W123 200 [77'-] canyondrift - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: W123 200 [77'-] canyondrift (/showthread.php?tid=16396) |
RE: W123 200 [77'-] canyondrift - canyondrift - 24-04-2011 (24-04-2011, 08:24 PM)ReinGSM Kirjutas: Raadio on vingeAga muidugi, miks ta ei peaks. Vahepeal unustab end küll ära, aga kanaleid võtab nii mis hirmus. Garaaži seinte vahel võtab U asendis läti, vene, eesti kanaleid, kui midagi sees pole, paneb isegi mingit erivõõramaa keelt millest ma midagi aru ei saa. Maki taga on paar postitust tagasi näidatud morelid ja heli teevad täiesti normaalselt. Ainuke et garaažis tolmutamisega on mingit rauapuru ühele kõlarile vahele läinud ja pean selle kunagi lahti võtma ja ära puhastama. RE: W123 200 [77'-] canyondrift - punnsilm - 24-04-2011 küljekarbid lase musta kivikaitsega üle. või vähemalt mingi mattmustaga. RE: W123 200 [77'-] canyondrift - canyondrift - 24-04-2011 (24-04-2011, 09:42 PM)punnsilm Kirjutas: küljekarbid lase musta kivikaitsega üle. või vähemalt mingi mattmustaga.On plaani võetud, eks kunagi läheb plaan ka käiku. Must kivikaitse tuleb ainult muretseda. Sooja-külma õhu anomaalia on ikka eriti veider. Kõik ülejäänud autod puhuvad ilusti nii külma kui sooja... Kas pole mitte võimalus, et mul on kapoti all see klapp vms läbi, et laseb tosooli ka niisama läbi, kui kraanid kinni on. Kui ma õigesti mäletan, siis pidi ju puhuri reostaadist üks tross minema sinna klapini ja teine tross läheb paremast pliidinupust. Nii on ta mul igatahes säetud. Ainult ma ei tea kas mul on nad õigesti külge asetatud. Kuidas nad eestvaatest (kapoti alt) olema peaksid? Ja välja mõtlesin, mis viga on. Puhur peaks olema ühendatud vasakult tuleva trossiga ja mõlemad kuuma nupud peaks olema siis klapist. Kunagi aega saan, võtan asja lahti ja vahetan ära. Mida see juhi poolt tulev tross üldse kontrollib? Praegu olen aru saanud, et nagu keerab ventikale mingi klapi ette ja siis ei puhu nagu üldse. RE: W123 200 [77'-] canyondrift - v6sa - 25-04-2011 Oot, mis kamm selle soojendusega on? Kolmel on kummagi poole temperatuuri jaoks oma nupp (ja kapoti all vastavalt kahe vändaga kraan) ja keskelt tellid ventilaatorit (ning seda kinni keerates peaksid kinni tõmbama ka siseneva õhu võtu). Hoovaga valid, kas tahad õhku alla või üles. Ei, mul on väga hea meel, et mina selle auto võtmata jätsin - nii hästi mina seda vist teha poleks jõudnud nii kiiresti. Igal juhul kena töö! RE: W123 200 [77'-] canyondrift - canyondrift - 25-04-2011 Täpselt nii ongi, et mul on kaks trossi valesti ühendatud. Vasakpoolne soojanupp reguleerib mul praegu seda, et palju on ventikat ja reostaat reguleerib sooja. Vahetan esimesel võimalusel ümber. Selline loll viga tuli sisse, aga noh trossid olid nii pikad ja tundus et nagu sobib, siis nii ka külge läks. Igatahes täna sai Mercedes-Benz omale päeva jagu kindlustust, käisin Valgas, sadasin ülevaatuspunkti sisse, õlitemp 83C, andmed arvutist vaadatud ja diislitest võis alata. Välja pressis tulemuse 1,91, kus ma polnud eelnevalt eriti palju kuuma andnud, st sõitsin normaalselt mööda maanteed. Test käes, ARK büroosse, paberid sisse, ootamine väikeste viperustega, aga saime siiski paberid kätte ja enne auto registreerimist pidin selle emale maha müüma. Lihtsalt