Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB-dega Kamtzatkale.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere lugupeetavad MB klubilised.

Olen Teie foorumiga liitunud suht hiljuti aga MB-dega tegelen juba üle 10 aasta.
Mul on olnud juba paar aastat peas hull mõte sõita MB busside ja paari dziibiga Eestist Kamtzatkale.Busside all pean silmas vanakooli busse 601-602 keredega.Sobivaimad oleksid ilmselt 3,0 diislitega varustet mudelid ja dziibid võiks ka olla samast ajajärgust ja samade mootoritega.sellist teekonda saab ettevõtta ainult suvel ja aega kulub selleks ka umbes terve suvi ca. paar kuud.Kamtzatkal on olemas vastuvõtjad eestlaste näol kes seal asuvad ja ka pikal teel läbi siberi on mitu eesti küla.
Lühidalt siis selline mõte.Praegu planeerin ettevõtmist 2011.a.suvel.
Kas Teie hulgas leidub sama hullu mõttega inimesi?
Ideee tundub hullumeelne kuid ülimalt ahvatlev!!!Icon_eekEusa_danceBadgrin
Kas ainult sinna sõita või tagasi ka omal jõul?
Kas on ka mingi ettekujutus juba-kuskohast(marsuut), kuidas,probleemsemad kohad...
Eelarve peab vist olema päris karm,kas on mingi lootus ka sponsoritele?
Kindlasti saaks häid nõuandeid Härra Raido Rüütlilt.
Korraliku projekti puhul võib huvi tekkida...krt,päris karm teema!
Sponsorluse osas on plaan sel suvel ehk siis 2009.a.suvel,kui härradega Stutgardis kohtumine plaanis küsida neilt kulude katteks toetust.Sellel kevadel kui samadele härradele mõttest rääkisin hakkasid nad kõva häälega naerma ja lubasid kõik kinni maksta kui ma leian autod ja inimesed kas sinna lähevad ja ka tagasi tulevad.Sellist reklaami pole tehtud vist ühelegi margile.Tingimus oli ,et kõik autod peavad olema vanemad kui 20 aastat ja võimalikult originaalid.Näis kas saab eesti jonn ja loll järjekindlus võitu saksa konservatiivsest materialismist.
Härra Rüütliga on plaan kindlasti rääkida kui asi juba konkreetsem on.Marsruut on paigas ja paar kohta on kus plaan kasutada raudtee transporti,kuid see sõltub juba ilmast kui on kuiv siis on kogu tee autodega sõidetav.
Kas nendelt teedelt sõiduautoga (loe c123) ka läbi saab või on marsruut ainult G-klassile läbitav? Nimelt ehk valmib mu projekt selleks aastaks äkki...
Ärrr, väga huvitav igal juhul. Aega sinnani on, et ka vastav auto leida.
Põhimõtteliselt peaks kuiva ilmaga seda marsruuti saama läbida ka sõiduautoga,sest bussid ei ole ka teab mis maasturid kuigi ja on tunduvalt suurema kliirentsiga aga kui võtavad osa erinevad autod on keeruline võtta kaasa varuosi.Bussidel ja vanadel G-del on aga kulu osad paljuski kattuvad kui nad on ka 3,0 diislid siis on kattuvus veelgi suurem ja teine probleem on mahutavuses.Igasse autosse olen arvestanud kaks inimest,sest autodes tuleb ka ööbida/elada ja siis on ka tagavara variant,et kui mõne autoga juhtub midagi sellist mida ei ole võimalik korda teha ja auto tuleb maha jätta saab nii inimesed kui varustuse ära jägada teiste autode vahel.
Ei saa siiski unustuda ,et osa ja suur osa rajast on siberis kus abi on väga,väga kaugel ja loota saab ainult ise endale ja oma varustusele.
Üks arvamus on veel,et osa saavad võtta mehed kes suudavad ise metsas hakkama saada ja ei looda telefoni teel tellitavale abile.Seda lihtsalt pole.Retk on ränk ja igaüks peaks enne tõsiselt mõtlema kas ta on valmis ca 3kuuliseks raskeks rännakuks ja kas ollakse nõus oma auto jätma võib-olla siberi metsade vahele.
Mõte läheb järjest ahvatlemaks, ega reisibüroost sellist paketti ei saaIcon_biggrin. Kas sellest marsuudist mingi kaart või täpsem info ka on? Kahepeale ja saksa härrade kaasabil oleks isegi mõeldav selline üritus.Edit: Kas masinate vanus peab olema vähemalt 20a?
Seal vahepeal on ju selline koht kus puudub isegi gravitatsioon, seega Baikalist edasi oleks vist variant rongiga mööda Baikal-Amuri raudteedSmile
Jaa peale Baikalit lähebki alles huvitavaks.Kasutades vanu sõpru-tuttavaid N armeest on olemas sõjaväe kaardid nende "teedega" mida saab kasutada kuival ajal.Meie mõistes siis on tegu metsasteedega.Sinna kulub ka palju aega ,sest eeldatav liikumis kiirus on 100km päevas ,aga jah kui on näha ,et seal liikumine on mõtetu lähevad autod rongipeale ja tuu-tuut Bam-i pidi kuni algavad teed.
Krt, mul selliseks retkeks vist küll auto hetkel puudub kuigi 123 on mul näinud igasugu teid k.a. tankodroomi. Aga seda siiski turvalises eestis. Teine variant on võtta kasvõi saateautoks oma taastamise lõpujärgus olev Niva ning retk sellega teha. Juppe võiks käruga kaasa tirida Big Grin .. Kogemus muuseas sarnaste retkede näol olemas, 2005 a sai idaeuroopat avastatud kuu aega, seda küll sõiduautodele enam-vähem mõeldud teedel (küll mitte alati) aga ellu jäime. Tahaks küll korrata aga seekord pisut pikemalt ja karmimalt...
Ma vaatasin, et umbes kirvega lüües on ühe G ja kahe inimese reis sinna ja tagasi 400000.- eeku, millest auto+ettevalmistus 250000.- Seega kes maksab?Icon_smile
python Kirjutas:Ma vaatasin, et umbes kirvega lüües on ühe G ja kahe inimese reis sinna ja tagasi 400000.- eeku, millest auto+ettevalmistus 250000.- Seega kes maksab?Icon_smile

