Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w201 anomaaliad ja velgede sobivus - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: w201 anomaaliad ja velgede sobivus (/showthread.php?tid=12681)



w201 anomaaliad ja velgede sobivus - MeelisN - 29-04-2009

Tervist.

Autoks on w201 2.0d aastast 86.
-Salongitule pirn põles läbi. Kuidas sellele ligi saab ja mis pirn sinna käib?
-Temperatuuri lülitid (need kust saab keerata sooja peale) ja lüliti, mis reguleerib seda, kust parasjagu õhku puhutakse, lähevad kuumaks (nagu oleks lühises). See vist normaalne ei ole ja kuidas seda parandama peaks?
-Makk teeb restardi mõnikord kui lülitada sisse mõni voolu tarbiv seadeldis (näiteks täistuled või suunad). Ideid?
-Kas w201 lähevad alla 16" e-klassi originaalveljed rehviga 215 / 55 R 16?
-Kas see on normaalne kui 4ne automaatkäimar teeb õrna nõksatuse käiguvahetusel ja D peale lülitamisel?

Tänud ette ja loodan, et mõni küsimus liiga rumal ei ole.
Meelis


RE: w201 anomaaliad ja velgede sobivus - R129 - 29-04-2009

esimene küsimus on ilmselt rumal Smile proovi kuidagi lahti kiskuda/kangutada (sisene ikka salongi poolt mitte läbi katuse näiteks).
Ma ei tea selle soojendussüsteemi eripära, kuid kas äkki on sama süsteem mis muudel autodelgi, et tegemist on reostaadiga ning kui pinnad on oksüdeerinud, siis on teatud kohas vool suhteliselt suur ning tekibki kuumus. Kunagisel volksul aitas puhastamine.


RE: w201 anomaaliad ja velgede sobivus - pratic000 - 13-05-2009

issand kui haledad osad ikka on.
ära ürita auto vend olla kui sa pole, vii esindusse ja kõik ja muide,
kui sa natuke vaeva näeksid, saaksid enda küsimustele vastused netist 5 minutiga, nii et sa ei pea ennast lolliks tegema.


RE: w201 anomaaliad ja velgede sobivus - Allarr - 13-05-2009

Pratic, Delfis võid sellist kibestunud juttu ajadaSmile Minu silmis oled sina see, kes ennast lolliks teeb.

Pirnide vahetamisega on tõesti asi lihtne, kuidagi peab ju ta välja käima. Sikuta ühest nurgast ja teisest ja küll aru saad. Pirni võtad kaasa ja näitad poes ette, leiavad sulle õige pirni.
Minu 124l läksid need nupud kuumaks, kuna olid sees vale võimsusega pirnid. Vahetasin need LED pirnide vastu ning probleem kadus.
Makil äkki mass kehvake? Muud niimoodi pakkuda ei oska. Kruti juhtmed läbi ja vaata, et korralikud ühendused oleks.
Veljed peaksid sinna alla minema küll ilma erilise pingutuseta. On sinna alla ka suuremaid rattaid pandud.
Automaatidest tean üldiselt vähe, kuid mingi nõksakas ikka käib käikude lülitamisel. D peale lülitamisel käib kindlasti väike jõnks, kuna vedu ju lülitatakse järgi. Eks automaadispetsid teavad rohkem rääkida.
Allar.