Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Soov teha mõningaid värviparandusi.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ostsin omale 1988 aasta 124-ja üsna olematu raha eest.
Tehniliselt pole vigagi...mootor käib ilusti,sillad korras ei loksu ei kolise niipalju on et aku pidin ära vahetama sumps tahab keevitamist saada ning lähitulevikus võiks esiamordid ka ära vahetada muidu laagrid,puksid jms kõik timm-kruusa peal täitsa vaikne ning pehme.

Igasugu pisivigu on muidugi piisavalt...kõrvalistuja küljelpeegel,esistange,üks tagauks kriuksub,MB märk kapoti peal teeb sirgelt seismise asemel "aeroobikat" jne...

Keretöödega pole ma paraku kunagi kokku puutund ja ei jaga sest asjast midagiConfusedmash:...pm on kerel üksikud roostekohad mingi musta värgiga üle tehtud-et mis asi see olla võiksConfusedilly: ja kuidas ma sellest lahti saaks? Kas mind päästab vaid auto värvimisse viimine või leiab mõne odavama variandi koduste vahendite ning oma kätega ?
Ausalt öeldes, siis ära jumala eest koduste vahenditega küll tegemist tee...otsi mõni mees, kes teeb eelneva parandus töö ja siis viimase lihvi, hajutamine on üks kuradima keeruline töö- ehk siis ühtlase kontrasti leidmine ei tule silmapilgust.
No selge siis tuleb ikka kuskile viia.
Auto värvimene kuskil teeniduses on ju hirmkallis kui tahad head kvaliteeti, mul 87a w124 veidike roostes uksealläärtest ja tagatule alt teenindustest küsiti 4000.- keskmiselt.
Lugesin mingi kuu aega igalt poolt kuidas värvida ja teha eeltööd mis on selle asja juures kõige tähtsam ja otsustasin proovida aerosoolidega kuigi kõik rääkisid et pärast lähed nagaunii servisesse et saast üle teha, ei jätnud jonni ja leidsin koha kus segati mulle Sadolini värv aerosooli sisse kuna kompressorit polnud, nokitsesin vaikselt garaazis 2-päeva hommikust õhtuni ja asi sai tehtud, nii hästi et mitte keegi ei saanud aru et isetehtud, lasin veel hammeraiti ka mõnda kohta ja nagu uus.
Kokku läks 1 purk värvi ja 1purk lakki liivapabereid ja muid lihvimisasju ja rooste surma hammerite ja summa tuli 700eek kanti+ paar õllet:biggrin: õhtupoole kui kuivas.Aga siiamaani kestab eks näis mis talv teeb võibolla kellelgi rohkem kogemusi sellega kindlasti.
Talv toob rooste välja muud midagi, meie soolase talve eripära võiks vist öelda.Sad
Oleneb mis sa temaga tahad teha? Punktist ..... punkti kulgeda ja kui päris läbi on siis uus asemele või hoida ja hellitada kuni surm teid lahutab. Vastavalt ka tegutse
1.Sadolinist hoia eemale.
2.Hammerite hoia eemale.
3.Aerosooli kiht on liiga õhuke.
4.Kui soetad korraliku värvi püstoli /hind alates 1500-mõnikümend tuhat
5.Peale talve alustad uuesti tehtud töid.
6.Lased teha ametlikult saad garantii ja tehakse kevadel uuesti kui pidama ei jää.
kalacompany Kirjutas:1.Sadolinist hoia eemale.
2.Hammerite hoia eemale.
3.Aerosooli kiht on liiga õhuke.
4.Kui soetad korraliku värvi püstoli /hind alates 1500-mõnikümend tuhat
5.Peale talve alustad uuesti tehtud töid.
6.Lased teha ametlikult saad garantii ja tehakse kevadel uuesti kui pidama ei jää.

Mnjah...see ametlikult värvimimine garantiiga ja puha on ju iseenesest päris tore asi :hump: ainult et hinnakiri pole just kuigi vastuvõetav. Lihtsalt vana auto ka ja ei viitsi ma sinna nii palju väänama hakata-oleks w124 asemel SEC vms mida poodi minnes viis tükki vastu ei tule siis ma juba kaaluks Big Grin...tehniline pool on muidugi teine teema...esiteks tuleb see odavam ja teiseks on see vähemalt minu jaoks olulisem.

Et jah...välimuselt ma tast mingit prillikivi ei soovigi teha-siis peaks juba terve auto üle värvima,sest praegu on värv küllaltki tuhmunud...pigem mattsinine kui metallik UZI
Kuid nendest väikestest mustadest laikudest või mis iganes need ei ole sooviks küll lahti saada ja seda võimalikult odaval ja efektiivsel moel,mida paraku vist ei eksisteeri.

Btw...omal oli ka aerosooli mõte vahepeal aga see vist ei seisa poolt aastatki seal peal :bash: kuigi samas kui tulemus viisakas jääb leiaks paar korda aastas selle aja ikka...
aerosool seisab küll peal kui aluspind on matistatud eelnevalt ning rasvavaba. värv peab siduma siiski ennast Smile
Edu katsetamistele. Olen ise samasugust pornot teinud ja sellepärast hoiatangi.
aerosooli pudelisse pannakse värvi jah tõesti, kuid kuna lakk tuleb ka peale panna, siis mul üks töökaaslane tegi oma autol eelmine aasta värviparandusi aerosool värvi ja lakkiga, kõik tänaseni hea, kuid lakk on hakanud juba mõranema. Seega aastakese ikka kestab ja aerosool värv maksab 150EEK ja lakk oli vist 50-60eeku ning sellest peaks jätkuma, et väiksemad vead ära parandada.
Kuid seda ei soovitata.