Milleks ette valmistada? Kohapeal järkjärgult teha...Icon_biggrin
Python milliseid arvestusi sa tegid ,et sellise numbri said?
Äkki avalikustad oma kalkulatsioonid oleks ka hea teada?
P.S See ei olnud tööpakkumine,et ootad algul avanssi ja siis palka.
Idee on äge! Üks sobiv Geländewagen seisab kah siin akna all Icon_cool
Vanem G klass Saksast ca100000.- eest võimalikult korras isend.
Lisaks 150000.- hooldused, remont, lisatagavararattad, lisakütusepaagid, vastavad tööriista komlektid, alum. ramp(selline mille saad pehmes kohas maha visata või väiksemaid kraave ületada, tungrauad, vints. Lisaks ka reisiks minev varustus, telgid, mingi esmaabi kit,gps, jne. 3 kuud venemaal elada kahepeale+kütus 150000.-. Kokku ca 400k.
Kuna mul puudub igasugune kogemus nii g klassi kui ka sellise matkaga siis võib se tunduda põlisele siberihundile liialdusena aga nagu ma ennem mainisin siis on see kõik varuga arvestatud. Lisaks kindlasti peaks ka vähemalt üks telefon kambapeale kaasas olema, millega saaks kuskil pärap...ses ühenduses olla muu mailmaga.
Ma saan väga hästi aru, et see pole tööpakkumine aga kui vaadata selliseid reise siis päris oma rahakotist ei kannataks samuti seda teha.
Mis maksab ühe auto transport rongiga? Kas tõesti on igas vahejaamas võimalik autot peale laadida juhul kui edasi ei saa?
Odavam oleks kindlapeale välja minna, et osa teest rongiga aga siis vist kaotaks asi mõtte jälle?

Edit: mina kiletaks näiteks terve g turvakilegaIcon_lol
Nagu ma aru saan siis marsuut oleks siit ikkagi suunaga Irkutski peale sealt edasi võimalikult lähedal BAMile või Trans Siberiale?
Näiteks nivaga on auto soetamiskulu ca 3000-5000 eeku, varuosad teist sama palju juurde, ehk siis teine auto haagises juppidena Big Grin + subrjoonoki haagis.
Kas sa mõtled niiIcon_biggrin:
[Pilt: 2067984688_3a67e97c1e.jpg]
[Pilt: 2067181757_ebe99f6236.jpg]
Või nii läbimist
[Pilt: 2067970272_462d17df92.jpg]
[Pilt: 2070310488_fc406b513a.jpg]
Baikalist edasi oleks ca 1500km, millest tuleb ületada jõgesid(ca paarsada) ja mägesi
Põhimõtteliselt küll jah Icon_lol
Nagu ma aru olen saanud, et bussid on kah kambas, niiet vast nii karme "teid" ei saa marsuuti sisse kavandada, muidu tuleb kohe bussid maha jätta esimeses mudamülkas. G ja busside läbuvus on ikka vast vähe eri klassist.
[Pilt: mapme2.jpg]
Nagu ma olen netist leidnud siis enamus tripe käib mööda trans siberia trassi pidi, sama see kamtsatka jääb ju teisele poole(või kuhu ta siis täpselt jääb) BAMist põhja. Sellekohta kahjuks pole infot mismoodi seda autoga läbida saaks või pole ma leidnud. Aga eks korraldaja teab ise kindlasti paremini ning oskab võibolla siis ka kirjutada.
Lehti: 1 2