Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W204 Black Bison by Wald International
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
http://autoplay.blogi.ru/blog/post/412852/

[Pilt: W204-Black-Bison-based-on-Mercedes-C-Class-2907.jpg]

[Pilt: W204-Black-Bison-based-on-Mercedes-C-Class-2907-2.jpg]

[Pilt: W204-Black-Bison-based-on-Mercedes-C-Class-2907-3.jpg]

[Pilt: W204-Black-Bison-based-on-Mercedes-C-Class-2907-4.jpg]

[Pilt: W204-Black-Bison-based-on-Mercedes-C-Class-2907-5.jpg]



milleks see tiib seal taga? Confusedhocked:UZI
Minu arust väga üle pingutatud disain. Tavaliselt WALD mulle ikka tagasihoidlike disaini-stiilidega silma jäänd.
Marek, sa suur poiss juba ja pole ikka aerodünaamikast midagi kuulnud või? :bigsmile:

Eks ta külje pealt Imprezat meenutab, muidu täitsa lahe "kutsikas", popp ja noortepärane.
WALD on alati teinud over-the-top bodykit-e, ja C63 mis on stockis juba nagu loom pole mingi erand.... japsid ju
w204 on esimene selline tjuuning, mida WALD on teinud, mis pole tiiva pärast mersule omane.
Aga see väide, et always over-the-top on küll veits liialdus.
Ma pole siiani maitsekamat keretuuningut kohanud kui seda teeb WALD.
Auto-couture on samuti päris maitsekas. Mõlemad siis japsi tuunijad.

C63 pole ka kaugelt nö stock masin. Võrdle nüüd stock c-klassi ja AMG(c63) poolt tehtud kere. Vahe on päris suur.
Umbes nagu plekkvelg vs valuvelg.
hents99, ma ei vaidlegi sinu arvamuse vastu. Lihtsalt mulle isiklikult meeldib tehase tjuuning enim, ta tundub kõige rohkem sobivamat autoga kuidagi. Igasugused Õhuvõtutriibud kerepaneelidel ei ole enam nii soliidne, Mercedes ikkagist Smile Kuigi ma poleks ka vastu kui mul oleks 500 hp kapoti all ja pagasniku peal väike 2cm kõrgune "spoila" Wink
mis ma tahtsin veel selle C63 kohta öelda on see, et ta on juba ise stock-is (ma ei mõelnud siin c-klassi stock-i) jube loom Smile

Maitse asi, kole ta kindlasti pole, kuid oma raha sinna kunagi alla ei paneks Smile
Selge, ka mulle meeldib vist isegi enim C63. Väga ilus.
WALD muidu tavaliselt üle ei pinguta, selle viimasega on tõesti üle käte mindud.

Hind jääb kusagile 100-120k piirimaile (lett).
WALD siiani väga meeldinud, selle autoga natuke jah ülepingutanud. Samas kui sihtgrupiks Jaapani noored kihutajad, why not.

Iseenesest teevad jaapanlaste kohta ilusat tuuningut, võrreldes näiteks sellise tootjaga nagu A_R_T, need pingutavad natuke üle minu maitse.
hents99 Kirjutas:Selge, ka mulle meeldib vist isegi enim C63. Väga ilus.
jäta jutt, C63 on mõttetu toorik Smile vot see on auto:

[Pilt: BRABUS-BULLIT-3.jpg]

http://www.zercustoms.com/news/BRABUS-BULLIT.html
marek sül on õigus see brabus bulliti bodykitt on küll jõhkralt kena ja selle c-klassi peal on see küll lagi Mercedes-Benz mis ültse saab olla välimuselt....
kuigi ma arvan et eestis selliseid vist eriti liikuma ei hakka.

Aga mootori poolelt vaadates andmeid siis seda autoga kül võrrelda ei saa pigem juba nagu bike!!

Saksa tuuningfirma Brabus tutvustab Genfis omapoolset varianti neile, kellele ei piisa 457-hobujõulisest Mercedes AMG C 63-st. Uue teisendi võimekusest räägib juba sellele pandud nimi – Brabus Bullit Black Arrow ning see peidab oma mootoriruumis Brabuse 6,3-liitrise turbomootori, mis forsseeriti 720-hobujõuliseks. Pöördemoment ulatub seejuures 1 320 Nm-ni. Moderniseeriti ka 5-astmelist automaatkasti, vedrustust ja pidurisüsteemi. Masinale paigaldati uue aerokit ning 19-tollise läbimõõduga kergsulamist valuveljed seeriast Brabus Monoblock S.

Supervõimsa sedaani kiirendamiseks paigalt sajani kulub vaid 3,9 sekundit, tippkiiruseks lubatakse 330 km/h.

Teada on ka auto alghind – 348 tuhat eurot.

http://www.autonet.ee/uudised/mercedes-b...36581.html
see brabus bullit on oluliselt sümpaatsem kui see lille-riiuliga wald, mitte et waldil ka midagi häda oleks aga ...