Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Diisli suhtes vajan abi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere foorumlased.

Vaja väikest nõuannet.
3,0 l disla 65 kw sai just tehtud pihustiotsade vahetus koos regulliga kuid nyyd väike jama. Tahaks autut käima panna aga krt tee mis tahad, läheb alles 3nda korraga ja viskab korraliku valge tossu tagant välja.
Seega küsimus. Kas vaja süüde regullida paika või on kala kuskil mujal peidus?
Teiseks: remondis käis Test-rem diislis (kas peaks kahtlema nende töös??? kuigi tundusid kiired ja usaldusväärsed olema)
süütenurka nagu ei muuda pihustiotste vahetus. valge suits viitaks nagu plokikaanetihendile, aga ei usu ka seda eriti nagu kui ta enne sul sõitis ja käis ilusti. soovitaks sul kõigepealt üle kontrollida, kas hõõgküünlad töötavad, ning siis ega ükski ülevoolu, ega pihustitoru vms.ei leki, kui need korras siis mine sinna teenindusse tagasi ja küsi et mis värk on selle asjaga, et auto enam ei käi?
eelkõige mix just soovitaks sul need asjad enne üle vaadata(just küünlad) et pärast kui oli nende jama, siis ei hakataks sulle selle pärast arvet pähe määrima ja ütlema et küünalde viga kuigi tglt olid korras.
Valkjashall suits? Mootor lonkab ja rappub ebaühtlaselt? Esimestel kordadel isegi ei luba ja siis hakkab vähehaaval popsudes pöördeid koguma?

Nagu videol, milla ma postitasin. Otsinguste peaks välja tulema lausejupiga:
it's alive

Mis on mootori surved?

Kui vanade otstega käivitus paremini, siis võib põhjuseks olla ka kõrgesurvepumba paaride kulumine, mistõttu kõrgema pihustussurve tõttu jääb etteantav kogus lahjaks...

Test-Remi poisid on ka minu traktoreid teinud ja mina neile midagi ette heita ei oska. Töö on kiire, masin pärast tööd suhteliselt puhas ja küsimustele vastatakse meelsasti. Samas ei saa välistada, et Sinu masinat sattus tegema mingi praktikant...

Küünlad võiks muidugi üle vaadata, see on kolmel ikka väga lihtne ja mugav.
Ka mina soovitan esmalt kontrollida eelsüüteküünlaid. Kui pumba plunzripaarid oleks kulunud, siis valget suitsu välja ei ajaks. Kolvigrupp seevastu pihusti otste vahetamise juures ei saa kuidagi äkki ära kuluda. KAs mootor töötama hakates esmalt puterdab veidi? Kui jah - siis ikka tõesti alusta küünalde kontrollist! (Äkki lihtsalt juhe kiskilt lahti?)
nu algul väheke puterdamist on ja siis kohe ka ilusti käib, kuid esmasel vaatusel nina poolt esimese põta juurest on igatahes märg. Ma arvan et lähen vaatan mis mehed teevad, äkki on nende väike näpukas ja siis ka samas las vaatavad küünlad üle kui nii arvate et küünaldes asi. Samas vanade otstega ta oli kuidagi stabiilsem ja läks ilusti käima Icon_sad
Probleem lahenes ära. Käisin koha peal ja vennike tegi oma töö väheke uuesti ja nyyd on toime nagu uuel Eusa_dance
Lihtsalt oli vist unenud pihusti kinni keerata ja sellega kaasnev lisakontroll.... Ex nyyd masin väheke seisab ja siis saan proovida kas läheb ka paremini. Aga hetkel tundub korras olevat