Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 ja w126 temp. näidik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Viimasel ajal on olnud aktuaalsed teemad mootori temperatuurist ja jahutusest. Küsimus siis selline näidikul olevast 80 kraadist järgmine kriips on 90 kraadi või 100? Olen kuulnud nii üht kui ka teist, kes saaks nüüd konkreetselt ja 100% öelda
mul infrapuna temp mõõtja olemas ,võin sulle täpselt öelda...
see ka variant, aga kust sa seda mõõta kavatsed?Ploki peale suunates?
kust vähegi ligi saab, kas või otse anduri kõrvalt..... a ise arvan et kõige parem oleks lõdvikust mis radikasse suundub või siis termostaadi korpuselt...Nod
Noh rahvas, kes mida arvab või tõesti on nii tobe küsimus?
Puhtalt loogika põhjal, et kuna temperatuuriandurile, mis ventilaatori käivitab M102 mootoril on kirjutatud 100 C ja ventilaator käivitub reaalselt tolle 80-st kraadist järgmise kriipsu juures, siis ma pakuks, et ongi 100 kraadi.

Aga kindlalt ei tea.

Tauno
Tauno Mõts Kirjutas:Puhtalt loogika põhjal, et kuna temperatuuriandurile, mis ventilaatori käivitab M102 mootoril on kirjutatud 100 C ja ventilaator käivitub reaalselt tolle 80-st kraadist järgmise kriipsu juures, siis ma pakuks, et ongi 100 kraadi.

Aga kindlalt ei tea.

Tauno

No ja mõõtes peaks olema lõdviku või termostaadi välikorpus reaalselt 2-3 kraadi madalam-nii 97 kraadi vms...?
Aga teeme ära, järgmine nädal ehk mul leidub aega ja loodame, et sul ka, siis saaks ikka kindla peale ära mõõta.
aga palun... helista ja anna teada Icon_cool
HotPapa Kirjutas:Noh rahvas, kes mida arvab või tõesti on nii tobe küsimus?
no natuke tobe jah Badgrin

40->60-->80-->100-->120 ja punane.

kuda krt üldse saab tulla arvamus, et vahepeal on +10kraadi...Icon_eek
marek Kirjutas:
HotPapa Kirjutas:Noh rahvas, kes mida arvab või tõesti on nii tobe küsimus?
no natuke tobe jah Badgrin

40->60-->80-->100-->120 ja punane.

kuda krt üldse saab tulla arvamus, et vahepeal on +10kraadi...Icon_eek

võib ju olla ka variant et temperatuurinäit ei muutu lineaarselt
MB on siiski loogiliste lahendustega auto, pole mingi pesoo...
Arno_76 Kirjutas:
marek Kirjutas:
HotPapa Kirjutas:Noh rahvas, kes mida arvab või tõesti on nii tobe küsimus?
no natuke tobe jah Badgrin

40->60-->80-->100-->120 ja punane.

kuda krt üldse saab tulla arvamus, et vahepeal on +10kraadi...Icon_eek

võib ju olla ka variant et temperatuurinäit ei muutu lineaarselt
Ei muutugi lineaarselt, aga sellest hoolimata on see 100 kraadi:
-40-60 on väike vahe, 60-80 ja 80-100 on võrdsed vahed, 100-120 on pikem vahe
-Silberist eelmisel aastal ostetud uus originaaltermostaat (87 kraadine) kinnitab ka, et see näit on 100, mitte 90 (seier asub veidi alla poole kriipsuvahe)
Siis nats jama....mul ikka seistes läheb 100 peale ära ja ainult sõites läheb tagasi, termostaat sai vahetatud 87ne oli ja panin ka uue, kuid tulemust 0, jahutusvedeliku kallasin juurde sõites nüüd temp nii nagu peab aga seistes läheb teemasse äraRetard...
HotPapa Kirjutas:Siis nats jama....mul ikka seistes läheb 100 peale ära ja ainult sõites läheb tagasi, termostaat sai vahetatud 87ne oli ja panin ka uue, kuid tulemust 0, jahutusvedeliku kallasin juurde sõites nüüd temp nii nagu peab aga seistes läheb teemasse äraRetard...

märksõnad - visko, radikas, lihtsalt vana mootor
Maadlen secil selle jahutusega juba mõnda aega, arvake ära miks see suvi pilli sõitmas ei näind...
HotPapa Kirjutas:Siis nats jama....mul ikka seistes läheb 100 peale ära ja ainult sõites läheb tagasi, termostaat sai vahetatud 87ne oli ja panin ka uue, kuid tulemust 0, jahutusvedeliku kallasin juurde sõites nüüd temp nii nagu peab aga seistes läheb teemasse äraRetard...

Äkki tasuks infrapunaga temperatuur ikkagi üle mõõta, kui selline võimalus on või katsetada anduri vahetamist. Ka andur võib "segast panna" vananedes.

EDIT: Kas paisupaagi kork peab korralikult survet? (e veel üks põhjus, mis temperatuuri tõstab)
puhasta radikate vahe ära või pane uus radikas. 104 mootor 124 peal ongi väga kuum (pidevalt 100 ja ventikad tulevad järgi 110 pealt).
marek Kirjutas:puhasta radikate vahe ära või pane uus radikas. 104 mootor 124 peal ongi väga kuum (pidevalt 100 ja ventikad tulevad järgi 110 pealt).

Tal M103. Pidev 100 nagu kipub olema ebanormaalne, tihenditesari selle üle küll ei rõõmusta.
ralak Kirjutas:Tal M103.  Pidev 100 nagu kipub olema ebanormaalne, tihenditesari selle üle küll ei rõõmusta.
tehas väidab et M104 puhul 100 on normaalne! omal nahal tundund, et ei ole. kunagi kirjutasin sellest pikemalt ka. kui radikas väljast puhas, siis soovitan uue panna, nisseni omad suht soodsad ja head. enne kogu kola vahetust võiks tõesti teise riistapuuga ära mõõta.
Meil mõlemil M104 mootoril temp 80 kraadi kandis.
Lehti: 1 2