Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Kuidas autoteenindus kliente juurde "leidis" - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz Eesti Klubi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Foorum: Vaba teema (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Teema: Kuidas autoteenindus kliente juurde "leidis" (/showthread.php?tid=10525)



Kuidas autoteenindus kliente juurde "leidis" - Karl - 19-11-2008

Lausa halenaljakas lugeda, tõsine "äriidee" Icon_twisted

http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=5179


RE: Sellised lood..... - janek126 - 19-11-2008

Oleks täitsa loomulik, kui selline juhtum oleks kuskil Eestis või mingis muus endises NL maas, aga Saksas...Icon_twisted


RE: Sellised lood..... - Nustu826 - 19-11-2008

njah, huvitav kas selline asi muudab ka kvaliteetseima sõiduki mainet sesmõttes et kas sellised asjad lähevad arvesse kui toodetud praak. krt, saaks ju kohtu kaudu nad miljardeid välja nõuda ainuüksi juba firma maine kahjustamise eest...


RE: Sellised lood..... - Karl - 19-11-2008

Mul tuli kohe meelde kunagi nähtud film, kirstuvabriku omanik koksas inimesi linnakeses maha, tööpuuduse üle kurtma ei pidanud kirstuvabrikus Eusa_whistle


RE: Sellised lood..... - Werewolf - 20-11-2008

Tsiteerin artiklit.

"Agentuuri J. D. Power & Associates aruannetes tunnistati kõnealune tehas 2008. aastal parimaks autosid tootvaks üksuseks üle terve Euroopa, millel oli väikseim defektide arv 100 koostatud masina kohta."

Kujutage nüüd ette, mis siis teistes Euroopa autotehastes veel toimub kui antud tehas oli väixeima defektide arvuga. Badgrin