Elektriküsimus - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: Elektriküsimus (/showthread.php?tid=1476) |
Elektriküsimus - nordrainbow - 24-04-2006 Vabandan siis ette võib-olla lolli küsimuse pärast.Huvitaks selline teoreetiline variant,kui diiselmootoriga isendil w124 keerata süüde sisse ja jätta ta sellesse asendisse paariks tunniks.Mis ohud võiksid ilmneda.Eelsoojendusküünlad on oma töö lõpetand ja miskid? seadmed on voolu all.Mis saab geneka ja tema ergutusvooluahelaga.Soov talveks panna küttespiraal väiksele ringile läbi ploki ja salongisoojenduse .Tarbijatest töötaksid elektriline tsirkulatsioonipump ja soojendusmootor kõige minimaalsematel pööretel.Kõik arvamused on teretulnud. RE: Elektriküsimus - marek - 24-04-2006 aga miks sa peaksid süüdet sees hoidma? vent+tsirk.pump läevad eraldi otsa pealt ju süüteluku tagant käima... RE: Elektriküsimus - nordrainbow - 25-04-2006 Siis vaja eraldi lüliti välja tuua.On ka oht,et see sisse ununeb ja aku tühjaks tõmbab.Kui läbi süüteluku,siis seda pole RE: Elektriküsimus - Heinar - 25-04-2006 Korraks starteri andmine lõpetab küünalde töö W123 ju ta siis samamoodi ka W124 mõjub.Ainuke vahe, et w124 on lisana afterglow peal, mis info alusel see töötab ei tea. RE: Elektriküsimus - marek - 25-04-2006 nordrainbow Kirjutas:Siis vaja eraldi lüliti välja tuua.On ka oht,et see sisse ununeb ja aku tühjaks tõmbab.Kui läbi süüteluku,siis seda polekasuta aegreleed, mina panin tagaakna soojenduse alla... 1 klemm ringi tõsta või siis eraldi relee vahele panna. aga no jalgratast kah huvitav leiutada RE: Elektriküsimus - Andres65 - 26-04-2006 Ilmselt toidab seda spiraali ikkagi 220V ja kui juba 220V on mängus, kas siis poleks mõtet salongisoojenduseks kasutada näiteks DEFA WarmUp süsteemi salongisoojendajat või isegi kogu süsteemi koos käivituskellaga. Arvan, et tsirkulatsioonipump ja salongivent ikka mingil määral voolu võtavad ja hommikuks küll auto soe aga akus enam niipalju matsu pole, et mootor käima vedada. RE: Elektriküsimus - nordrainbow - 29-04-2006 Antud soojendusanumas on kilovatine spiraal ja kui pump lööb,siis peaks - 30 kraadiga tunnist piisama.Selle ajaga ei tohiks need kaks tarbijat niipalju voolu võtma,et käivitamine oleks raskendatud. RE: Elektriküsimus - Laur - 30-04-2006 Mu omal selleks eraldi nupp armatuuris. "REST" on peale kirjutatud, töötab ainult süüde väljas, paneb salongi vendi ja tsirkulatsiooni pumba tööle. Töötab niikaua kuni sooja jätkub, peale seda lülitub välja. Kola netis ehk leiad selle skeemi kusagilt. RE: Elektriküsimus - elektrik - 18-05-2006 webastol on eraldi komplekt olemas, mis koosneb releest ja takistist, et vent ja pump tööle panna eraldi.. maksis vist 500 kr kui ma ei eksi. |