Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Auto suri ära.....
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
W140 500 SEL 1992a.

Hakkasin täna hommikul siis tööle sõitma, kõik ilus ja kena. Peale ca 10 km läbimist äkki auto ei allunud enam gaasi vajutamisele ja kooles ära (loomulikult keskmises reas ja tipptunnil). Käiates kuidagi mõnikord käima sai ja tühikäigul kuidagi töötas, kuid gaasi andes suri välja. Samuti loomulikult kui käigu sisse panid, et sõitma hakata (pöörded siis ju langevad).Starterit käiates turtsub ja summutist käivad paugud nagu WRC autol (Lõuna Eesti ralli algabki just täna). See viitaks nagu elektroonika probleemidele. Tunda oli, et mingid silindrid kadusid nagu tagant ära ja jõud lahkus.
Kui kõik ausalt ära rääkida, siis eelmine laupäev tegi sama asja: jõudsin Laagrist Sauele sõita ja seal pärast käivitamist ilmesid samad vead. Siis sain küll kuidagi kohalt minema ja imekombel Pärnu maanteele nii, et ei pidanud seisma jääma. Pärnu maanteel vajutasin gaasi põhja ja enne järgi ei andnud kui 160 ees oli. Pärast seda kõik ok, sõitsin Võsule ja järgmine päev tagasi, kokku ca 200km. Arvasin, et kas niiskus sattunud valesse kohta või mõni kakatükk oli kuskil ees, kuid nüüd jälle...  Mõlemad korras siis juhtunud kui auto seisnud 4 - 5 päeva.

Mõtteid ,ideid, ettepanekuid? Väntvõlli andurit on paar korda juba pakutud, on kellelgi veel ideid mida kontrollida.

Edit: Aare Hort Autost lubas pärast lõunat läbi tulla ja pistiku järgi panna, ehk näitab miskit.
mnjaaa.... mul tegi sellist jama ratastel tööriistakast (loe: renault kangoo) kui olin just tankinud.... lõi mootori tule põlema, osad silindrid ei töötanud jne... aitas kui aku juhe paariks minutiks maha võtta ja tagasi panna ja sõidan siiamaani.... ei tea kas see Mercedes-Benz puhul ka kehtib...
tead ma kuidagi kahtlustan ikkagi neid kuramuse süüte juhtmeid ja kaani.Mul oma jaol oli ka selline probleem kuinagi aga muidugi mitte nii tugev.Põhjuseks olid jagaja kaaned.Mul olid mingid praod sees seal .ja kuna niisked ilmad ka olnud siis sinna kuidagi poeb niiskus vahele ja nii ta jukerdama hakkabki.Mul oli ka nii et kui külm mootor hommikul siis koik ok aga nii kui soojaks läks oli kuri karjas.Aga muidugui vöib ka midagi muud olla. aga märgid viitavad sellele.Kunagi olii vanas foorumis sama teema muideks ja see kes selle kirjutas sellel vahetati ka koik ämbliku tihendid ja iga sugu nodi veel aga ikka sama jama ja löpuks ikka taandus asi jagaja kaantesse.tal oli ka see hullem variant et lihtsalt suri teepeal ära ja käima ei saand jne. bvahetas kaaned ja söitis ilöusti edasi.
siimruz Kirjutas:tead ma kuidagi kahtlustan ikkagi neid kuramuse süüte juhtmeid ja kaani.Mul oma jaol oli  ka selline probleem kuinagi aga muidugi mitte nii tugev.Põhjuseks olid jagaja kaaned.Mul olid mingid praod sees seal .ja kuna niisked ilmad ka olnud siis sinna kuidagi poeb niiskus vahele ja nii ta jukerdama hakkabki.Mul oli ka nii et kui külm mootor hommikul siis koik ok aga nii kui soojaks läks oli kuri karjas.Aga muidugui vöib ka midagi muud olla. aga märgid viitavad sellele.Kunagi olii vanas foorumis sama teema muideks ja  see kes selle kirjutas sellel vahetati ka koik ämbliku tihendid ja iga sugu nodi veel aga ikka sama jama ja löpuks ikka taandus asi jagaja kaantesse.tal oli ka see hullem variant et lihtsalt suri teepeal ära ja käima ei saand jne. bvahetas kaaned ja söitis ilöusti edasi.

