Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w140-ne ASD+ABS - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107)
+--- Teema: w140-ne ASD+ABS (/showthread.php?tid=10485)



w140-ne ASD+ABS - andres23 - 16-11-2008

Mis võib põhjustada asd tule põlema minemist armatuuris?? Hetke seisuga tunduvad juhtmed,ühendused,andurid korras olevat. Olen kuulnud ka sellist asja,et kui esi ja tagarataste kiiruse vahe üle 5km/h....siis läheb asd põlema ning natu aja pärast abs.(ees kummid 225/55/17 ja taga 235/65/17). Ehk tarku mõtteid kellegil ??


RE: w140-ne ASD+ABS - marek - 16-11-2008

andres23 Kirjutas:(ees kummid 225/55/17 ja taga 235/65/17). Ehk tarku mõtteid kellegil ??
samas mõõdus peavad olema, sellepärast lähebki.


RE: w140-ne ASD+ABS - Nustu826 - 16-11-2008

erinevate rehvimõõtudega läheb ABS ja koos sellega ka ASD tuli põlema ainult sõites. kui mootori seisma jätad ja auto uuesti käima paned, ja enne sõitma hakkamist juba tuli põleb, siis on kuskil vigane ühendus/andur. kui tuli hakkab põlema sõites mingi teatud suurema kiiruse pealt siis tegemist ilmselt tõesti rehvimõõtude erinevusega.


RE: w140-ne ASD+ABS - andres23 - 16-11-2008

Käima pannes ei lähe põlema.Sõites ca 100m süttib ASD ja kusagil 10s hiljem ABS. Püüan hme v ülehme rehvid ära vahetada,ole näha.


RE: w140-ne ASD+ABS - andres23 - 17-11-2008

Niisiis,nüüd samas mõõdus rehvid all.....ennäe imet,käivitades lähevad kohe asd ja abs põlemaCrybaby Kuis moodi saab 100% täpsusega andurit kontrollida??.....ilma et mudugi peaks uut ostmaIcon_rolleyes


RE: w140-ne ASD+ABS - Lõoke - 17-11-2008

Anduritel kontrollitakse takistust vist,mitu numbrit peab olema ei oska peast öelda.


RE: w140-ne ASD+ABS - Nustu826 - 17-11-2008

anduritel jah mõõdetakse takistust. aga kui sul masin arvuti järgi panna, siis saad teada milline andur jamab. selle ütleb arvuti ära. pärast seda tuleb lihtsalt vastava anduri pistik lahti võtta ja takistust mõõta. saad ju võrrelda ka erinevate andurite omi. kindel küll ei ole, aga kas autodata ei näita anduri takistust. viga ei pruugigi olla anduris vaid pistikus ntx, või on juhe katki läinud.


RE: w140-ne ASD+ABS - andres23 - 17-11-2008

Katsun hme kaabli järele lükata......ex annan vägitegudest teada Unibrow


RE: w140-ne ASD+ABS - 92S500 - 17-11-2008

Sul diagnosti majandus omal olemas?


RE: w140-ne ASD+ABS - andres23 - 18-11-2008

Lähen targema mehe jutule.Nii on asjalood kiiremadIcon_biggrin


RE: w140-ne ASD+ABS - Mersuvend - 18-11-2008

rehvi teema jätkuks, kui panna ette 235/50/18 ja taha 255/45/18, siis kõrguse järgi peaks justkui sama välja tegema. Kas on oht et lähevad ikkagi need tuled põlema?


RE: w140-ne ASD+ABS - liiv - 18-11-2008

Mersuvend Kirjutas:rehvi teema jätkuks, kui panna ette 235/50/18 ja taha 255/45/18, siis kõrguse järgi peaks justkui sama välja tegema. Kas on oht et lähevad ikkagi need tuled põlema?

mul suved just samas mõõdus,polnud mingit probleemi.


RE: w140-ne ASD+ABS - andres23 - 18-11-2008

Täpsustan,eelnevalt kirjas juba et kummid vahetatud,all said lamellid mõõdus 225/55/17. Aga täna ei jõua autoga kahjuks tegelda,ehk hme diagnostikaks aega.


RE: w140-ne ASD+ABS - andres23 - 06-01-2009

Lõpuks jõudsin ka diagnostikasse.Veaks siis esimene vasakpoolne abs-i andur. Järgmine nädal uus andur külge ja saab nautiga ka S-i veojõukontrolli ja cruisi Icon_cool Täpsustuseks eelnevatele teemadele : ees ja taga võivad olla erineva suurusega rehvid,ei pidavat sellest sõltuma.


RE: w140-ne ASD+ABS - Pets77 - 06-01-2009

andres23 Kirjutas:Lõpuks jõudsin ka diagnostikasse.Veaks siis esimene vasakpoolne abs-i andur. Järgmine nädal uus andur külge ja saab nautiga ka S-i veojõukontrolli ja cruisi Icon_cool Täpsustuseks eelnevatele teemadele : ees ja taga võivad olla erineva suurusega rehvid,ei pidavat sellest sõltuma.

Endal rehvidest 100%,üle 80-ne cruis ei töödand,rehvid vahetatud asi korras.


RE: w140-ne ASD+ABS - andres23 - 03-03-2009

Teeme jätku teemale. Vahetatud ka parempoolne ABS-i andur. Kahjuks asjalood sellised,et reaalsuses kõik funktsioonid toimivad,käidud ka diagnostikas taas(mitmes kohas Tartus,ka Silberis),kõik korras.....enam paremaks ei saa. Aga armatuuris põlevad kaks tuld nagu lennuki kokpitis.....ASD ja see kolmnurk !-märgiga......ei saada aru kusagil,MIKS ?? Oskab keegi ehk aidata...?? Teen ka uue teema,aga selline küsimus,kus asub ASD relee v kaitse??

ASD- peaks töötama nõnna,kui õieti aru olen saanud,saab oma signaali tagasillalt tulevalt ABS-i andurilt ja teise eest hooratta pealt....vb ka eksin. Sellises koostöös saaks aju signaalid pöörete erinevuste kohta ja oskaks ASD-d rakendada.

Olge mehed ja ragistage ajusid,kes probleemile aitab lahenduse leida,mis ei oleks müstiline,siis tänu on piisav Icon_biggrin