et kindlustusmakse odavam oleks. IF kindlustuse järgi peaks olema midagi 60+€ kanti aasta. Oleks oma nimel, siis ma ei kujuta isegi ette, mis summa siit vastu vahiks. Järgmisele ülevaatusele ma kahjuks ei jõudnud, kell oli juba liiga palju ja mees tegi nagunii sisuliselt üle võttes 15 min sisse veel kaks autot. Eks homme proovin uuesti. Pabistan natukene ainult parema esivedrustuse pärast või tagavedrustuse, kas kondi või millegi pärast, sest mingi asi mul klõpsub aukudest läbi sõites. Sarniiri kontrollimine ise garaažis on vist suhteliselt mõttetu tegevus - või kuidas see käib? Pooltelg tuleb ka ära vahetada, teeb teine ikka maru kahtlast ja kolisevat heli, õnneks mul neid veel paarijagu on. Hoian sõrmi risti, et homme (või kunagi lähiajal, oleneb kuidas kindlustuslepinguga läheb) kõik hästi läheks ja lõpuks legaalselt teedele saaks tuisata. RE: W123 200 [77'-] canyondrift - Laur - 25-04-2011 Sellel autol on kilovatte vähe, oleksid võinud oma nimele võtta, küll kunagi ka hind langema hakkab, muidu jäädki autosi ema nimele vormistama. RE: W123 200 [77'-] canyondrift - ReinGSM - 25-04-2011 Lauriga täiesti samal meelel, kindlustus on Tallinnas üsna kallis kui riskigrupp kõrge. Aga väikse kilovatiga diisel SÕIDUAUTOL ei tohiks ju väga hirmus summa vist tulla. www.if.ee lehelt saad proovida palju tuleks. RE: W123 200 [77'-] canyondrift - canyondrift - 25-04-2011 (25-04-2011, 09:59 PM)ReinGSM Kirjutas: Lauriga täiesti samal meelel, kindlustus on Tallinnas üsna kallis kui riskigrupp kõrge.Mind hirmutas lihtsalt ära see, et klassivend maksis oma Samara eest ~2,5k vana raha, ema mul maksis aga esmakordselt 44kw eest 1,5k. Mingi nüans pidi vistist juures olema, et alla 25 eluaasta on tasu kõrgem. Eks järgmine auto läheb enda nimele, praegu lihtsalt säästuvärk. Vaatasin palju ema maksma peaks. Jääb sinna 60€ kanti, aga mina maksan 12 kuud 207,21 207,21 (230,23) RE: W123 200 [77'-] canyondrift - CarlosSQ - 26-04-2011 Kirjuta mõni autohaagis enda nimele, siis hakkab riskikoefitsient alla minema. RE: W123 200 [77'-] canyondrift - marauder - 26-04-2011 haagistel on oma koefitsent, samamoodi ka motikatel oma ning autodel enda oma. Motikas auto konfi alla ei vii, ega ka haagis motika oma jne. RE: W123 200 [77'-] canyondrift - canyondrift - 26-04-2011 Nonii. Tänane päev on ilgelt korda läinud. Järjekordne valga ots läbitud. Kindlustusleping uuesti tehtud, aasta jagu kindlustust saadud 66,66€ eest ja nüüdsest olen täieõiguslik liikleja eesti teedel. Euronumbrid tuleb veel muretseda, mille maksumuseks pidi olema kahe eest 12€ kanti ja siis võib liikuda ka välismaale. ÜV test oli täiesti normaalsuse piires, õnneks diislitest jäi neil eelnevalt arvutisse ja ei hakatudki seekord masinat piinama, kontrolliti vaid pidureid ja veermikku. Pisiviga tuli ikka sisse, tuled olid kõõrdi, peab öösel pilli seina äärde ajama, näitas liiga alla - vähemalt ei pimestanud RE: W123 200 [77'-] canyondrift - Werewolf - 26-04-2011 Kas nad siis kohapeal tulesid ei reguleerinud? Kui nad neid juba kontrollisid, asi neil siis neid paika keerata oli. Ega koduste vahenditega ju niikuinii neid päris täpselt paika ei pane, kuigi enamvähem saab küll. Aga tore, et oma masinaga nüüd muretult liiklusesse tormata saad. Ja esimesel klubiüritusel