Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kas A-osa plekkidega vaja midagi teha ka?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nii, olles õnnelik a-plekkide omanik, tekkis küss, et mida nendega tegema peaks, et kestaks.... Kas on üldse vaja midagi teha või kuidas, mõtlen just välimist külge, see et seest teha, see on arusaadav aga väline pool. Originaalis nad musta krundi all. Kas sinna uus krunt peale ja värv selga? Või oleks mingi mõte puhtaks nühkida ja tsinkida üle, kruntida ja siis värv? Andka nõu.....targemad...
ku itahad nühkida ja nussida ja tsinkida oleks võinud kohe b kati omad osta. Uus krunt selga ja värv peale ning külge :hump:
põhjus, miks ma ostsin A-plekid, ei seisne selles, et mul poleks mitte midagi oma eluga teha muud kui istuda garaasis ja nühkida a-osa plekke...see pole mu elu eesmärk..... Ei pelga B-plekki sellepärast, et ta ei kesta/ussitab vaid see, et see ei istus sinna never nii angu A. Kui istub ka enam-vähem, ja pärast vaatad ntx valtsi joont mis kuue tiival hästi näha on...siis see lainetab päikse käes nii et vähe ei ole... Kõik , kes on B kuni Z kategooria plekke näinud, saavad sellest aru...
Läheks nüüd jälle teemasse tagasi: kas see annab tulemuseks pikema kestvuse või mitte?
Eriti ootaks MAV'i kommenataari.....
Truck Kirjutas:ku itahad nühkida ja nussida ja tsinkida oleks võinud kohe b kati omad osta. Uus krunt selga ja värv peale ning külge :hump:

Ei tea, millega A-plekid kaetud on, aga kui eelmisel aastal ostsin enda teise auto jaoks B-esitiiva, siis kohas, kus lasin selle üle värvida, öeldi kohe, et must transpordikrunt tuleb igal juhul eemaldada (iga normaalne maaler teeb seda), siis uuesti kruntida ja värvida. Nii nad ka tegid (1 tiiva töö koos värviga (metallic) oli ca 1,5 K). Miks plekke kohe tehases üle värvimiseks sobiva krundiga ei kaeta, seda ma ei tea. Igal juhul oletan selle info põhjal, et ka A-plekid tuleb haljaks lasta, kui nad musta transpordivärvi all on, igal juhul soovitan spetsialistide käest üle küsida.

Du Pont-l on olemas epoksüüdkrunt, mille võib haljale tiivale peale lasta, kui tugevat aluskihti tahta.
Mulle jäi b-tiiva värvist mulje, et tegu pulbervärviga.Rela ajas teise nagu kergelt sulama.
A plekid ka musta krundi all, ei oska kommenteerida kas on pulber või mitte... Ei eeldagi endiselt et A ja B vahe seisneb krundis/korrosiooni kindluses, vaid kaltsi kavliteedis, seetõttu mul ka need küsimused....