Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 Roolivõimus loks sees!?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Point selles,et sai ratast natuke liigutada, et mingi kolin on ees(sees ei ole hetkel tähtis) Aga vend märkas et rool liigub vähe kuidagi.. Ja kukkus siis rooli väänama ja avastasime, et roolis hirmus suur loks sees.:thumbdown: Sai natuke ringi vaadatud ja sai selgusesse, et rooli võimus nõks sees. Et küsimus selles, et kas on võimalik kuidagi peale keerata, et seda lõksu seal ei oleks?
Roolivõimus loks sees???????? Ehk ikka roolikarbis?
Karp ja võimendi ühes tükisConfusedmash:
Saab küll peale keerata, kuid mitte lõputult
Roolikarbi loksu kontrolli töötava mootoriga.
Sai siis proovitud uuesti nii töös kui mitte.. aga loks tundus sama ikka olevat, aga äkki on võimalik, et mingi mini loks võibgi olla normaalne sel. Arvasin, et äkki on ristid läbi, et annab sealt liikuma, sai siis proovitud otse karbi pealt. aga ikkagi nõksus.
Aga kuidas muidu seda peale saab keerata!?
Vabandust, roolivõim ja karp koos Smile
Masin ise muidu 2.0l 80kw karburaator. W124 87a.
Roolikarpi saab reguleerida. Karbutraatormootoril peaks selleks ka piisavalt ruumi olema.

Selleks tuleb roolikarbi peal olevat mutrit veidi lahti keerata ja siis mutri sees olevat sisekuuskandiga polti LAHTI keerata. Seni, kuni lõtk väheneb. Pealekeeramisel tuleb KINDLASTI kontrollida, ega rool äärmistes asendites ei poo!!!

Peale reguleerimist tuleb mutter kinni keerata, hoides polti paigal.

Väike lõtk on seda tüüpi rooliülekandes paratamatu, kuid üle 5 kraadi on ikka kurjast (see on nii kolme sõrme jagu roolirattal).

Kui reguleerimispolt on juba lõpuni väljas või hakkab karp äärmistes asendites pooma, on ülekanne kulunud ja tuleb vahetada.
v6sa Kirjutas:Roolikarpi saab reguleerida. Karbutraatormootoril peaks selleks ka piisavalt ruumi olema.

Selleks tuleb roolikarbi peal olevat mutrit veidi lahti keerata ja siis mutri sees olevat sisekuuskandiga polti LAHTI keerata. Seni, kuni lõtk väheneb. Pealekeeramisel tuleb KINDLASTI kontrollida, ega rool äärmistes asendites ei poo!!!

Peale reguleerimist tuleb mutter kinni keerata, hoides polti paigal.

Väike lõtk on seda tüüpi rooliülekandes paratamatu, kuid üle 5 kraadi on ikka kurjast (see on nii kolme sõrme jagu roolirattal).

Kui reguleerimispolt on juba lõpuni väljas või hakkab karp äärmistes asendites pooma, on ülekanne kulunud ja tuleb vahetada.

OH suured tänud hea vastuse eest :hump:
täitsa funkas asi jälle hea :biggrin:
mul masin w123, aga karbipeal pole ühtegi reg. kruvi !Icon_neutral
siin näitab ka reg. 123-l http://www.youtube.com/watch?v=r9a8wGQh1...re=related

EDIT: ..ja palju muidu uus või parandatud rooli karp maksab W123-le ?