katsu ka ikka kohal olla või siis vähemalt suvepäevadel. RE: W123 200 [77'-] canyondrift - indrek - 27-04-2011 (26-04-2011, 11:17 AM)CarlosSQ Kirjutas: Kirjuta mõni autohaagis enda nimele, siis hakkab riskikoefitsient alla minema. Kindlustused ei kasuta enam koefitsente. Vaata oma poliisi, enam pole seal numbrit peal. Tehakse kõikidele alati personaalne pakkumine, kus võivad eelnevaid avariisid arvestada, kuid võivad ka mitte. Kui enne ka väikse kriimu eest korrutati koefitsent 1.5 ga läbi, siis nüüd na d ei pruugi seda teha, kui kriimu parandamine erilist kulu ei tekitanud jne. RE: W123 200 [77'-] canyondrift - v6sa - 27-04-2011 (27-04-2011, 08:07 AM)indrek Kirjutas: Kindlustused ei kasuta enam koefitsente. Ametlikult mitte. Samas on mõistlik, et lähenetakse personaalselt - mida rohkem raha on kindlustus sinu pärast välja käinud, seda verisemalt ta sind koorib. Üsna õiglane (kuivõrd õiglane üldse üks sundost olla saab) süsteem. Diislitesti ei tasu karta. Korras mootor peab sellele vastu ja kui mootor on niikuinii õhtal, siis pigem lennaku laiali ohutult ülevaatuspunktis, kui mõnda hapukskiskuvat möödasõitu lõpetades. Igal juhul ootan huviga taaskohtumist selle autoga RE: W123 200 [77'-] canyondrift - canyondrift - 29-04-2011 Olen nüüdseks selle autoga veidu ringi liikunud ja läbitud on ~400km. Paagis oleva kütte kogusest, mis sinna pandud sai, kuskile poole peale kolmveerand ja 1/1 kriipsude vahele. Seega peaks ta võtma kuskil 7-8l kütet sajale. Täiesti normaale küttekulu ma arvan, enne teiskordset ülevaatust mõtlesin et tehakse jälle test ja ega siis sõites palju ei hellitanud, ajasin mootori parajalt kuumaks. Sõitmisega on välja tulnud ka mõningad vead. Näiteks poolteljed kolisevad all ja kolisevad nii sõites, gaasi andes kui ka pidurdades, st vaba hooga lastes käik sees ja kolisevad ka siis kui aukudest läbi sõita. Samas tundub hirmsat moodi, et see kolksuheli tuleb nagu eestotsast, aga tänase kontrollimise käigus ei suutnud ma tuvastada mitte ühtegi kolksuvat detaili heebliga liigutades. Kolks võib ka tegelikul tulla amordist, sest auk peab ikka paras olema et see välja lööks, parempoolne amort on ka läbi immitsenud, kumm on alt märg ja lasin ta isegi korra ülevalt lahti, pressisin suhteliselt kerge jõuga alla, kus lõpuotsa liikus amort väga kergelt. Seega tuleb hakata ka neid uusi otsima, mis vastaksid originaalsuse pehmusele. Avastasin ka et selle autoga on tõsiselt mugav kulgeda. Lihtsalt iste on mugav, vedrustus on kõigile arvestustele kohane ja teise pereautoga ei anna seda tanki - kuidas ema seda kutsub, võrreldagi. Tuled on nüüdseks umbes paika pandud ja valgustusega olen küll igati rahul, selge nähtavus ka hämaras. Selle autoga liigeldes olen hoopis muudele asjadele hakanud mõtlema, et kuidas vältida tolmavaid kruusateid, kuidas hoida normaalset tempot ja kindlasti kuhu parkida. Võru linnas otsisin parklas kõige sarnasema auto ja parkisin selle kõrvale, lootes et väline korras ilme vastab ka sellele, et juht hoiab nii oma kui kõrval seisva isiku autot. Pereautodest hakkan ilmselt heaga eemale hoidma. Mõned küsimused mis on tekkinud, et kui all olles ise rattapoolse pooltelje otsa liigutada, siis ta nn logiseb nuudi peal. On seal mingi tõsine probleem või on viga lihtsalt