Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 E200 5-st manuaali?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoks w124, 91. a. 200E, 5-ne manuaal.

Endal siis autoga selline jama, et kõrin käigukastis sõitmise ajal. Suurte külmadega oli eriti suur.
Tühikäigul on kosta vaikset sisinat, mis kaob siduripedaali all hoides.
Selge, et käigukastis midagi korrast ära - a la laager. On räägitud palju teemal, et kasti remont kallis, jupid kallid jne jne.
Seega oleks vist mõistlik kuskilt vaadata uus kast.

Kas kellelegi oleks pakkuda antud isendile kasti?

PS! vahetasin just kastis õli ära, tundub nagu oleks see kõrin vaiksemaks jäänud, aga probleemi see ju ei kõrvalda.
"Tühikäigul on kosta vaikset sisinat, mis kaob siduripedaali all hoides."

mis sa sest kastist ikka vahetad - siduri survelaager läbi.
Oled ikka kindel? Siduri survelaager teeks ju just siis häält, kui sidur alla vajutada? Või ma eksin?
Mul alla vajutades just sisin kaob.
sidurisurvelaager teeb häält siis kui pedaal üleval on...(juhul kui laager on per**es)
Hmm, siis äkki on läbi nii siduri survelaager kui ka käigukasti laager.
Uurin asja, ehk järgmine nädal saan selgust.
Ei saagi nüüd sotti, on üks või teine?
Osad väidavad, et survelaager häälitseb siis, kui pedaal all, teised jälle, et siis, kui pedaal üleval.
siis kui pedaal üleval on teeb häält, kui pedaal all(sidur lahutab) ei tee häält.

Endal oli sama asi.

Kui nüüd natuke mõelda siis ju siduri survelaager seisab paigal kui pedaal üleval on. Kuidas paigalseisev laager häält teeb mina küll aru ei saa.
Pedaal all ja teeb häält on käigukasti võlli otsa laager mis on hooratta sees. See hakkab siis pöörlema kui sidur lahutatud käigukasti võll seisab aga hooratas pöörleb. Või siis survelaager need mõlemad töös kui pedaal all on!
Laur Kirjutas:Kui nüüd natuke mõelda siis ju siduri survelaager seisab paigal kui pedaal üleval on. Kuidas paigalseisev laager häält teeb mina küll aru ei saa.

Eks see loogika veidi longab jah, aga mul oli sama probleem ja kadus ta just siduri survelaagri vahetamisega (tegemist oli küll obläääga kuid vaevalt seal kardinaalset erinevust on) :wink:

ehk keegi teadjam mees seletab asja põhjalikumalt.
Niih... ma nyyd katsetasin autoga. Sõites madalal kiirusel , 1.2. käik, on seda kõrinat kõige rohkem kuulda. 3. dast ylespoole nagu enam ei taju nii palju. Võibolla ka suuremal kiirusel rehvimüra summutab selle või siis kõrina sagedus läheb kõrgemaks ja pole nii eristatav.
Kõrin on siiski veeremisel nii tühikäigul kui ka siis, kui siduripedaal alla vajutada. St ära ei kao. Kuid intensiivseks muutus ta just külmaga ( 25 miinust ).
Ise nagu eeldaks, et kõrin on käigukastist mingi laagri poolt tekitatud, aga samas väidetakse, et kastis on ATF õli ( sama õli, mis ATM s , kasutatakse ka manuaalis ) ning see õli suhtkoht vedel igas olekus Wink))
Võta siis kinni, kus on konks...
Kadaka Imre just soovitas kardaani tugilaager ära vahetada. Ostsin nyyd siis laagri ja lasen profülaktiga mõttes vahetada.
Kutsus mind autoga sinna, et vaatab üle, aga jama see, et ma Tartus.
Ning Vqlur, kes tegelt ise ju Tartus, arvas telefoni teel jutu põhjal, et ikka käigukasti jama.
kullakallis jan110 kontrolli kardaani tugilaagrit! võta Silberist 300eek eest tutikas, pane vana asemele ja su käigukastiprobleemid kaovad aegade hämarusse Smile


edit: lugesin just, et Imre soovitas sama. Imre vist teab asja Tongue ja vqlur pani mööda Smile