Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: V220 õhkvedrustus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Armatuuris põleb punane ohutuli. Tagumik ise maas ei ole, sõita saab aga nivoo taset enam ei reguleeri. Oskab keegi nõu anda, kust võiks viga otsida või kas on peale silberauto kusagil võimalik seda kontrollida - viga avastada?
viga on selles et sul on kas kompressor ära väsinud või on kuskil õhu lekke ja see läheb varsti hullemaks
kui oskad otsida siis taga põhja all väljas pool on see kompressor ja sealt tuleb hakkata vaatama seda
tihti on viga klappides mis rõhku hoiavad (juhiistme kohal põhja all kompressoriploki küljes) ... mõnikord saab klapid käima ..mõnikord mitte .
V220 on pika kerega S-klass muide...

mõtlesin, et mis krdi jama te ajate... Eusa_dohIcon_biggrin
Ei soovita selle autoga sõita - mõnikord on olukord kus on süsteemis leke sees (mingi 10 kroonine stuts näiteks) ning seetõttu põleb kompressor (6 kilo) maha ja seejärel purunevad sõiteks kõik amordid (oi oi kui kallis).
asi korras. Klapid olid ära väsinud. Vahetasin ära ja kõik toimib jälle ok! Thanks abi eest!
tere
mure järgmine
oleks vaja koos klappidega uut v klassi kompressorit (kasutatut)

kas keegi oskab nõu anda kust võiks saada ?
või kas sobib sinna mõni odavam ka
ei taha mitte 10 000.- uut kompressorit osta :S

Raiki
5234304
raikiraudam@hot.ee
Vito pump on jama jah - põlevad tihtilugu läbi ja kasutatuid on raske leida ning ka mõtetu teema. Silberis peaks originaal Vito oma 16K maksma vist.
Kuid soovitus- osta essi Smile oma. 220 pumpab 4 amorti vito ainult 2-te. Silberist peaks uus 220 oma ca 6 kilo maksma. Äkki leiad kuskilt odavama (lammarist). Väheke ratsimist ja asi töötab.