Su jutul on iva sees, kuid siiani käis auto nagu kellavärk, olenemata kas sadas vihma või lõõskas päike. Kui kuskilt üle peksaks juhtmed või jagaja kaanel mikropraod, peaks teoreetiliselt ka kehva ilmaga võdisema või lonkama kasvõi natukene.
Ja nii palju ka veel et minu omal tuli see probleem äkki. söitis muidu kogu aeg korralikult ja siis ühel heal päeval oligi jokk .söita enam ei saand.ma eriti ei taha neid muid andureid uskuda sest siis ei tohiks ta lubadagi.
Konsulteerisin nüüd siimruziga ja 92S500-ga ning võtsin maha jagaja kaaned. Vaatepilt oli...........khmmm.......njahh. Oksiidikiht oli kena klemmidel ja söepulgal. Liivapaberiga puhastasin mis puhastada oli, nüüd ootan kui sõber toob Contact Cleanerit, vuhistan üle ja panen kokku. Eks näis siis, kuidas käituma hakkab.
Meenutan siin et kunagi tegi mul sama pulli ka 124 kui oli seisnud terve talve panin käima ja siis möne aja pärast sama keiss. löppes sama moodi jagaja kaane vahetusega ja peale seda töötas ilusti .See on sama efekt kui pesed auto mootorit ja jaga kaant kinni ei kata lased julmalt veega üle siis paned auto käima nats töötab ja siis hakkab turtsuma löpuks sureb ära ja siis ei saa enam käimagi.siis tuli kaan maha vötta sooja peale kuivama panna ja tagasi kokku ja tööyttab jälle.aga need puhtalt minu kogemused oma autodega . eks igal isendil vöib ka mingeid muid kalasid olla.Aga mind täitsa huvitab kudas asi kulgeb ja mis pöhjus seal on.
vedas et suutsid turgutada :flaming:
küttefilter ei või umbes olla äkki ?tõmbab sodi ette või midagi
argonaut Kirjutas:küttefilter ei või umbes olla äkki ?tõmbab sodi ette või midagi

Kõik filtrid kuu tagasi vahetatud ja siis ta teoreetiliselt ei pauguks ka sumpsist.

Lappasin auto kokku ja marek mõõtis rootorite takistused ka ära, kõik nagu ok. Sõitsin Piimakombinaadi juurest Männikule ja tagasi, hetkel nagu kõik toimib. Eks elu näitab mis trassil teeb.
Jep...puhastasid ära kenasti, kuid kardan et kauaks seda lõbu ei jätku
Noh..uued kaaned peale ja küll see käib jälle nagu kellavärk. Sümptomid 1:1 samad mis minu vokil olid aint mul oli isegi nats hullem, niikaua ei saanudki sõita. Pigem max 10km peale kaante puhastust. Muidu hirmutada ei tahaks, kuid tasuks ka mõelda juhtmepuu uuendusele (sama mis marek tegi oma autole) muidugi juhul kui see sul juba seal vahetatud pole. Mis puutub paukumisse, siis see on esimene loogiline sümptom kui süütega jama - kütus mida ei süüdata (kaante/juhtmete/küünalde kala tõttu) läheb otse sumpsi, ja kui talle pärast mingine säde/põlenud kütuse osad väikse algatuse annab, plahvatabki ta hoopis summutis mitte silindris. Minu autol lendasid katalüsaatorid ka kildudeks selle jama tõttu...peksin tühjaks, tõmme läks veidi isegi paremaks ja jälle sõitisConfusedmile:
PS ,Karl, sorry et hiljem enam vastu ei võtnud (lihtsalt ei kuulnud mobla ja nägin vastamata kõne alles õhtu).

Edu Wink
Eks elu näitab, kuid mul on ka plaan B olemas: nimelt Marek hea inimene laenas mitu töötavat jagajakaant ja süütepooli igaks petteks ja need mul autos koos tööriistakastiga. Igatahes homme mina selle autoga suvepäevadel sõidan, saagu mis saab. Kõige mustem stsenaarium, et pühapäeval suvepäevadelt tagasitulevad mu tee äärest ehk peale korjavad :-) :-)

P.S. Kõne polnud tähtis, sain auto käima ja tahtsin tänada lihtsalt nõuannete eest.
Karl Kirjutas:Eks elu näitab, kuid mul on ka plaan B olemas: nimelt Marek hea inimene laenas mitu töötavat jagajakaant ja süütepooli igaks petteks ja need mul autos koos tööriistakastiga.
mossemehed kruvisid varupooli lanseka külge juba, et kui üks vihmaga sureb, pole muud, kui juhe ringi... Smile kuhu me tagasi jõudnud oleme... Big Grin

92S50 Kirjutas:Mis puutub paukumisse, siis see on esimene loogiline sümptom kui süütega jama - kütus mida ei süüdata (kaante/juhtmete/küünalde kala tõttu) läheb otse sumpsi, ja kui talle pärast mingine säde/põlenud kütuse osad väikse algatuse annab, plahvatabki ta hoopis summutis mitte silindris.
mul kunagi üks caddy (mitte volkkar) oli, millel kaas ke**is, sellel pani pika käiamise peale ikka siukse litaka, et agul kajas ja sumpsipütt laiali nagu pardiper*e. Oli sinna vist omajagu pentsu vooland juba Smile
Ca 350 kilti nüüd maha uhatud ilma probleemideta, ehk nüüd ok.