Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 2.0D sureb välja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Äkki oskab keegi aidata, probleem selline et sõidad u.1km tõmme kaob ära ja sureb välja, kui üritan kohapeal käima panna siis algul lubab ja siis sureb ikka välja, eile oli sama jama kuid mõne aja pärast läks käima siis sõitsin ja jälle sama jama siis sain jälle käima ja töötas terve õhtu normaalselt.
Äsja vahetatud kõik filtrid ja väikses filtris on näha et on kütet.Äkki küttepump?
Sa mõtled kõrgsurvepumpa?
Indrek Kirjutas:Sa mõtled kõrgsurvepumpa?

Kõrgsurvepumpa küll, pole ju vett saanud, viimati lisasin küttele 2T õli paagi peale 150g, peale seda veel sõitnud ühe paagi.Aga kas see väike filter peab olema küttet täiseti täis või seal võib õhk ka ollaDoubt
Paagi sõel võib umbes olla või tõmbab kuskilt õhku vahele.Väike kanister
kapoti alla,peale-ja tagasivool külge,siis saavad mõned asjad selgemaks.
Kui maha sureb, kas paagikorgi mahakeeramisel on vuhinat (ning halvemal juhul ka paagi plõnksumist) kuulda? Kui jah, siis on paagituulutusega jama. Kuigi, see peaks ikka kaugemale laskma sõita, kui 1 km.

Jämefilter ehk see plastkopsikus olev sõel pole kunagi päris täis kütust. Natuke on seal alati õhku.

Kui paagisõel on umbes, siis on võimalik, et etteandepump saab õhku peale jämefiltrit.

Üldiselt tasuks tõesti seda kanistritrikki teha. Kui anomaalia kaob, on probleem kas torustikus või paagis. Kui anomaalia jääb alles, on viga kas etteandepumbas või kõrgesurvepumbas.

Etteandepumpa saab kodustes oludes testida, kuid eks ta tülikas ole. Kõrgesurvepump on spetside rida.
Proovi vahelt välja harutada kütuse eelsoojendus. Asub ta kusagil enne etteande pumpa, voolikud lähevad üles plokikaaneni.
Võibolla saab sealt kusagilt õhku.
Proovin homme kanistiga seda proovida, mul sõbral külas mingi taolina jama olnud tal oli voolius kusil auk, mul ka lõhnas nagu kütte järele viimasel ajal mõtlesin et peale filtrite vahetamist aga nii palju juba mõõdas sellest.Eks siis homme näeb kui mul aega on, aga suured tänud teile eks ma annan teada.
Paagisõel kinni, oli sama jama-vaata foorumi ajaloos ringi. Sealt võib ikka täielikku jubedust välja tulla-paagist siis Smile ja muide ka enda autol hakkas jama pihta peale seda kui asusin 2T õli kasutama-vähemalt ajaliselt kattus. Paak maha ja puhtaks ja kõik ok. Kas eelfiltris musti osakesi ka näha on?
scrat Kirjutas:Paagisõel kinni, oli sama jama-vaata foorumi ajaloos ringi. Sealt võib ikka täielikku jubedust välja tulla-paagist siis Smile ja muide ka enda autol hakkas jama pihta peale seda kui asusin 2T õli kasutama-vähemalt ajaliselt kattus. Paak maha ja puhtaks ja kõik ok. Kas eelfiltris musti osakesi ka näha on?

Olid küll mustad osakesed.
Kas sa peale seda veel kasutad 2T õli?
Testin siis kõigepealt kanistriga siis paak maha, sest sinna on valatud igasugust naftat ja kukkunud omamoodi asju.
Eriti pole peale seda kasutanud. Kuigi ilmselt nüüd võiks kuna paak enamvähem sodist puhtaks pestud. Arvan, et 2T õli "sulatas" paagis sodi lahti. Järsku kellegil veel sarnaseid kogemusi.
Proovi seda õli ja diiselkütet kusagil klaas purgis kokku segada samas vahekorras. Vaata kas hakkab mingit sodi tekkima?
Sain nüüd paagisõela ärapuhastatud ja nüüd tiksub nagu kellavärk ei jõnksuta ka nii palju käiguvahetamisel.Poleks pidanud paaki lahti keeramagi saab põhja alt ka ilusti kätte selle sõela.Teinekord targem.
Tänud kõigile.
Äkki jagad kogemusi kuidas paagi sõela kõige lihtsam kätte saada? Pean seda täna õuepeal tegema, ehk halastad mu peale ja säästad natuke külmetamise aegaSmile
Jaa, jaa - sõel on alumise punni küljes, liiga lihtneBig Grin. Aitäh, et aitasite.
Endal sama jama, lugesin seda sama teemat ja läksin ka seda sõela otsima. Kas see asub seal difri kandis ja seal kõrval on kohe voolik mis peaks olema paagi "output" ?
Mul oli väga väike ülevaade asjale kuna mu autot ei ole võimalik originaal tungrauaga tagant tõsta, teate küll neid W124'sid.
Jutt siis sedaanist millel paak pagasnikus.

EDIT: Ise küsin ise vastan, ongi seal kus arvasin. Aga lahti keeramisega on jama. Ei leia kuskilt seda ruumi juurde, pean vist paagi välja kakkuma.
Võib olla kellelgi mingi hea mõte kuidas saaks selle kätte ilma paagi välja võtmiseta. Nr 46 võti on ikka paras kärakas ja ei mahu kuskile ära.