![]() |
Probleem - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: Probleem (/showthread.php?tid=14033) |
Probleem - Rando 1 - 21-08-2009 Juhtus selline asi ,et autot enam käima ei saa ![]() Säde olemas, bena lööb ka kui võtta lahti peasse minev ots ,samuti ka tagasi voolust lööb ,kui süüdet keerata. Otse topkat panna siis laksust käib ja käib niikaua korralikult kuni topka bena otsas ja siis peab pööret üleval hoidma ja mängima gaasiga hullult ,et käiks aga järjest sureb ikka kätte ära .Kui topka benaga käib siis ei lörtsu aga ,kui see otsas siis hakkab plärtsuma ka hullult .Õhu klapp avaneb normaalselt,kui gaasi anda. NB.bena filtrit pole kaua vahetanud,kas siis võib sellist lollust teha ,kui see umbes Autoks 230ce 97kw RE: Probleem - v6sa - 22-08-2009 Kõigepealt tee pealkiri sisule vastavaks! Probleem... pole kellegi pealkiri. Teiseks - kasuta otsingut: K-Jet, KE-Jet, pritse, õhukulumõõtja, kütuse surve - need oleks esimesed võtmesõnad, mis pähe tulevad. Sellest mingitel tingimustel mittetöötavast bensupritsest on jahutud nõrkemiseni, kaasa arvatud päris head vihjed kiireks diagnostikaks. Ole ainult mees ja kuku lugema. RE: Probleem - Rando 1 - 22-08-2009 v6sa Kirjutas:Kõigepealt tee pealkiri sisule vastavaks! Probleem... pole kellegi pealkiri. heaküll-heaküll pealkiri vb tõesti jama aga ei lase mul muuta ka seda või ma ei oska ![]() tegelt oleks hea ,kui leiaks kuskilt selle pritsungi joonise ,tahaks selle jagaja või mis seal peal on kust silidritesse edasi läheb lahti võtta ,see mis kolme tähikuga kinni.Sest kui keerasin kaks toru sealt otsast ära siis ega sealt eriti ei löönud küll midagi,ka siis kui topkapealt auto käis või sealt eriti ei peagi tulema survega? RE: Probleem - wdb240 - 22-08-2009 Mine osta esimesest bensiinijaamast karburaatori puhastus vahendit(see põleb hästi). Siis kisu õhupuhastaja maha ja lase sõbral masinat käivitada. Kui sõber nüüd starterit annab ja natukene ka kinganinaga gaasi tellib ,siis sina hakka eemalt seda ainet sissemineva õhu kanalisse pihustama. NB otsi sobiv kaugus ja veendu ,et üle ei uputa. Kui masin nüüd kenasti tühikäigul või väikse gaasi andmise tuuridel käima hakkab, siis oled võidukalt mitme probleemi tõenäosuse nullini kahandanud (sädeme puudumine silindris ,meeletu lisaõhk,vale gaasijaotus) Siis pead hakkama tutvust tegema KE-Jetroniku hingeeluga. RE: Probleem - Rando 1 - 22-08-2009 wdb240 Kirjutas:Mine osta esimesest bensiinijaamast karburaatori puhastus vahendit(see põleb hästi).ok proovin seda homme teha kohe ,kui autojuurde saan aga ,kas nt filtris ei või olla jama ,kui umbes on ,et korralikult õige rõhuga ei jõua bena peale anda ,kuigi jah kui otsa lahti võtan siis süüdet keerates lööb aga vb stabiilselt ei löö õieti RE: Probleem - anto123 - 22-08-2009 palju pump välja annab survet?? kui surve madal on siis ei taha kah tööle minna. pump võib küll kütet pritsida aga kui pole surve piisav siis ei toimigi sistem. võimalus, et pump surnud. 1 küttefilter 2 pumba surve RE: Probleem - Rando 1 - 22-08-2009 anto123 Kirjutas:palju pump välja annab survet??ei teagi palju surve peab olema ning palju ta mul üldse on ning kuidas seda mõõdan?Aga selline asi ka veel ,et see värk hakkas vist vaikselt pihta ,kuna järjesti pikemalt pidi käiiama ,kuni käima läks ja vahepeal enne käima minekut pani paugu ka nagu lööks tagasi ja selle paugu tegi ka siis kui enam käima ei läinud.Filtri ostsin ära uue ja vahetan homme ära.Filter ikka asub kuskil taga pumbajuures ? RE: Probleem - Rando 1 - 23-08-2009 filter vahetatud aga ei midagi paremat,pihusti ostsast ainult niriseb väga väga vähe bena aga teised otsad, mis sealt jagajast välja tulevad(need mis pihustisse ei lähe) 2tk seal ilusti surve olemas.Kas seda kaant võib üldse ise maha keerata ,mis kolme tähikuga kinni,et äkki mingi sitt ees? RE: Probleem - ralak - 23-08-2009 Proovi korraks teist bensupumpa, R4 omasid peaks logelema siin seal küll. Pritsepea ümber asjatamine jäta kõige viimaseks. RE: Probleem - Rando 1 - 23-08-2009 ralak Kirjutas:Proovi korraks teist bensupumpa, R4 omasid peaks logelema siin seal küll.krt ei tahaks eriti uskuda ,et pumbas viga ,kuna nendes teistes otstes on ikka kõva surve ,kui pumba järgi panen ning ka peavoolik ,mis peale jookseb,kui see lahti võtta siis viskab seal ka ilusti aga lihtsalt nagu see, kus jagamine toimub siis just nendesse torudesse ,mis pihustisse lähevad ei tule ka siis kui keeran sealt kaanelt torud otsast ära . Aga ega vist muud üle jää ,kui homme spetsalitidel lammutada anda tuleb ![]() RE: Probleem - wdb240 - 23-08-2009 Noo aga kes ütles et sul seal pihusti otsas survet pole?????See et sealt niriseb ei tähenda ju veel seda et surve nõrk oleks.See tähendab, et tootlikust ei ole...... kuidas KE töötab???? Seal ei muudeta pihustitele minevat survet vaid kogust. Ma arvan, et kui sa nüüd näpuga õhukulumõõtjat allapoole vajutad siis tuiskab sul sealt omajagu kütust. Kas karburaatori puhastus ainega test on tehtud???? Ennem pole meil siin midagi rääkida ma arvan. Oletama võimegi siin nii jääda. Kuna tunnen KE-d nagu oma viite sõrme ,siis see mis ma sulle teha soovitasin on mul lihtsalt kogemusest soovitus millega kodustes tingimustes igaüks hakkama saab. Sinul vaja vaid vastada kas niimoodi masin töötab ideaalselt kui lisa ainet annad ja siis saab edasi mõelda. Võibolla sul seal mingi tohutu õhuleke ja sellepärast ei jäägi mootor tööle. Kui karburaatori puhastusainega nurrudes töötab siis võid oma teadmisi KE pritsete valtkonnas täiustama hakata, ennnem aga pole sul seal midagi keerata ja eriti veel Pritsepead lahti võtma hakata, sest tulemuseks on vaid üks:SUl on vaja uut pritsepead. Ma ise ei julgeks sulle küll muud kohta soovitada, kui Tallinna Silberis Pets või Rakveres mõni mees, sest need mehed ka teavad asja ja vajalikud mõõteriistad olemas. RE: Probleem - Rando 1 - 24-08-2009 Nii asi lahendatud ![]() |