Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB 300 CE - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: MB 300 CE (/showthread.php?tid=12097)



MB 300 CE - RivoA - 23-03-2009

Et teemaks siis 300 CE ja uus siin nagu ka ise juhina Wink

Auto toodud ise Saksamaalt. Probleemiks mõned häirivad vead.
1. Katuseluuk tundub streikima, üles liigub täpselt nii nagu see nupp oma nelja suunaga seda võimaldab. Samas aga kui tõmmata nuppu allapoole ta ei reageeri ning tahaks pigem veelgi üles minna ning alla saab luugi vaid nuppu tagasi lükates. Kui luuk aga avada pikiti ehk, et luuk oleks täiesti avatud kiilub teine üks moment kinnipannes kinni. Nupul endal teadagi 4 suunda(üles, alla, taha ja ette) samas ta ei täida neid käsklusi...? Mida teha, kas süü võiks olla katuseluugi mootoris?
2. Miski kuskil paremal teeb kahtlast kriuksuvat häält. Hommikuti tavaliselt külmaga on vaikus, sõites natuke - niiet ka salongis lõpuks soe, hakkab vaikselt juba kostuma eelmainitud kriuksumine. Samas kui ta jälle natuke seisab see kaob ning edasisõites jätkub "laul" täies hoos. Mõnikord on kuulda ka siis, kui keegi kõrvalistmelt lahkub(seda siis ukse kaudu Smile) Pmts roolikeeramine ja lamavad mendid on üks suur laulurõõm seal paremal.
3. Kütusekulu on kuidagi tohutult suur... näiteks Valkla minnes(kuhu on kuskil 30km - 40km ehk suutis auto rüübada edasi-tagasi otsaga(80km) pool paaki. Päris kohutav ütleks nii. Diagnostika rõõm?
4. Tagaklaas, tundub, et üks suur lõbu kupeedel, klaasi soojendusribad(kuidas neid ka ei kutsuta) on läbi, äärtes on valge "kogu" ju siis niiskus. Kust võiks uue klaasi leida ja mis hinnaringis? On ehk kellegil kogemusi?

Ettetänades, kui keegi ehk aidata oskab.


RE: MB 300 CE - secman - 23-03-2009

1.katuseluugil vaata esiteks üle siinid, kui need korras siis el.pool
2. kriuksub tõenäoliselt alumine šarniir,lase läbi tolmukummi süstlaga silikoonõli sisse,aitab mõneks ajaks


RE: MB 300 CE - RivoA - 23-03-2009

Selge, vaatan üle, tänud vastamast.


RE: MB 300 CE - voodoo - 23-03-2009

Täitsa mööda võin panna, aga ka istmed võivad kriuksuda. Mul hakkavad soojalt kergelt kriuksuma...


RE: MB 300 CE - RivoA - 24-03-2009

Irw, natuke mööda jah, aga ple hullu. Big Grin ei istmed ei kriuksu õnneks. Big Grin


RE: MB 300 CE - wdb240 - 25-03-2009

Selle katuseluugiga on sul mitu viga.1 ei liigu ta siinidel vabalt.Vajaks määrimist ja võibolla ka puhastamist.2.Lülitamise viga võib olla nüüd kas lülitis(halb kontakt),mootori asendi lõpplülitites(halb kontakt) või juhtplokkis(uuemal versioonil)Sisseõpetamist nendel vanematel süsteemidel minuteada ei olnud veel.Üldiselt on suht keeruline süsteem kui ise väga elektriga sinasõber ei ole.


RE: MB 300 CE - R129 - 25-03-2009

Siinide hoolduse/määrmise/seadistamise õpetus on mul olemas. Aga pildid/fotod on ilmselt renessaansiajastust, nii et kvaliteet on võrreldav peaaegu et koopajoonistega või siis andromeeda udukogu ülesvõttega.


RE: MB 300 CE - RivoA - 25-03-2009

Selge, kui isegi koopajoonised oleks... :/ kust selle õpetuse saaks? On sul see arvutis?


RE: MB 300 CE - RivoA - 25-03-2009

Täna ilmus muidugi natuke veider probleem. Olin Kristiine ees foori taga ja üks moment hakkas auto puterdama ja suri välja. Tööle läks ilusti ning pärast poest tulles oleks peaaegu jälle välja surnud. Autol on äsja vahetatud küünlad, rootor ja jagaja(kust need edasi siis küünaldesse jooksevad). Samuti õli, õlifilter... ka käigukastil. Muidu kas see õlirõhu näidik peabki niimoodi vimplema üles-alla-üles-alla?

Vabandust 2x postituse pärast, ei saanud muuta.


RE: MB 300 CE - R129 - 25-03-2009

Selle järgi saab kõik asjad ära teha. Aga elektriskeem on suht selline intelligentne - nii, et kui asjaga kodus pole, siis ei soovita eriti näppida.
http://rakgym.edu.ee/jyrka/AMG/Desktop.rar


RE: MB 300 CE - RivoA - 25-03-2009

Aga tänud, vaatan hetkel seda praegu, kui tundub liialt keerukas tuleb Suur-Sõjamäele minna... Nod


RE: MB 300 CE - RivoA - 11-04-2009

sai eile pimedamas natuke sõidetud ja üks moment hakkas häirima esmalt kentsakas asi. Nimelt tekkis küsimus kas 124 kere automaatkäigukastil seal kus on P R N D D3 D2 et kas need ei pea valgustatud olema? Asi selles, et pimedas kus absoluutselt midagi ei näe ja kui autoga veel sinapeal ei olda, kuidas saada aru, et mis käik parasjagu sees nüüd on.

