Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 190D hüdrotõukur tiksub külma mootoiga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hüdrotõukur hakkab vahest tiksuma ja just külma mootoriga. Kui soojemaks läheb siis mingil hetkel on järsku tiksumine kadunud. Mis üldse juhtub kui hüdrotõukur ei tööta, kas teeb mootorile liiga ka või lihtsalt teeb häält. See on ka imelik et ta just sooja mootoriga vait jääb. Õliks on muidu sees mingi poolsünt, peaks päris hea olema. Võibolla on see teema siit juba läbi käinud aga küsin korra veel, kuidas leida üles tiksuv tõukur ja kas kui ära puhastada võib uuesti korralikult tööle ka hakata? Kõiki ma ikka vahetama ei hakkaks ja tahaks ikka ise korda teha mitte kellelegi maksta.
Oled kindel, et su diislil on hüdrotõukurid?

Võibla uuemal on, aga 123e diislil kyll tavalised tõukurid.

Külmalt seetõttu, et õli võib olla tsipa välja vajunud ja liiga paks olla. Kui õlirõhk kasvab, siis saab tõukur suurema surve ja jääbki vait.Ega niisama katkist üles ei leiagi, ehkki vahetus on ysna lihtne. Võta kaan külma mootoriga maha ja proovi oma raskusega tõukuri otsa peale suruda- see tõukur, mis lihtsalt allapoole liigub ongi peetis.

Parandada seda eriti ei saa, sest mehhaanilist kulumist võimatu omal käel parandada. Aga seeei maksaka palju, kui sul vaid üks katki on.
190 on hüdrotõukurid ja foorumil otsing!
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=693
Selle teema olen juba läbi lugenud, mõtlesin, et äkki pakute midagi uut. Auto on sõitnud mul 206000, kas selle ajaga võib hüdrotõukur otsad anda? See on ka imelik, et kui käima panen, siis pole mingit häält, natuke käib ja siis hakkab häält tegema, kui veel käib ja soojaks läheb siis kaob jälle ära, kahtlane värk igatahes.
Ega täissünti pole juhuslikult sisse pannud??
Õli ikka vist poolsünt, eelmine omanik vahetas, näitas mulle kanistrit ka, nii et tean mis sees on:biggrin:. Aga kuidas siis asi on, kas see tiksumine teeb pikapeale mootorile liiga ka, selle pärast muretsen kõige rohkem.
martin471 Kirjutas:Selle teema olen juba läbi lugenud, mõtlesin, et äkki pakute midagi uut. Auto on sõitnud mul 206000, kas selle ajaga võib hüdrotõukur otsad anda? See on ka imelik, et kui käima panen, siis pole mingit häält, natuke käib ja siis hakkab häält tegema, kui veel käib ja soojaks läheb siis kaob jälle ära, kahtlane värk igatahes.
millest sa järeldad, et 190D on sõitund 206000km? kui sul on kõige viimane 190D siis see on juba 13a vana, arvesta rahulikult 25-30k km aasta kohta, seega pane pool kindlasti juurde. vigase tõukuri leidmisest indrek juba kirjutas.
Auto on siiski sõitnud 206000. Nüüd siis sain hooldusraamatu ka kätte ja sealt on näha, mis aastal kui palju ta sõitnud on. Täidetud on teda alates auto ostmisest. Mõned korrad on küll vahele jäätud (täitmata), aga mingit hüppelist kilometraaži vähenemist seal küll pole. Ma rõhtutan veelkord, et auto on seest minimaalselt kulnud ja sellest võib nii mõndagi järeldada.

Korra võtsin isegi spidoka välja, lahti ta käinud pole, seier ka ei hüppa, nii et trossist pole ka keritud.
martin471 Kirjutas:Auto on siiski sõitnud 206000. Nüüd siis sain hooldusraamatu ka kätte ja sealt on näha, mis aastal kui palju ta sõitnud on. Täidetud on teda alates auto ostmisest. Mõned korrad on küll vahele jäätud (täitmata), aga mingit hüppelist kilometraaži vähenemist seal küll pole. Ma rõhtutan veelkord, et auto on seest minimaalselt kulnud ja sellest võib nii mõndagi järeldada.

Korra võtsin isegi spidoka välja, lahti ta käinud pole, seier ka ei hüppa, nii et trossist pole ka keritud.

oi siis peab masin nagu otse salongist veerenud olema (sul ju 86.a.oma ka vist), kuid kui 200t. peal juba tõukurid tiksuvad siis võimalik, et mootor on parajalt tuld saanud, kehva õli kasutatud või mingi muu ebanormaalne põhjus. Tihtipeale näen, mis autodel õiged spidonäidud ees ning enamus ~10 aasta vanustel diislitel jäävad sinna 400 ja 500 tuhande vahele kahjuks.
Ise sain Saksast 93.a. 124, hooldusraamatu järgi 200t. sõitnud ning näeb iga nurga alt välja nagu prillikivi, kuid siiski ma ei usu, et teda keritud pole!
Spido saab maha ka niimodi võtta, et ei keera kruvipäid üle, mingeid palja silmaga nähtavaid jälgi ei jää. Numbreid ei pea trossist kerima, saab näpuga ette lükata mida vaja kui spido lahti võtta.:evil:
Sellega ei vaidlusta sinu auto läbisõittu vaid lihtsalt kasulik teada võibola!
Eks neid spidomeetreid annab jah igat moodi kerida. Mis ma siin ikka vaidlen selle läbisõidu pärast, ega ma ei arvagi, et te peaks seda uskuma kui näinud pole. 100% ei saa kunagi milleski kindel olla Smile
martin471 Kirjutas:Eks neid spidomeetreid annab jah igat moodi kerida. Mis ma siin ikka vaidlen selle läbisõidu pärast, ega ma ei arvagi, et te peaks seda uskuma kui näinud pole. 100% ei saa kunagi milleski kindel olla Smile

Ega läbisõit jah ei näita veel mootori korrasolekut. Mu enda 380 SEL il ka läbisõit 260 K km hooldusraamatute järgi, kuid nukad olid täiesti kulunud.

Kõik oleneb eelmiste omanike hoolitsusest
Eks see seisukord oleneb jah eelmisest omanikust palju. Isegi 300000 sõitnud auto võib olla korralikum kui 150000 sõitnud.
Mu autol on vist kogu aeg mootoris poolsünt õli sees olnud, töötab probleemideta.