Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w 124 2,5 d pihusti alt sutsib õhku
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kunagi see viga ka olnud,aga kas seda kodustes tingimustes ka teha saab?Mis võtmega pihusti mahakeeratakse(kas ka spetsvõti)kas piisab siis ainult keermepuhastamisest tahmast? ja mis mõõtu see vask seib seal tihendamiseks käib? Kas siis pärast peab pihusti stendi ka minema?
Millal pihustid viimati üle kontrolliti? Iga 50 kkm järel võiks nagu pilgu peale visata...

Pihustuiseibid peaks neil kõigil ühesugused olema.

Pihusti saab kätte toruvõtmega. Kas 27 või 30, ei mäleta. Mul on mingi nõukaaegne veokakomplekti võti, sellega olen ikka maha saanud.

Kui juba pihustid maha käivad, oleks mõistlik ka surved ära mõõta. Mõistlikus töökojas on olemas nii vajalikud võtmed kui uued seibid. Tasub küsida...
"27" on see võti, kuid mitte alati ei lase läbi pihusti vahelt.
Isa autol lasi läbi pihusti pesa ja plokikaane vahelt!
Seibid iga kord uued kui pihustid maas. Seibi mõõtu ei tea, aga küsi poest pihusti alust seibi.
Rõhutan asja et võtmeks peab olema PIKK 27 padrun. lühikese padruniga keerad ülevooluotsad kõveraks ja sirgeks neid enam ei saa. kui hakkad tagasi väänama siis murduvad ära. niiet PIKK 27mm padrun. just nädal tagasi ostsin endale. maksis 100eeq ja oli musta värvi. kroomitud oli 3x kallim.

ja seib seal all ei ole vaskseib, vaid spetsiaalne. küsi poest pihustite alla käivaid soojustõkkeseibe. soovitan soojalt kohe osta ka ülevooluvoolikut, sest tavaliselt need pidama ei jää enam kui korra lahti võetud. ise läbisin sama teema nädalapäevad tagasi.
aaga Laur, kuna sul samane probleem olnud, siis kuidas said sellest jagu, et pihustipesa ja plokikaane vahelt enam õhku ei tule. ja kas pihustipesa käib kaane seest keermega välja või on pressitud sinna? mul 2,5D 91a ja sama mure. aga mitmed remonditöökojad millest küsinud olen ei oska seda mulle öelda et mis ja kuidas. ja silverisse kaa ei saa minna sest lähima esindusega 100km vahet ja vaevalt nemadki seda öelda tahavad...
Välja käib ta järjekordsete spets riistadega (minul pole)
Spets võti, siuke hästi paljude hammastega sellega keeratakse pealt mutter lahti ja seejärel loksutiga mille vars keeratakse pihusti pesasse ja siis loksutatakse pihusti pesa välja. Hõõgküünal tuleb ka enne välja võtta.
Sain MB keskusest seibid ja töökojas keerati pihusti välja, puhastati pesa ja uus seib alla ning korras oligi.
Seib ise jah on teras seib , mitte vask
laur kuidas sa selle susina pidama said ja mida seal teha tuleb mul sama jama?
(03-02-2012, 10:25 PM)roks w124 250D Kirjutas: [ -> ]laur kuidas sa selle susina pidama said ja mida seal teha tuleb mul sama jama?

pihusti maha ja keere ära puhastada
nii mul tehti vähemalt
(04-02-2012, 11:59 AM)leitsaku Kirjutas: [ -> ]
(03-02-2012, 10:25 PM)roks w124 250D Kirjutas: [ -> ]laur kuidas sa selle susina pidama said ja mida seal teha tuleb mul sama jama?

pihusti maha ja keere ära puhastada
nii mul tehti vähemalt

se ei aidanud proovisin juba
Pihustipesa välja ja siis edasi vaadata.