CE-24 sarniir - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: CE-24 sarniir (/showthread.php?tid=1162) |
CE-24 sarniir - carlo - 22-03-2006 Aeg vahetada sarniiri. Kuna tegemist siis `92 CE300-24, siis sarniir kõvasti kallim kui tavalisel 124-l, sest õõtshoovaga koos. (Kataloog näitas CE300-24/CE320-24/CE amg 3,4 febi hinnaks 2700-). On kellelgi kogemusi alternatiivsete lahendustega- palju maksab parandamine ja kas vahe ka vastupidavuses? Kas febi sarniir, mis kõige odavam oli on muidu normaalne? kas mõtet romulatest uurida või ega sealt vist midagi head pole loota (ja sellele mudelile üldse väga väike lootus midagi leida). Ega see vahetus vist ka sellel lihtne ei ole, palju selle töö eest normaalsemas töökojas kösitakse? RE: CE-24 sarniir - marek - 22-03-2006 minu kogemused näitavad, et febi on täielik saast. enda autole ma ei keera enam mitte ühtegi febi tükki külge kui just karbis mahakäiatud mb märgiga toode ei ole. uuri parem aavest või autodetist LMI'id. aga kui plaan varsti auto maha müüa siis pole ilmselt vahet. sharniiri romulast küll ei tasu võtta. minul olid taastatud originaalid millel olid määrimiseks niplid ka pandud. iga kord kui sai auto üles tõsta, sai ka surakas määret sisse lasta. 3a jooksul probleeme ei olnud. RE: CE300-24 sarniir - carlo - 27-03-2006 siin vahepeal jagati infot, et odavam variant on CE300-24 sarniirivahetusel panna alla tavalise w124 õõts+sarniir (et siis hiljem ka lihtsam vahetada vaid sarniire, sest originaalis CE300-24 õõts ja sarniir koos ja originaali hind mingi 6000-). On kellelgi kogemusi ja teadmisi, et need tõesti üks-ühele sobivad? (Ja mingil põhjusel need peavad ju originaalis CE300/320/AMG34-l koos olema? Kas, et mootor raskem ja eraldi ei kannata äkki koormust välja vms?) RE: CE-24 sarniir - Andres - 27-03-2006 eks suure mootoriga 124 ce on natuke teise juhitavusega ka kui tavaline 124... eriti sportline. rataste kalded, rooli täispöörete arv paremalt vasakule, mingid vardad veel siin-seal. RE: CE-24 sarniir - carlo - 27-03-2006 Jah mul Sportline ka veel. Ega väga ei julgeks ka ise eksperimenteerida sellise asjaga aga mõned kinnitasid, et nii tehtud küll ja töötab hästi. Ei tea.... RE: CE-24 sarniir - Andres - 27-03-2006 ju ta töötab aga kaotad ju juhitavuses. selle mootori puhul kulub see ära RE: CE-24 sarniir - Truck - 27-03-2006 Saab teise õõtsa vabalt vahele panna. Ei teki mingeid probleeme. Variant kus siis see sarniiri osa ei ole eraldi vahetatav on täpselt sama sarniir sees mis tavalisel õõtsal saab vahetada. Et soovitaks teised õõtsad panna . . . kuigi kui rahakott lubab siis miks mitte panna febi odav õõts alla. RE: CE-24 sarniir - Andres - 27-03-2006 oot mis sa tahad öelda, et ainus vahe ongi see, et üks on kallim? et muidu on kõik sama ja mõttetu? RE: CE-24 sarniir - Truck - 27-03-2006 Hoidnud mõlemat varianti käes . . . täpselt samad kuid sarniiri kinnitus erinev. Pole üks titaanist ja teine plekist. Täpselt samast materjalist. Miks üks nii tehtud ja teine teistmoodi ei oska kommenteerida. RE: CE-24 sarniir - Andres - 27-03-2006 jäikusevahet ei või olla? kui palju nad omavahel liiguvad? RE: CE-24 sarniir - Truck - 27-03-2006 Et õõts ja jäikus . . . kuis seda mõista. Kinnitub täpselt samamoodi kahe puutepunktiga kere külge ja jäikuspunkt ju amort ning vedru . . . Egas see õõts seal võib all kullast plaatinast või plekist olla . . . peaasi et oleks piisavalt tugev et pooleks ei murduks. RE: CE-24 sarniir - Demoz - 27-03-2006 carlo Kirjutas:Aeg vahetada sarniiri. Kuna tegemist siis `92 CE300-24, siis sarniir kõvasti kallim kui tavalisel 124-l, sest õõtshoovaga koos. (Kataloog näitas CE300-24/CE320-24/CE amg 3,4 febi hinnaks 2700-). On kellelgi kogemusi alternatiivsete lahendustega- palju maksab parandamine ja kas vahe ka vastupidavuses? Kas febi sarniir, mis kõige odavam oli on muidu normaalne? kas mõtet romulatest uurida või ega sealt vist midagi head pole loota (ja sellele mudelile üldse väga väike lootus midagi leida). Ega see vahetus vist ka sellel lihtne ei ole, palju selle töö eest normaalsemas töökojas kösitakse? ?????? mis jut et koos õõtsaga??ega see mingi fiat pole sul..minu kataloogid(MOOG) näitavad kõik et sarniir on eraldi ja ei mingit õõtsa vahetust...sarniir maksab 230.- eeki...(autopartner)..ja on pressitav sarniir vaata ise siit kataloogist http://www.elcome.ltd.uk/fm/ edit: ja nyyd väikese uurimise järel tuleb välja et samad õõtsad on kasutusel isegi 280 KW amg 60-l (see kõige võmsam kõige lahjem millel see kyljes on on e 200d 55 KW) RE: CE-24 sarniir - carlo - 27-03-2006 Käisin näitamas ühel spetsialistil, kes ka taastab sarniire (järjekord kuu ja siis ka alt äravõetuna on nõus ette võtma), kes ütles, et on koos. Sama näitas ka Febi kataloog. Ja helistades MB Varuosad öeldi, et ka Moog näitab koos ja 3500- krooni. RE: CE-24 sarniir - imre - 27-03-2006 124-333-03-27 kui see on selle zarniiri originaalnumber siis too vidin maksab 240kr RE: CE-24 sarniir - Truck - 27-03-2006 Et hetkel kisub jutt nati kõrvale. On olemas sellien õõts kus saab vahetada ja selline millel ei sa vahetada. Arvan et teema alustaja teab ka ise, et on OLEMAS variant millel saab vahetada kuid osadel autodel pandud teistsugune . . . mix või milleks pole vot seda täpselt ei tea. Tulevikku ja eesti teid arvestades oleks vast mõtekam panna alla teised õõtsad millel lihtsam neid 250 krooni kandis maksvaid sarniire vahetada. Aga febi kõige odavam õõts millel ei saa vahetada 2500 eesti krooni maksab RE: CE-24 sarniir - marek - 27-03-2006 võimsamatel mootoritel on ühes tükis, lahjematel eraldi. minu 124'l (300E-24) oli ka ühes tükis. RE: CE-24 sarniir - Demoz - 28-03-2006 Jätke see febi mängust välhja..ausalt..see on täis kaka.....puksi ainult myyme sealt valikust...aga ma siis uurin veel seda et mis värk selle õõtsaga siis |