Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 280 se, w126
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Mark:  Mercedes-Benz 280 se
Väljalaskeaasta: 1984
Läbisõit: pole teada kuna spido vahetatud
Võimsus: 136kw
Mootori valem: 2,8 r6
Lisavarustus: roolivõimendi, abs pidurid, hele nahk sisu, üks elektripeegel, 18'' valuvelg, cd-makk,

MUSTA värvi. Algselt oli siis kunagi helesinine.

Veermik koliseb hirmsasti. Kuigi suurem osa pukse vahetatud. Peaks uued taga amrdid ka olema. Pidurikettad tunduvad suht uued.

Sisu ja värvi tööd on mõned aastad tagasi uuesti tehtud. Asutuses nimega TAM GARAGE (austus).


Esialgsed vead: Veermikus ilmselt vardapuksid, ja motos on tiks sees. Klapid väidetavalt regullitud ja alumine osa mootorist tehtud. Külmast peast sööb õli isukalt. Linna kiirusega sõites jõnksutab.
Kere poolest tahaks tegemist vasak poolne tagumine kobas koos pagassi nurgaga. Muidu enam-vähem.


Plaanid: Nagu ikka võimalikult palju korda teha talve jooksul, aga ei luba midagi, sest rahakott on üsna õhuke.

Mis ma teind olen: Põrandamatid kohe puhtamaks. Tõsine põllumaa oli. Õli juurde valatud ja jagaja vähe puhtamaks tehtud. Numbri tuledele vool veetud ja päris palju pirne vahetatud.

[Pilt: eest.jpg]
[Pilt: IMGP2116.jpg]
[Pilt: sisu.jpg]
Sisu tundub ilus, mõni pilt ehk väljast ka?Smile Muidu kuus on ikka kuus, nii et hoia teda!
Teada-tuntud kunagine "Hiiu auto", sisu siis Eestis tehtud ja väga kena, vähemalt uuena oli.

http://foorum.clubmb.ee/mb/viewthread.php?tid=5993
Kena liikur onEusa_dance....ise ka nähtudIcon_eek..respect.Unibrow
no saaks ikka aga mul probleemi praegu piltide suurusega ... liiga suured ... millaski tulevad
nii sai siis kunagi sisu paljaks kistud

[Pilt: IMGP2117.jpg]


põhjus miks sisu sai pestud ja tehtud oli siis selline

[Pilt: IMGP2189-copy.jpg]
08.08.2008


aga nüüd on uus plaan ka käsil

[Pilt: IMGP2321.JPG]
Kui muidu sidur korras, küll siis hakkab paremini käima. Ilmselt natuke õhku sees veel.
Manuaal kastiga 126 pole just igapäevane nähtus.
tagumist käiku ei taha iga kord korralikult sisse lasta ... teised lähevad hästi .. sidur suht kerge ka
puidul muidu on päris ilus toon valitud iseenesest. ja pole väga vigagi. keskkonsooli on veidi võõras vaadata aga iga asjaga harjub

ja pärjaga näeb ikka sigailus välja
Väike remont tasapisi.

[Pilt: IMGP1363%20-%20800x600.JPG]
KRB Kirjutas:Väike remont tasapisi.

[Pilt: IMGP1363%20-%20800x600.JPG]

Oojaa, tüüpkohad S-klassil.
Tuttav auto.Musta värvi ja heleda nahaga täismanuaalne Igen. on suht haruldus meite maal.260 ja 300 se II gen. manuaalkastidega on siin seal ikka nähtud.
Kahjuks ei oska manuaalkasti kohta midagi öelda.Pole kunagi omanud.
Edu.
sõita on nagu ikka manuaaliga Big Grin
Kui juba kere tegemiseks läks, piilu kindlasti aku aluse allaUnibrow
roostes Big Grin
Natuke edasi tehtud

[Pilt: IMGP1809.JPG]
Osssaaa sadanast....... Palju sul seal nyyd pahtlit jagatud on ?Icon_neutral
Pigem ise oleks valinud mooduse vahetada nii palju plekki välja kui kannatab ja tääpiskeevituse alla lykanud ja siis hiljem veel keevitus kohad tinasse lükanud.... Oleks näpuotsa täis vaid pahtlit kulunud ja endalgi oleks uni öösel magusam teades et sõidad ikka metalliga mitte ----Njah pauku paned siis tolm tagaUnibrow
Tjah, kui palju on meil Eestis selliseid TEGIJAID, kes suudavad tinatada korralikult? Mõistagi pole selline töö just eriti odav ka tagatipuks, pigem vastupidi, päris kallis. Seda tehakse siis, kui valmisdetaile saada pole.
hents99 Kirjutas:Tjah, kui palju on meil Eestis selliseid TEGIJAID, kes suudavad tinatada korralikult? Mõistagi pole selline töö just eriti odav ka tagatipuks, pigem vastupidi, päris kallis. Seda tehakse siis, kui valmisdetaile saada pole.

Samas selle mudeli puhul just raha ei tohiks defka olla... Ylalpidamine on juba paras tegevus.... Aga kui juba keretööd tehakse siis võiks ju ikkagi teha ka kvaliteetselt ja tõesti kallis see lõbu aga hilisemad ylalpidamise kulud selles kategoorias olematud.
Neid olendeid on isegi käputäis ja see peaks olema igati teretulnud kui neid hoitaks.... Aga muidu üle üldises kontekstis on see masin supper..... ja isegi selliselt Unibrow
Ei hea kui miskit ikka tehakse, ja kättevõtmist on.

Tina on küll selline asi mida ma ei julgeks kasutada. Olen siin ise teinud ja küsinud tuttavate käest (vanatehnika taastajatelt), et mis see tina siis õigupoolest on. Tina on vanaaja asi, kui nitropahtlitega ei saanud suurt kihti peale panna, läks pragunema. Leitigi alternatiiv hakata seda tinaga täitma suuremad lohud. Elu on näidanud, et tina mahalihvides on seal järgi paras auk. Tina küll ei roosteta kuid soodustab seda tegema teistel metallidel.

Aga olgu mis see saarlane ikka pläriseb Eusa_whistle. Igatahes edu selle kuuesega.

Henry
Pole seal midagi pahtlit palju. Tiivaäär on ära vahetatud ja tuleb ülejäänud kerega kokku viia.
Milles probleem?
Lehti: 1 2