Kuidas autoteenindus kliente juurde "leidis" - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz Eesti Klubi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=1) +--- Foorum: Vaba teema (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=16) +--- Teema: Kuidas autoteenindus kliente juurde "leidis" (/showthread.php?tid=10525) |
Kuidas autoteenindus kliente juurde "leidis" - Karl - 19-11-2008 Lausa halenaljakas lugeda, tõsine "äriidee" http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=5179 RE: Sellised lood..... - janek126 - 19-11-2008 Oleks täitsa loomulik, kui selline juhtum oleks kuskil Eestis või mingis muus endises NL maas, aga Saksas... RE: Sellised lood..... - Nustu826 - 19-11-2008 njah, huvitav kas selline asi muudab ka kvaliteetseima sõiduki mainet sesmõttes et kas sellised asjad lähevad arvesse kui toodetud praak. krt, saaks ju kohtu kaudu nad miljardeid välja nõuda ainuüksi juba firma maine kahjustamise eest... RE: Sellised lood..... - Karl - 19-11-2008 Mul tuli kohe meelde kunagi nähtud film, kirstuvabriku omanik koksas inimesi linnakeses maha, tööpuuduse üle kurtma ei pidanud kirstuvabrikus RE: Sellised lood..... - Werewolf - 20-11-2008 Tsiteerin artiklit. "Agentuuri J. D. Power & Associates aruannetes tunnistati kõnealune tehas 2008. aastal parimaks autosid tootvaks üksuseks üle terve Euroopa, millel oli väikseim defektide arv 100 koostatud masina kohta." Kujutage nüüd ette, mis siis teistes Euroopa autotehastes veel toimub kui antud tehas oli väixeima defektide arvuga. |