06-08-2008, 10:10 PM
06-08-2008, 11:25 PM
Ostad võimsama auto
Ilma suuremate ümberehituseta seda ei tee. Vb aitab pumbast kütuse pealekeeramine, aga ju argemad mehed täpsustavad edasi.
Ilma suuremate ümberehituseta seda ei tee. Vb aitab pumbast kütuse pealekeeramine, aga ju argemad mehed täpsustavad edasi.
06-08-2008, 11:25 PM
Kõige odavam moodus on võimsam mootor. W124 siis 3,0D või 3,0 Turbo D
Palju selleks on vaja asju vahetada olen juba kusagil kirjutanud.
Palju selleks on vaja asju vahetada olen juba kusagil kirjutanud.
07-08-2008, 08:06 AM
Lühiajaline lahendus: keerad pumbast peale.
Veel lühiajalisem lahendus: lisad pealekeeratud pumbale turbo ja vahejahuti. Ja vaatad mõnetuhande km pärast nukralt ploki küljelt väljaturritavat kepsu...
Kõigepealt oleks mõistlik mootorisse need sinna tehases paigaldatud hobused tagasi meelitada: mootor korda, pihustitele uued head otsad, sissepritsenurk õigeks või isegi veidi varasemaks, kui on soov kõrgemate pööretega hagu anda, kindlasti tuleb pump ära reguleerida. Kas seda keegi Eestis ka edukalt teeb, ei tea. Soomes tehakse ja kasutajate kogemused on ülimalt positiivsed. Stendimisel on selgunud, et pool miljonit läbisõitnud masinatel, mille mootorid on korras, on rohkem, kui 10% hobustest tee äärde jäänud. Pumbamehed oskavad need sinna tagasi panna ja mõned juurdegi meelitada.
Aga kõige rohkem naeratuse ruutmeetreid krooni kohta annab võimsama tehasemootori installeerimine. Ilmselt saab hea OM603.952 või suisa OM606.xxx nii 12-15 kEEK eest, Euroopast, loomulikult. Sama raha eest keskmiselt räimeks aetud taksost head nahka ei saa, juba pumba remont ja regull Soomes võib maksma minna 7500 meie raha...
Veel lühiajalisem lahendus: lisad pealekeeratud pumbale turbo ja vahejahuti. Ja vaatad mõnetuhande km pärast nukralt ploki küljelt väljaturritavat kepsu...
Kõigepealt oleks mõistlik mootorisse need sinna tehases paigaldatud hobused tagasi meelitada: mootor korda, pihustitele uued head otsad, sissepritsenurk õigeks või isegi veidi varasemaks, kui on soov kõrgemate pööretega hagu anda, kindlasti tuleb pump ära reguleerida. Kas seda keegi Eestis ka edukalt teeb, ei tea. Soomes tehakse ja kasutajate kogemused on ülimalt positiivsed. Stendimisel on selgunud, et pool miljonit läbisõitnud masinatel, mille mootorid on korras, on rohkem, kui 10% hobustest tee äärde jäänud. Pumbamehed oskavad need sinna tagasi panna ja mõned juurdegi meelitada.
Aga kõige rohkem naeratuse ruutmeetreid krooni kohta annab võimsama tehasemootori installeerimine. Ilmselt saab hea OM603.952 või suisa OM606.xxx nii 12-15 kEEK eest, Euroopast, loomulikult. Sama raha eest keskmiselt räimeks aetud taksost head nahka ei saa, juba pumba remont ja regull Soomes võib maksma minna 7500 meie raha...
07-08-2008, 09:03 PM
Kuidas ja kust on võimalik pumpa peale/maha keerata.Mäletan,et kunagi oli sellest foorumis juttu,aga ei leidnud.