pooltegi hoidvate poltide pingutamises? Paremat pooltelge saab ka jõudu kasutades üles alla nõksutada nii et paarimees kuulis samat kolksu mis sõites tuleb. Nõks on ikka pooltelgedel sees, mis on parajalt paha, st tuleb nad ära vahetada. Mul peaks isegi üks paar pooltelgi üle olema, aga ma ei tea mis seisus nad on. Või on rattalaager läbi? Vigadest veel rääkida, siis mootori juures annab vaakumpump õrna õli välja, otseselt ei tilgu, aga mõnesaja km kohta pole koduhoovi asfaldile ühtegi õliplekki jätnud, õlitase on ka normis. Radiaator lekib õrnalt. Samamoodi annab ka tagasild tunda, parema pooltelje simmer annab läbi ja gardaanisimmer. Gardaanisimmer on ilusti õli laiali jooksutanud pöörlemisega. Nagu ma proovi reduktoril nägin, siis gardaaniotsa simmeri vahetamine on paras ooper ikkagi, vajadust on spetsiaalse võtme järele ja asi tuleb põhimõtteliselt laua peale viia et normaalselt tööd teha. Paagi toru ümber on jäänud kummilatakas panemata, rool on nuudist veidu mööda ja ei tõmba suunda tagasi. Roolikarp on ka lõtkuga mis mind isiklikult häirib, tahaks ikka otse sõites nii, et ei peaks sõitma nagu BA A-Rühm filmist, kes rooliga pidevalt edasi tagasi vänderdab. Viga on ka see, et vesi jookseb salongiradika vahele, puhuri vahele. Sellega kaasneb ka see, et kui soe õhk peale väänata, siis võtab klaasid õhtusel ajal seest uduseks. Ilmselt on mul see tüüpviga seal, et kojameeste mootori kanal on katki. Kui saaks need vead ära likvideerida, siis oleks täiesti tore. Välise ilmega on all need "pentad", peal on küllaltki kõrge rehv, ehk ihkaks ikkagi originaal pentat, pestud, vahatatud ja õrnalt käsitsi poleeritud. Nüüd tuleb ka kassidele selgeks teha, et helesinisest autost hoidke eemale, ronige lilla punni peal kui tahate. RE: W123 200 [77'-] canyondrift - canyondrift - 01-05-2011 Veeprobleem on nüüdseks lahenduse leidnud. Täpselt nagu mercedessource videos näidatud oli, oli ka minul viga ikkagi kanalis mis vett peaks eemale hoidma keskmisest kanalist. Minul oli asi aga mõlemil pool ja aru sain sellest, et üks päev peale õrna niisket puhuri max peale väänamist lõi keskmistest avadest vett välja. Kahtlustasin seda juba enne, kui autot pesin, siis tuli põrandale järgmine päev parajas koguses vett. Nüüd on asi enamvähem samamoodi kinni nagu Kent oma videos näidanud on, aga ma olen ikka nagu lolli mehhaaniku moodi ja keevitasin selle mõra seal täis kuniks enam keevisliite vahelt mingit vett ei tulnud peale mitmekordset proovimist. Peale puhastust läks peale värv, tunnike kuivamist ja lisasin ka masteksit igaks juhuks. Nüüd loodan et enam vett kuskilt sealt läbi tulemas ei ole. Ülejäänud augukesi enam keres olla ei tohiks kust vesi sisse saaks. (tahtsin ka pildimaterjali teha, aga tehnika vedas mind järjekordselt ninapidi voolu puudumisega) Paagitoru ümber panin kumilataka ära ja rooli ajasin enamvähem sirgeks... Ei ole veel lõpptööga väga rahul, nuudid on parajalt peened ja raske on asja paika saada kui roolikarp iseenesest nii palju kaalub. Õnneks on see töö vähe keeramist nõudev ja saab kiirelt tehtud. Üks viga oli veel, äsjaostetud moreli kõlarite vahele oli garaažis natuke tolmu vahele läinud, samamoodi ka rauapuru ja parem kõlar krabises natuke. Et tegu on koaksiaalidega, siis tal tolmukatet