M111 mootoril õlileke - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12) +--- Teema: M111 mootoril õlileke (/showthread.php?tid=13496) |
M111 mootoril õlileke - von Benz - 03-07-2009 Plokikaane küljes paikneva nukkvõlli-positsioonianduri vahelt immitseb õli.Andur on kinnitatud kahe sisekuuskantpoldiga ja tihendi vahetuseks on vaja need lahti keerata.Kas kellelgi on häid/halbu kogemusi nende lahtikeeramisega? Minu auto puhul võib öelda,et kuuskandid on üle keeratud ja poldid täiega plokikaanes kinni. RE: M111 mootoril õlileke - hents99 - 03-07-2009 Termostaadi korpus vist jääb ette veidi, siis kiputakse kõveralt kuuskante vahele panema. Suurem 12-kant või torx tuleb sisse lüüa haamriga ettevaatlikult, siis saad poldid jätte. Mispärast küll sealt anduri vahelt õli immitseb? Ebaloogliline koht, ju siis keegi kallal käind. RE: M111 mootoril õlileke - von Benz - 04-07-2009 Torxiga variant juba ära proovitud aga ei julenud eriti vägivaldselt keerata,tundus et ennem läheb polt pooleks,kui lahti tuleb.Ma ei tea,kas seda üritada kuuma või külma mootoriga,polkikaan peaks ju mängima? Kataloogist uurisin,et anduri all kummirõngas,arvatavasti on see kutu. RE: M111 mootoril õlileke - hents99 - 04-07-2009 Anduri all peaks olema õhuke alumiiniumist tihend + kummist rõngastihend. Ma keerasin mõni aeg tagasi veepumba sisekuuskantpolte lahti torx võtmega, kuna keegi oli nurga all üritanud lahti saada (ei viitsitud sisselaset eemaldada) ja pea oli ümaraks keeratud. Löö ikka tugevalt torx/12-kant sisse ja keera. Ei usu, et polt katki läheb. 8.9 tõmbetugevusega polt peaks olema - selle saab alumiiniumi seest kätte enne kui pooleks läheb. RE: M111 mootoril õlileke - taanneell - 06-07-2009 need poldid on alumiiniumi siise ikka ysna k2rmed kinni oksudeeruma ...vahel aitab kui saab kuidagi poldi pihta haamriga koputada ..proovi 2kki aitab |