Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: m102 mootori tühikäiguga huvitav jama.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist klubilised, ehk keegi viitsib läbi lugeda.
Teema siis selles, et sooja mootoriga tühikäik ideaalne, aga nii kui soojaks läheb, hakkab aeg-ajalt peaaegu välja surema. Uurimisel siis selgus, et need peaaegu väljasuremised on siis, kui klõpsab vendika taha (või tagant ära). Saan aru, et mootoril koormus muutub, aga et nii hullusti kotib? Kas võib olla sellest, et mul 2,3 mootoril on otsas  2.0 motolt võetud trummel ja hooratas? Ehk on kergemad?
Õhukulu lugeja, lamda andur...üldjuhul nendest probleem tekkinud.
Kui oled Tallinnast või selle lähistelt soovitan ühendust võtta Speedsteri Hannesega +37256565458 asukoht Mustamäe ARK-i juures vasakus tiivas ,tema vast oskab aidata .
Aga mul on küsimus : kas see mure tuli laksust suvalisel momendil või tasapisi märkamatult ?
See trummeli vahetus mille tegid kas jamad hakkasid vahetult peale seda ???
No tegelikult vahetasin ma mootori, enne oli 2,0 nüüd 2,3. Ja see tühikäigu jama siis peale mootori vahetust. Kahtlustan ise ka õhukulumõõtjat, need liuguri pinnad suht kulunud. Samas tühikäigumootor jäi vana, äkki see lahjavõitu 2,3 le. Diagnostikasse pole julgend minna, kuna mootor ise vahetatud, siis vaevalt jutule võetakse.
Väiksed täpsustused:
Tühikäik hakkab jebima hoopis siis, kui konditsioneeri pumbas või seal kandis käib aeg-ajalt mingi klõps. ja kui salongist kont välja lülitada(ec nupp põleb) hakkab jebima. kui uuesti sisse lülitada, on ka tühikäik ok, kuni käib jälle mingi klõpsatus.
Müstika.