pole mis ei lase magneti ja pooli vahele mustust. Võtsin kõrgsageduse eest ära ja puhastasin asja mitmeid kordi paberiga, sai viimaks hea ja krabin kadus. Korjasin ka peenete pinsettidega kraami sealt peenest avast välja. Täna võtan ette ja keeran poolteljed alt ära, eks siis näis kuidas või mismoodi saab ära vahetatud. RE: W123 200 [77'-] canyondrift - canyondrift - 01-05-2011 Kolin on ikka alles. Kiskusin laiali peaaegu terve tagasilla, proovisin käeotsas pooltelgi - külglokse pole terve vedrutamise läbi. Rattalaagrid tundusid ainult natuke kahtlased, vasakpoolne kuiv ja parempoolne loksuga. Võtsin siis lahti ja enamus ajast sai nendega tegeletud, uus määre sees, korralikult pingutatud, hakkasin asju kokkupoole tõmbama. Pistsin poolteljed sisse, keerasin rummupoldid sisse ja kõik tundus väga hea olevat, keerasin reduktorikaane tagasi ja hakkasin õli kontrollpunni maha keerama. Tegin veel spets võtme selle jaoks mille kolm korda puruks keerasin. Pärast hirmutasin punni natuke haamriga ja oh õnnetust, tuli teine terve saftiga välja, st keeret enam palju korpusesse alles ei jäänud. Tagasi sain õnneks keerata, aga jäi lekkima (Kas korpusekaaned on identsed, et neid saab vahetada erinevate reduktorite vahel?) Igatahes jah, tagasillas enam ma ühtegi lõtkuvat kohta ei tähelda, siis jääb üle ainult kardaan mille ka üle vaatasin ja korras oli. Igatahes on nüüd vist asi selge, käigukast on õhtusse minemas. Seega otsin uut käigukasti 115 261 16 19 numbritega. E: Ja mis veel meelde tuli, etteande pump lekib väheke. Tihendid said parajalt rappimist siin maha ja peale keeramisega, seega tuleb ka sinna uued tihendid otsida/teha. RE: W123 200 [77'-] canyondrift - v6sa - 02-05-2011 123 difritel peaks küll kõigil sama saba olema... Kui minu esimesel kolmel pooltelg kolisema hakkas, siis sellel ma ei suutnud mitte mingit ülemäärast lõtku tuvastada... Surusin kattekummi miskit solidooli täis ja sõitsin edasi. RE: W123 200 [77'-] canyondrift - canyondrift - 05-05-2011 Difri otsakaane vahetasin ära, sobis õnneks. Seest oli vanal näha ka mõra, niiet sellega ei ole enam sisuliselt mitte midagi teha. Uus küljes, õli sees ja enam ei immitse kuskilt. Reedel lähen uut käigukasti otsima, edasi liigun Tartusse. Täitsa tore oleks klubirahvast seal kohata Väikesed vead ajavad mul ikka harja püsti küll, rahade tekkimisel tuleb otsida normaalsed esiamordid. Tartus äkki keegi pakub normaalse hinnaga esisilla reguleerimist, just rooliotste kontrolliks, ma ei tea kas mul said need päris hästi paika, pulkadega nii päris täpselt ei saa keerata nagu vaja oleks ja õnneks kolmel on lihtne, varda poldid lahti mis tulevad praegu väga kergelt ja käega keerad rattad sirgeks. Saaks sellest veoosa kolinast lahti ma oleks üliõnnelik. Edasi tuleb tegeleda parema esisilla poolega. Muideks, esiamortidest rääkides, kust ma saaksin võtit et amordid tala küljest lahti keerata, 11 jääb suureks, 10 jälle väikseks. Selline nagidega võti on. RE: W123 200 [77'-] canyondrift - v6sa - 05-05-2011 Minu omadel on seal torx, aga mitte süvistatud, vaid tavaline, ümberthaaratav. Sihukesi võtmeid olen näinud kallimates komplektides. Tööriistamarketis olid kah täitsa olemas... Või lööd lahtikeeramiseks 10 padruni otsa ja otsid uued poldid asemele. |