Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w123 Ambulance  250T
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Ammune unistus sai teoks :hump:

VIN WDB12300312116301
Model 250
Chassis 12300312116301
Engine 123921 12 003923
Transmission 722308 02 297931
Order 0 3 553 30629
Approx. year 1983
Dealer Netherlands (553)
Interior cloth anthracite (051)
Paint
027 designo lcp 2 (green/blue) (с 01.01.1978)
Options
363

420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)

470 anti-lock braking system (abs) (с 01.06.1978 по 31.10.1993)

533 interference suppression without radio set (с 01.01.1967 по 29.02.1984)

837 rubber mats on front floor and rear floor; with chassis, front only; with station wagon, including loading floor (с 01.11.1969)


Masin siis täisvarustusega .
Peal on kõik tuled ja viled .
Kanderaam ratastega.
Kanderaam keerulistest kohtadest inimese transportimiseks.
Vererõhu aparaat.
Hapniku apararaat.
Osalised jäänused lällarist.
Põhi on läbi samuti ka tagumised tiivaääred. Kombineeritud on masin kokku universaalist,limusiinist ja kupeest.





[Pilt: 16215213_th.jpg]
Palavik hakkab juba tekkimaConfusedilly:
Hmm, masin huvitav, kuid tutvustus enam kui kasin.......
Karl Kirjutas:Hmm, masin huvitav, kuid tutvustus enam kui kasin.......

Tutvun ise hetkel alles lähemalt.Shy
Tõsine ehitamine on selle autoga kunagi olnud.

Tagatiib vist pullmani oma (c tiib 4 senti pikem ja teise valtsiga), universaali tuled külge poogitud. Tagauksega sama teema, esimene pool sedaan ja tagumine pullmann(või terve täiega pullman). Ainuke asi, et ma ei suutnud tuvastada selle autol tagavararatta kohta.

Dad.
Osa plekke siis tellitud . Paras leiutamine saab olema. Hetkel sätitakse karpat . Paistab, et see vahepealne 250 on suht harva esinev nähtus.Kodanik kelle kätte sai antud oli alguses väga optimistlik aga kui kapote avasin muutus nägu veidi Icon_eek
Kergemaks teeb asja see, et tagumised uksed ja tagaluuk on tip top korrasEusa_dance

Kodanik Võsa küsis, et kas jätad originaali või teed magalaks.

No MB klubil võiks ju olla oma ürituste tarbeks Ambulance(mille teenuseid mitte kunagi loodetavasti vaja ei läheks) Ja paar Med Õde Drool
Karpa korras aga esimese silindris surve alla igasugust arvestust Icon_cry

Aga kuna tuli soodne pakkumine siis tuleb teha kiirabist kiire abi .

Viskame 5.0 vahele.
kalacompany Kirjutas:Karpa korras aga esimese silindris surve alla igasugust arvestust Icon_cry

Aga kuna tuli soodne pakkumine siis tuleb teha kiirabist kiire abi .

Viskame 5.0 vahele.

Ootame Nod
ralak Kirjutas:
kalacompany Kirjutas:Karpa korras aga esimese silindris surve alla igasugust arvestust Icon_cry

Aga kuna tuli soodne pakkumine siis tuleb teha kiirabist kiire abi .

Viskame 5.0 vahele.

Ootame Nod

Sama siin...
ootame huviga ehituskäiku
kalacompany Kirjutas:Viskame 5.0 vahele.
loodame, et ei tule järjekordne 5,0(5,6) soon Smile

tee pildimaterjali ka kindlasti!
võrreldes 114/5 ga on 123le V8 paigaldamine mukikaka . Nüüd siis küsimus, et kas kellegil on juhtmekimp ülearune .
Olen ka suht skeptiline, ennegi siin nähtud neid V8 projekte......

Seda enam ootan ja loodan, et see asi ikka valmis saab kunagi, oma Ambulnce pole üldse paha mõte, küll med.õed ka leiab :-)
Neid projekte(peate silmas minu w115) pole kuhugile kadunud vaid lihtsalt avalikuse eest veidi varjatud . Kuna süües kasvab isu siis ... mõni teinekord tulevikus teises teemas.
kalacompany Kirjutas:Neid projekte(peate silmas minu w115) pole kuhugile kadunud vaid lihtsalt avalikuse eest veidi varjatud . Kuna süües kasvab isu siis ... mõni teinekord tulevikus teises teemas.

Ei pea sind keegi silmas, varem nii mõnigi mees lubanud kolmele V8 vahele pista, kahjuks pole siiani ühtegi näinud.
Kas see ambulance hakkab näiteks üritustel pakkuma head "apteegi rohte" ning hommikul ideaalset pohmelli ravi tooteid? Smile

Huvitav projekt.
W2intz Kirjutas:Kas see ambulance hakkab näiteks üritustel pakkuma head "apteegi rohte" ning hommikul ideaalset pohmelli ravi tooteid? Smile

Huvitav projekt.
Tipp ja Täpp: Saku Hele veeni ? Vahel tume vahel helge veregrupp on ViruValge ...

Eks ta huumori tegemiseks ole mõeldud .
Karl Kirjutas:
kalacompany Kirjutas:Neid projekte(peate silmas minu w115) pole kuhugile kadunud vaid lihtsalt avalikuse eest veidi varjatud . Kuna süües kasvab isu siis ... mõni teinekord tulevikus teises teemas.

Ei pea sind keegi silmas, varem nii mõnigi mees lubanud kolmele V8 vahele pista, kahjuks pole siiani ühtegi näinud.

Kui ma ühes lääne foorumis uurisin 114 jale m116 paigaldamist sain sõimata , et 220D on palju säästlikum ja v8 0n liiga raske. Leidsin ainult ühe mõttekaaslase kes ütles :Sometimes, we just have to do these things because we CAN!

http://mbca.cartama.net/attachment.php?a...1161572178

teemast üldisemalt.

http://mbca.cartama.net/showthread.php?t...light=w123

Aga üldiselt on vaja ainult tahtmist. Mina oma 114/5 ga alustasin kõiki tegevusi valest otsast. Alustuseks topi mootor vahele ja tee kõik lõiked ja keevitused vastavalt vajadusele mitte ära alusta välimuse tegemisest. Kui alustad välimusest siis pärast mootori paigaldust on su auto nagu romurallilt tulnud.
Aga ma olen rahul , et ma alustasin valest otsast sai oma teadmisi nullist alates haritud. Keevitamist ja pahteldamist ning värvimist harjutatud . Sellepärast ma nii optimistlik olengi selle 123 le v8 istutamisega.
Nii mõndagi pead tugevdama, et powerile vastu peaks. Tagasild jne, kuigi ju oled ise ka kursis.
Karl Kirjutas:Nii mõndagi pead tugevdama, et powerile vastu peaks. Tagasild jne, kuigi ju oled ise ka kursis.

Eks see tagasild ja tagasilla kinnitus ongi üks kõigesuurem peavalu. Lisaks ka kardaan , mis arvatavasti tuleb ise aretada ja tasakaalustada kuna tegu ju pikendatud kerega .
Lehti: 1 2