Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: CL 60 AMG?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
http://carrating.org/car.php?16652

Hmmmm, mina ei leidnud netist ega pole kuulnud sellisest AMG mudelist midagi, mis targemad kostavad? Tegelikult ei leidnud üldse, et AMG oleks ametlikult 140 keret näppinud.......
Krt ma pole ka kuulnud, ametlikku inffi pole igatahes...
Ma ei tea kes tegemist on sama masinaga aga olen reaalselt näinud cl w140, mille mootoril on AMG kirjad peal
KW de järgi pole ka mootoriga miskit tehtud
On küll tehtud - see on ju 119 mootor (V8) vaata kilowatte. Liigub sama hästi kui CL600 aga on sutsu parema dünaamikaga (kergem)
R129 Kirjutas:On küll tehtud - see on ju 119 mootor (V8) vaata kilowatte. Liigub sama hästi kui CL600 aga on sutsu parema dünaamikaga (kergem)

Hmmm, on kuskil netis tõestust? Ma ei leidnud..... :help:
Karl Kirjutas:
R129 Kirjutas:On küll tehtud - see on ju 119 mootor (V8) vaata kilowatte. Liigub sama hästi kui CL600 aga on sutsu parema dünaamikaga (kergem)

Hmmm, on kuskil netis tõestust? Ma ei leidnud..... :help:

http://www.mercedes-amg.com/index2.html sealt engine room ja sealt history.
See on minu tuttava auto, 100% tõupuhas AMG!!!
Kodanik töötab Sikupilli OnOff müüjana -irw
Asi selge, jälle targem. :cool_rsvd:

Surfan nüüd netis natuke, et kas ONOFF müüjaid ei vaja :bigsmile:
R129 Kirjutas:http://www.mercedes-amg.com/index2.html sealt engine room ja sealt history.
140 kerest pole selle mootori juures juttu, küll aga 7,3 juures(W/V/C140).

selle V8 juurest leiab ainult 210 ja 129. seega ilmselt ise aretatud! Smile

edit:

või siis eritellimus amg'st...
kunagi oli meil siin sellest juba juttu

http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=5558

Made in Japan -eritellimused AMG-lt
Sellist isendit pakuti koos valge cl600-jaga koos(kasutaja cl600-ja präegune auto) ja raha küsiti 220 000.-eeki.MAV käsutuses on cl65,mis on kah väga ulme saan Eesti tingimustes!Confusedmile:
CL65 kas see on täiesti sõidukorras masin MAV-il või lihtsalt varuosadeks, seda sooviks oma silmaga lauasa näha?
Oliverk Kirjutas:CL65 kas see on täiesti sõidukorras masin MAV-il või lihtsalt varuosadeks, seda sooviks oma silmaga lauasa näha?


Auto on komplektne ja sõidukorras(esistange on natsa katki).Jooksin taga mingi õhtu statikas juhuslikult kokku ja ,siis sai vähe vaadatud ja uuritud.Kuigi jutust tundus,et MAV-ile jääb pill juba lahjaksConfusedmash:.
Kui märkad kuskil hõbedast,katkise esistange ja usa nr-iga pilli,siis hüppa ligi ja puhu juttu...:biggergrin:.
AMG-meestele palju õnne varuosade soetamisel.Enda pillil on AMG-vedrustus all ja soovisin uusi esivedrusi soetada ja uurisin mis maksavad.
Kui stokk vedru on 1500.-eeki ,siis minu pillile maksab 10 000.-tk:help:
Tagumine amort on 28 000.-tkRolleyes,et mis need muud "AMG" vidinad ,siis veel maksta võivad!Seda tavalist CL-igi on kallis üleval pidada,siis CL-AMG mehed peavad küll püsti rikkad olema.
Just sellel põhjusel loobusin sellest päris AMGst ja leppisin optilise lahendusega. Selle CL60 eelmine omanik sõitis minu omaga ka päevakese ja kui tagasi tõi siis ütles, et pidi paremini liikuma, võibolla lihtsalt viisakas.
kõik s-klassi ostjad peavd püsti rikkad olema, rääkimata siis veel AMG meestest.
Ruhnukas Kirjutas:kusjuures roolilatt vajab siiamaani vahetamist ( õnneks aega on selle kiire asjaga mõni aasta  minu sõelamise põhjal ) = u 40k. mnjah
sellel kerel on kasutusel roolikarp! mis tal viga on? lekib või loksub? kui esimene siis 1500kr on orig. simmerite/tihendite remondikomplekt.
Ruhnukas Kirjutas:naljakas on see, et nii vin wdb1400701a134021 kui ka webasto kleps kuskil kapoti all annavad mingiks aastaks hoopis 1992 ja 1993 .. et siis nagu mis .. telliti jaapanisse AMG tuuninguga aastal 1995 ? või kes teab sellisest teemast lähemalt ?
uuri silberist millal esmane regamine, siis kindel.

2 oliverk:
vana s-klassi jupid on odavamad kui w211 jupid ja kestavad tunduvalt kauem, seega kes siin rikkur on? :lol:
Tundub ,et sul on 93a toodetud
Дата изготовления (год/мес/деньWink 930426
Lehti: 1 2