Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: CLK320 pöörded max 4krpm ja aegajalt ei käivitu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure siis selline 99a masinaga, asi on seisnud pea 2 aastat, käivitatud u. iga kahe kuu tagant korra. Nüüd ilmnes selline asi , et aegajalt sureb lambist välja ja aegajalt ei taha käima minna, ootad 5 minti ja läheb paugust. ja siis on veel ka selline asi, et iiraja tuleb nagu u. 4300 peal vastu juba. Järgmine nädal vahetan kõik õlid ja filtrid ära, eks vaata , kas sellest on kasu, kui mitte siis tõenäoliselt tuleb diagnostikasse minna. On soovitusi kuhu peale silberi sellise autoga diagnosti minna?
alambe Kirjutas:Mure siis selline 99a masinaga, asi on seisnud pea 2 aastat, käivitatud u. iga kahe kuu tagant korra. Nüüd ilmnes selline asi , et aegajalt sureb lambist välja ja aegajalt ei taha käima minna, ootad 5 minti ja läheb paugust. ja siis on veel ka selline asi, et iiraja tuleb nagu u. 4300 peal vastu juba. Järgmine nädal vahetan kõik õlid ja filtrid ära, eks vaata , kas sellest on kasu, kui mitte siis tõenäoliselt tuleb diagnostikasse minna. On soovitusi kuhu peale silberi sellise autoga diagnosti minna?

hagudi tn. ilja
madara tn. martin
mitte k2ivitumine v6ib olla tingitud nukkv6lli asetus sensorist (v6i mis iganes ta eesti keeles on, ingl k Crankshaft positioning sensor), ja kui mul hakkas 6hukulum66tja (Mass Air Flow meter) 6htu poole liikuma ei lasknud samuti p88rdeid eriti kaugele...
M6lemad tyypvead, esimene on odavam eemaldada kui teine, kuid samas see on aint 15 min t88 m6lema puhul
eks ma lasen diagnostika ära teha, vaatab äkki saab sealt targemaks, samas see check engine tuli ei põle, ühtegi veateadet ei anna, kõik oleks nagu korras. samas eile õhtal anin kohapeale tööle, töötas oma 15 minti ja siis surri lambist välja. ootasid 5 minti ja peale seda läks esimesest laksust käima.


churka Kirjutas:mitte k2ivitumine v6ib olla tingitud nukkv6lli asetus sensorist  (v6i mis iganes ta eesti keeles on, ingl k Crankshaft positioning sensor), ja kui mul hakkas 6hukulum66tja (Mass Air Flow meter) 6htu poole liikuma ei lasknud samuti p88rdeid eriti kaugele...
M6lemad tyypvead, esimene on odavam eemaldada kui teine, kuid samas see on aint 15 min t88 m6lema puhul
sellel mootoril ei ole jagajakaasi ega rootoreid. nagu juba öeldi, juhe külge, saad teada.
tuleb välja ,et max päärded 4krm on ainult paigal talda andes, sõites laseb kõik käigud ilusti lõpuni.
irwwww
:bigsmile:
Kusjuures mõtlesin, et pakun teemaalgatajale seda variantii ka, kuid tundus algul kuidagi väga mage.
Aga lambist sureb välja ikka ja ei käivitupeab aega võtma ja diagnosti minema. Välja surres teinekord ütleb ,et õlitase ka madal
Kas see viga võib seda põhjustada?
peale diagnostikat läksid siis vahetusse õhulugeja ja vända andur.
Siian i töötab normaalselt.
palju raha kokku läks?
koos täieliku hooldusega mingi 10k.- peaaegu, töö tegin ise.

rain28 Kirjutas:palju raha kokku läks?