Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kütus lekib, w124 2,5 d
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
selline värk et pumba 1 sil välund immitseb natuke läbi, seal kus on see stopper (üleminek 1 sil pihusti torule), mitte see toru ei leki vaid  pumba ja toru vahel.
Et mis tihend seal käib ja kas peab pumba pärast stendis paika panema
Kummirõngas käib, spetsvõtit vaja, stendi pole vaja.
Kas lekib kõrgesurvepumba korpuse ja tagasilöögiklapi vahelt?

Seal on tavaline O-rõngas. Selle vahetamiseks on erivõtit vaja.

Töökojas ei võta asi kuigi kaua ja maksis vist kõigi tihendite vahetus miskid 250 eeku...

See leke pole ohtlik, pigem tüütu. Mootor saab kakaseks ja kütus võib tagasi vajuda, tehes käivitamise raskemaks.

Edit: näh, Laur jõudis ette Wink
leitsaku Kirjutas:siin Lauri poolt saadetud lingist vaatan et mis viksaatorist sa eri võtme tegid?
Palju lammutamist siis ikkagi on õhu kollektor eest ära torud lahti, mida see  eri võti siis ikkagi endast kujutab
ei ole palju lammutamist... Õhufiltri korpuse pead eest ära võtma, kollektorit pole vaja ära võtta, pihustitoru(d) lahti, siis keerad 30torxiga fiksaatori polt ära, fiksaator natikene teise nurga alla ja siis väiksemat sorti haamriga koputad selle vahetüki lahti ja edasi keerasin mina juba käsitsi lahti sama fiksaatoriga. tõstsin seda ainult teise asendisse kogu aeg. kinni keerasin ka samamoodi käsitsi ja lõpu kergelt haamriga koputades. praegu peavad, aga jah, spetsvõtmega on asi poole lihtsam muidugi...
Võtsin ühe vana pumba pealt fiksaatori, keevitasin selle sobivas mõõdus toru otsa, toru teise otsa keevitasin nr 17 padruni, üleliigsed osad käiasin maha ja oligi "spets" tööriist olemas.
kui siis see plunser lahti keerata, kas seal olev vedru on ka pinge all? Või võib selle muretult lahti keerata, ilma et millegagi pihta võiks saada
sellist pinget sel vedrul kyll pole, et vaja karta olex, lihtsalt keerad lahti.,..
Erivõti pole tingimatta vajalik, saab ka Nustu826 kirjeldatud viisil. Kuid võtmega on oluliselt mugavam ja kiirem. Tihendid on mersujuppidele spetsialiseerunud pooditest letist saadaval.
Lisan pildid, ühel on näha nii võti kui ka tihend. Tihend ise ei maksa midagi, sajase eest sai vist kõik 6 tükki.

[attachment=3129]

[attachment=3130]
kas äkki kuskil netist selle pumba ehitusest pilti ka on nagu mb esinduses ,kui tihendeid käisin tellimas
tihendimõõt 1,5 cm ja seina paksus2 mm, kui äkki kellelgi tihendi mõõte läheb vaja
seda võtit sai ka rentida, Tartus Stikkest, ilmtingimata ei pea ostma...
21 pikalepadrunile keevitasime stopperi otsa ja võti valmis.tihendid sai vahetatud
peale remonti mootori hääl muutus ja mootor jäi tühikäigul vibreerima,alles 2000-3000 pöördepeal lööb hääle hõigeks ja mootor töötab korrekselt, kui aga pöörded tühikäigul siis kohe jällemootor hakkab vibreerima, et millest siis sihuke jama nüüd, kas ikkagi õhk sees
Kas kokkupannes said ikka kõik tükid tagasi? Vbolla pudenes miskit välja?
kle üks plunseritest oli lihtsalt nõrgalt kinni, nüüd norm
uurisin seda lehekülge http://www.dieselgiant.com/mercedes_inje...ring_r.htm ja kas saan õigesti aru, et vahetama peab ka need vaskseibid?
[Pilt: ipsealreplace97.jpg]
Ei, vaskseib jäta sinn kus ta on.
Vahetada tuleb kummirõngas, mis on siin pildil näha.

[Pilt: ipsealreplace96.JPG]