Teine mure on see, et viimasel ajal auto pärast mõnda aega seismist puterdab alguses. Näiteks on seda enamjaolt näha pärast tankimist... puterdab ja puterdab ja üks moment võtab hoo sisse.

Kellegil on nõu mida teha tagumise aknaga, kondens on äärtes. Uus maksab kohutavat raha. Kas akende tumendamine varjaks ära? Või ehk on mingit klaasi kuskil mujalt hea hinnaga saada, no hind võiks max olla 5000.- ei pea olema originaal aga kui juba osta siis soojendus võiks küll olla.


RE: MB 300 CE - DonLeiger - 12-04-2009

puterdamine võib olla pritse peades ja üldse selles pritse süsteemides. kui seal kuskil on mingi väike vahe kus õhk saab sisse siis see põhjustabki seda puterdamist. muidugi võib asjal mitu seletust olla, kat võib umbes olla (1 põhjus miks ta palju bensu ka võtab) jnejne. mootori huinjaadega mine pigem diagnostikasse. näiteks üks hea on truumu diagnostika kalevi-mendi maja taga. või siis ark'i juures speedster'is oli vist üks hannes(?) kes jagas ka vanadest mersudest.

tagaklaas originaalina maksab 12 000.-. võid ju kammida mingeid lammareid läbi - ehk leidub midagi, kuid enamasti lammari töötajad teavad et need on sitaks kallid ja panevad oma hinnaks mingi 10 000.-; 9000.-, või siis uuri lätist, leedust, saksamaalt. mul ka tagaklaasi ühes nurgas niiskus vahel et selline valge laik. aga see pole väga suur ja silma ei häiri. üldiselt kui see sul katki pole läind siis vahetada ei soovita, lihtsalt liialt kallis ettevõtmine ja selle raha eest sa saaks omal mootori korda teha ja elektroonikat parandada. arvan et kui täistooni panna taha siis peaks need valged laigud ka ära varjama.


RE: MB 300 CE - HotPapa - 12-04-2009

See, et puterdab võib olla sada häda, kui ka küttekulu suur siis vb katidega jama või pritsungipea paneb segast. Kui ÜV'd tegid kas heitgaasid olid korras? Need käigukangi juures olevad tähed peavad olema valgustatud.


RE: MB 300 CE - RivoA - 13-04-2009

Selge, aitüma. ÜV tegi Kadaka Autoland mingi aeg, pean vist varsti uue tegema. Kütusekulu enam nii suur ple, sai õhufilter vahetatud. Aga Diagnost tuleb vist ikkagi.


RE: MB 300 CE - RivoA - 17-05-2009

Tegelikult juba üsna pikaldane probleem - mõnikord auto läheb VÄGA pika sundimise peale käima, oma 7-8 sekundit läheb enne, kui käima puterdab. Juhtub peamiselt siis, kui auto terve päeva seisnud ja õhtul vaja liigelda(ei usu, et see muidugi kellaajast oleneb), kuid ehk on kellegil aimu, soovitusi, milles asi on?

Teine asi, kuskilt paremalt, kõrvalistuja juurest, eeldatavasti ukse ja kindalaeka vahelisest nurgast kostub selline helin nagu oleks miski puru täis või nagu mingi plastmass jublakas käiks vastu teist. Põhiliselt on teda kuulda ka täiesti tavalisel eesti teel - ei vaja mingit eriti künklikku, et seda juba kuulda on. On kellegil saladusliku klärinaga kogemusi? 101% kindel, et kõlar seda ei tekita.

Autoks nagu ikka C124


RE: MB 300 CE - ReinGSM - 17-05-2009

Selle vea, et käikude tähised ei paista kõrvaldamine pole keeruline - pirn läbi lihtsalt suure tõenäosusega.


RE: MB 300 CE - R129 - 17-05-2009

kuidas kütterõhuga on - kui see alla kukub, siis vajab tõesti pikaldast käiamist.
Tal peaks taga pisike anumake olema pumba juures mis hoiab magistraalis rõhku ning ees siis protitsepea juures peaksid väikesed klapikesed olema mis torustikus hr Pascali ühikut hoida aitavad.
Ega muudmoodi teada ei saa kui kellad külge ja proovima.


RE: MB 300 CE - RivoA - 17-05-2009

Selge, olugi, et ega ma väga matsu lahti ei jaganud, R129, suured tänud siiski, hea teada - ma lähen taolise jutuga mingi moment siis kuskile asjatundja juurde. Eelnevalt kui ta puterdas ja välja suri, oli üks jagajajuhtmeid läbi, ühest kohast siis puru - see juba ammu likvideeritud. Samuti käigukastil tähised ka "läigivad" pimedas ning katuseluuk tiptop. Eks ma siis vaikselt hakkan selle käivitamisprobleemiga jamama, olgugi, et seda ilmneb mõnikord korra nädalas teinekord 4-5 korda nädalas.