W208 automaatkäigukast - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109) +--- Teema: W208 automaatkäigukast (/showthread.php?tid=12115) |
W208 automaatkäigukast - West - 25-03-2009 Tere, on selline küsimus et automaadil saab valida kas S või W. Et kummaga soodsam sõita on(küttekulu väiksem). Et mis nende põhiline vahe veel on, tean et S peal hoiab pöördeid rohkem üleval,. Aitäh RE: W208 automaatkäigukast - Blaze - 25-03-2009 West Kirjutas:Tere, on selline küsimus et automaadil saab valida kas S või W. Et kummaga soodsam sõita on(küttekulu väiksem). Et mis nende põhiline vahe veel on, tean et S peal hoiab pöördeid rohkem üleval,. Selline küsimust siit juba mitu korda läbi jooksnud. Aga, S režiim on mõeldud kasutamiseks suvel ja W režiim talvel. Ainuke vahe minuteada selles, et W režiimis strardib auto kohapealt 2se käiguga. Küttekulu väiksem arvan, et S režiimis. Pöörded olenevad ikka sellest palju vajutad jne... RE: W208 automaatkäigukast - West - 25-03-2009 Blaze Kirjutas:West Kirjutas:Tere, on selline küsimus et automaadil saab valida kas S või W. Et kummaga soodsam sõita on(küttekulu väiksem). Et mis nende põhiline vahe veel on, tean et S peal hoiab pöördeid rohkem üleval,. Okei tänud, Proovin nüüd edaspidi kasutada s rešiimi, ma ise mõtlesin S on sport ja W on nagu vanadel mersudel E ehk economy aga siin viimastel aegadel hakkas mmullegi tunduba et S võtab vähem kütust aga tahtsin kindel selles olla RE: W208 automaatkäigukast - eDiCk - 25-03-2009 S vahetab käiku kõrgematel pööretel kui W W on tehtud selleks et auto libisemine oleks minimaalne ja mul võtis W-l rohkem kus S-l RE: W208 automaatkäigukast - sassikas - 04-04-2013 mul clk 320 ple käiguvahetusel üldse vahet koguaeg ühesuguse pöörde juures , aga muud ei olegi kui W peal stardid kohe 2se käiguda, S iga esimesega. ja kui loogiliselt võtta , siis 1 käiguga startimisel on vaja auto liikuma saamiseks vähem mootori jõudu , ja sellest võib ju järeldada , et võtab vähem kütust kah. muidugi kui koguaeg täie gaasiga sõita siis pole üldse vahet kütusekulul. |