Mul ka päris mitu autot endal( naise auto hobikas + enda ja poja auto) + veel ettevötte liikur vahendid. Keskeltläbi ühe isikliku masina aastane kindlsustus 50 ja 100 euro vahel. Kas see jant nagu ära tasub, et neid katkestada ja ja jamada sellega. Ma pole sellel kunagi pointi näinud. Pigem siis kui tean et teen mingile autole töesti aastase kuni paarise pausi. Selline juhus oli mul kunagi SL-ga. Siis jätsin töesti 1,5 aastat vahele.
Shoutbox archive
Ajutisel kustutamisel kehtib TÜV oma ettenähtud kehtivusaja lõpuni. Uuesti tuleb TÜV teha siis, kui eelmine on kehtivuse kaotanud ja tahad sõitma minna. Kui ei eksi, oli ajutise kustutamise korral vist 2 aastat viimase TÜV kehtivusest, et tekiks kohustus TÜV läbimisel registrisse enmistamiseks.
Kui ajutiselt kustutada - mis juhtub TÜV-ga sel ajal/juhul? S.t. mis hetkest kustutatauna hakkab nõudma TÜV registri ennistamisel?
Kui hobikaid on mõni või rohkem, on üsna kindel, et kõigiga igal suvel ei sõida ning igati mõistlik on neid pidevalt ajutiselt kustutatuna hoida. Kui sõiduks läheb, saab selle paar klõpsu kindlustusele lisaks telefonis ju uuesti ära teha. Õnneks on need toimingud siiani tasuta, ei võta aega 5 minutitki ja hulk muretsemist/jälgimist jääb olemata.
Kui muidugi on mingi 7 hobiautot ja kõigiga ei plaani suvel sõita, siis võib jah tekkida probleem, et kas vaja ajutiselt registrist kustutada.
Minu arvates hobiautodega ei ole mingit probleemi. Oman hobiautot juba 15 aastat. Igal aastal teen poliisi 6 kuud (näiteks mai-okt). Suvel sõidan temaga, talvel seisab. Pole vaja mingit ajutiselt registrist kustutamist. Ülevaatuse teen samuti igal aastal.
Mul on kunagisest ajast meeles, et sain piirduda (läbi maakleri) siiski ainult lepinguga. EI pidanus tollal poliisi sõlmima. Jube loll on see kindlustus meil üldse, just hobisõidukite pidaja kohalt, kelle autod ei osale aktiivselt liikluses. Raske on selle taga näha midagi muud, kui LKFi puhast ahnust.
On ju võimalik ka ARKi e-teeninduses ajutiselt registrist kustutada, kui on tegemist nii öelda hobiautoga, mis jääb talveks seisma. Lisaks, oma senistest kogemustest: sundkindlustus määratakse registris aktiivsetele autodele, mida ei ole kalendriaasta jooksul kindlustatud. Kui näiteks iga 11 kuu kindlustada, siis sundkindlustust ei rakendata. Kui auto on ajutiselt registrist eemdaldatud (saab teha ARK e-teeninduses aastaseks perioodiks) kolm aastat järjest, on vaja auto registrisse tagasi saamiseks läbida ülevaatus.
Liikluskindlustuse leping on vastavalt liikluskindlustuse seadusele kohustuslik kindlustusleping, mis peab olema sõlmitud kõigil liiklusregistris registreeritud sõidukitel. Erandiks on vaid MS, M2S (liiklusregistri maastikusõidukite registrisse kantud sõidukid, mis ei tohi osaleda teeliikluses) kategooria sõidukid. Leping on tähtajaline ning seda saab sõlmida kuni 1 aastaks. Lepingu sõlmimist tõendab poliis
Kas registris olevale seisvale sõidukile saab teha liikluskindlustuslepingu ilma aktiivse poliisita?
Müüa W463 G 500/G 55 musta ja kroomiga iluvõre (grill) hind 220€ -> uus hind 190€ helista: 56 619 619 (Margo, EST/RUS) Lisaks müüa Audio 10 kassettmakk, uus tuuleklaasitihend ja uued suunatuled W463 G-klassile. Asukoht Tartu
m113 kohta ei tea, aga näha on, et küsitakse 1. gen m113K kohta - pommikindel ja hea alumise tõmbega, sel pole muud, kui korralik hooldus ja kompressori laager vahel võib vahetamist vajada, endal selline G vahel ja vähe jõudu ka peale kruvitud
Kuskile maale oli kompressori jahutusega(õhu jahutusega) ka mingi teema. Õlipump on nõmedalt valju, aga peale seda vist polegi muud. Kui hooldad, siis kestab hästi ja kui ei hoolda, siis kestab ainult 10x paremini kui konkurentide mootorid.
Kompressoriga 350/368/373kW vöi ilma? Ega eriti polegi, peaks 1 töökindlamaid olema. Kompressori öli peaks vahetama iga 100.000 tagant vist.