud käkke vaadata (liiga palju on neid ) ad: Paljud võiks siit õppust võtta! Edu ehitajale! Nõks on veel teha ja vii asi lõpule Kiro RE: 380se, 1980, w126 - motodoktor - 25-04-2006 Koerast said üle, saa sabast ka ja siis pane uued pildid. Vaeva oled tõesti näinud , piltidelt näha amatööri kätetööd. Ütlen ausalt ,et mulle see kooslus ei meeldi aga nagu eespool mainitud see on omaniku maitse asi puhtalt ja teised ärgu irisegu. Seega ainult au ja kiitus meistrimehele kel huvi ja viitsimist ja käed õige koha peal. Lihtne on arvustada teisi aga mitte nii lihtne ise midagi oma kätega ära teha, et kõigile 100% meeldiks. Ütleks siis nii ,et on omanäoline massin küll. RE: 380se, 1980, w126 - EGERT1 - 25-04-2006 Suur töö on auto juures ära tehtud,ja mitte halvasti,pöle midagi öelda-omamoodi vaatamisväärsus! RE: 380se, 1980, w126 - virgo - 26-04-2006 Minu silma riivas kõige rohkem Scoop kapotil. Kui see tingimata vajalik on, siis võiks ta ehk vähe ümaramate vormidega olla. Minu maitsele sobiks ka pigem tumedad tagatuled. Eesoleks jah võrk äärmiselt vajalik. Kuna taga on, siis arvan, et sul on ka plaan see ette panna. Nüüd on virisetud küll, paar head sõna ka sekka. Salongi eest annaks kohe 10 punkti - täpselt minu maitse. Taga aknalaud... ilmselt veel poolik... Ja vaadates laiendeid, siis ratas nagu liiga koopas. Usun, et palju aitaks välimusele kaasa kas teise ET-ga velg või vaheseibid... RE: 380se, 1980, w126 - Rolz - 26-04-2006 Tore näha, et keegi veel viitsib kuue kallal vaeva näha ja peab seda tegemise-ehitamise vääriliseks... Aga su ülejäänud pildid, neid oli ju rohkem oluliselt kunagi, keretöödest jne... RE: 380se, 1980, w126 - retrobeat - 14-05-2006 no need kusagil plaadi peal kui aega on riputan kõik pildid ülesse aga kõigepealt pean need ülesse leidma. Võrk on olemas aga pole veel ette jõudnud panna kuna vahepeal minestas mootor ära. |