MB w126 380se 83a tanel87 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB w126 380se 83a tanel87 (/showthread.php?tid=13942) Lehed:
1
2
|
MB w126 380se 83a tanel87 - tanel87 - 13-08-2009 Mercedes-Benz S 380 150 kW Keretüüp: sedaan Esmane reg: 1983 Mootor: (150 kW) Kütus: bensiin Odom. näit:450000 Vedav sild: tagavedu Käigukast: automaat (4 käiku) Värvus: hetkel veel ?? turva- ja ohutusvarustus : roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid mugavusvarustus: katuseluuk VIN WDB12603212018906 Model 380 SE Chassis 12603212018906 Engine 116961 12 019014 Transmission 021093 53 Order 0 1 221 01513 Approx. year 1981 Dealer Koeln branch (221) Interior Unknown code (034) Paint 480 manganese brown metallic (с 01.01.1979 по 31.12.1986, с 1994) Options 260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968) 410 electric sliding roof (с 01.03.1965 по 29.02.1988) 430 headrests in the rear (с 01.01.1977) 466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993) 470 anti-lock braking system (abs) (с 01.06.1978 по 31.10.1993) 534 antenna, mechanically operated, without radio set (с 01.01.1963 по 30.11.1990) 590 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), Germany green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - Germany (с 01.01.1972) 812 rear-mounted loudspeaker (с 01.11.1974) ees ootab mootori ja sildade vahetus mis on juba peaaegu ühelpool. hõbedase kere on aga väga läbi ja on ka peaaegu tükkideks juba kõik mis kasulik ja vajalik on sealt juba eemaldatud.hõbedane on muidu igati korralik pill olnud vähemalt eelmine omanik või siis üleeelmine sildades on vahetatud peaaegu kõik detailid kaks asja mis esisillas häälitsesid olid 2 sarniiri kõik muu on ok muidugi see mootor mis ma sealt võtta tahtsin 2,8 R6-siis sellel kolin sees pruunist prooviks elulooma teha pruunil oli kunagi peal 3,8 V8 bensiinimootor mis on sealt ammu juba eemaldatud keegi küla sepp on üritanud seda diisliks tegema hakata olid juba paigaldatud siduri pedaal ja paak peaaegu kurguni diislit täis ning igasugu muud jama läbilõigatud juhtmed ja lahtirebitud polstrid puudu olid ka muidugi kõik tuled ja viled plaaniks on siis kogu kupatus kokku panna kahest üks korralik ehk siis alles jääb pruuni kere ja peaaegu kogu hõbedase tehnika. Kuid MASU ajal tuleb ikka huvitavaid pakkumisi reedel sain veel ühe essu omanikuks nimelt see siis tollis arestitud auto .. Lätlased vedasid sellega salakaupa. kere 280se mootor 3.0 diisel (käib nagu ema süda ) käigukast automaat (ei toimi korralikult ) kere (mäda) sisu(kaasa tuli must nahk ) MÕNED PILDID SIIS : RE: MB w126 280s 83a tanel87 - tank - 15-08-2009 Ai ai. Vinge projekt. Millest arvamus, et 280se on 3 käiku? Pikka meelt ja sihikindlust vanakeste ülesehitamisel. Pruun muidu jah selline ilus tume. RE: MB w126 280s 83a tanel87 - tanel87 - 16-08-2009 täna sai siis vanake omale mootori peale ja said tehtud ka juba esimesed sammud.. vanast käigukastist niipalju et keegi oli selle ainult kolme poldiga kinni pannud ja oli sellega ära lõhkunud käigukasti ja moto vahelise plaadi 3 poldiga sellepärast et ülejäänud augud ei istunud kokku RE: MB w126 280s 83a tanel87 - tank - 16-08-2009 Olen ise maakonnast paar mersut ostnud. See, mis seal on mersudega tehtud.....Kolm polti on nothing. Veelkord jaksu ja jõudu. 126 on midagi... Just Igen...Mida tumedam, seda ilusam. Räägi siis huvilistele, mis mootor ja kere omavahel kokku said. Tehnilist külge. RE: MB w126 280s 83a tanel87 - tanel87 - 17-08-2009 panin siis 380se kere peale mootor 3.0 65kw diisli 280 s käigukast tagasild jäi 3,8 väike video ka esimesest proovisõidust kui sai selgeks kuidas asjad omavahel kokku istuvad http://www.youtube.com/watch?v=1StjBST2lYE RE: MB w126 280s 83a tanel87 - tanel87 - 21-08-2009 eile õhtul sai siis 3,0 diislile 2,8 summuti natuke aretamist (üks toru tuli kaheks teha) ja valmis ta oligi pill käib nagu ema süda RE: MB w126 280s 83a tanel87 - tank - 22-08-2009 Üks pidurituli ei põle RE: MB w126 280s 83a tanel87 - Uku - 22-08-2009 Teeb südame soojaks, kui näed nii palju W126 ühe mehe õue peal. Videokaamera taga olev mees lennutas tabava kommentaari, kui W126 sirge peal tallama hakati - MIDA V*TTU?!?! RE: MB w126 280s 83a tanel87 - tank - 23-08-2009 Uku Kirjutas:Teeb südame soojaks, kui näed nii palju W126 ühe mehe õue peal. Videokaamera taga olev mees lennutas tabava kommentaari, kui W126 sirge peal tallama hakati - MIDA V*TTU?!?! Liikus edasi mehiselt küll jah, vana disla kohta. RE: MB w126 280s 83a tanel87 - Reddog - 23-08-2009 Mille reduktor sulle alla siis jäi sinna ? RE: MB w126 280s 83a tanel87 - tanel87 - 24-08-2009 kusjuures kütus on ikka suhtkoht maha keeratud pumbast all oli 380se reduktor ei tea kas on originaal ülekande numbrit ei mäleta enam aga viisakalt liikus edasi küll jah RE: MB w126 280s 83a tanel87 - tanel87 - 24-08-2009 Uku Kirjutas:Teeb südame soojaks, kui näed nii palju W126 ühe mehe õue peal. Videokaamera taga olev mees lennutas tabava kommentaari, kui W126 sirge peal tallama hakati - MIDA V*TTU?!?!kui hakkad nullist ehitama siis ongi vaja kokku vedada ümbruskonnast kõik vanad essud siis on varuosade valik ka tunduvalt laiem saab kombineerida kui ühel on midagi puudu siis teiste küljest leiab ikka midagi tunduvalt soodsam tuleb see asi kui osta mitu raibet RE: MB w126 280s 83a tanel87 - Uku - 24-08-2009 tanel87 Kirjutas:Uku Kirjutas:Teeb südame soojaks, kui näed nii palju W126 ühe mehe õue peal. Videokaamera taga olev mees lennutas tabava kommentaari, kui W126 sirge peal tallama hakati - MIDA V*TTU?!?!kui hakkad nullist ehitama siis ongi vaja kokku vedada ümbruskonnast kõik vanad essud siis on varuosade valik ka tunduvalt laiem saab kombineerida kui ühel on midagi puudu siis teiste küljest leiab ikka midagi tunduvalt soodsam tuleb see asi kui osta mitu raibet Lammutada on samuti huvitav, õpid autot tundma. Tahaks isegi mõnda sellist õue peale, kui vaid vaba raha oleks Igatahes, väga viis ettevõtmine. Soovin edu! RE: MB w126 280s 83a tanel87 - tanel87 - 24-08-2009 muidugi huvitav hiljem juba tead kust ja mida kruvima peab et üks või teine asi lahti tuleb ja kuhu kinnitub RE: MB w126 280s 83a tanel87 - tanel87 - 04-09-2009 Täna sai sis lõplikult juhtmestik ja muu lõpetatud, salongi osa peaaegu kokku laotud (armatuuri osa) mootorit hakkas siis suretama suzuki keskluku mootor mille lüliti on peidetud armatuuri alla, kõik töötab, pealt said ära võetud kõik juhtmed mis mälestasid kolme koma kaheksaliitrist jõuallikat. Ah jaa sain kätte ka nahksisu mille tagumise istme alumisse osasse olid rotid pesa teinud (milline meeldiv aroom). Ega siis praeguseks muud midagi kui ,et kohe kohe tuleb hakata keretöid teostama ja see pole mitte kerge. RE: MB w126 280s 83a tanel87 - tanel87 - 28-09-2009 noo nii vahepeal on siis palju pahtlit libetaks lihvitud hetkeseis siis selline RE: MB w126 380se 83a tanel87 - tanel87 - 15-01-2010 Eile sai siis Mercedes-Benz omale uue korteri saab teise sooja ajada ja keretöödega pihta hakkata RE: MB w126 380se 83a tanel87 - tanel87 - 20-01-2010 eile siis kogematta said sebitud 17*8.5 RH ZW1 polditavad veljed mingi väga kõva sulamiga RE: MB w126 380se 83a tanel87 - tanel87 - 08-02-2010 eile käisin oma kullakest jälle treilerdamas juba teist korda. nüüd ta veeres siis uude kohta kust ta peaks juba omal jalal Pärnusse kulgema, suvel tahaks ju sõita RE: MB w126 380se 83a tanel87 - tanel87 - 21-04-2010 nüüd siis aktiivsemalt meruga tegelema jaanipäevaks tahaks teedel olla mõned pildid hetkeseisust |