Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: diisli ülevaatus w 124 2,5 d
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
ülevaatusel tahmasisaldus maximum, sain küll läbi, aga mis aitab tahma sisaldust alla viia
Vaheta õhufilter ja lase enne ülevaatust paar km kolmanda käiguga 90 km/h.
õhufilter oli vahetatud,
kas muidu pumba regull ka midagi paremaks teeks
Oleneb millise mätta otsast vaadata, tahma vähem=kiirendus halvem
Ütleme nii, et sõidustiilist oleneb palju. Kui kasutada pidevalt vaikset vanaisa sõidustiili (loodan, et keegi ei solvu) siis tahmabki palju, ise kasutan kohati vaikset, kohati agresiivset sõidustiili (2.5 diisli puhul väga vahet pole, ega ta eriti kiiremini sellest liigu ja kütusekulu ka sama) ja kui mõned nädalad tagasi sai ülevaatusel käidud oli tahma näit 0,4 (lubatud on kuni 2,5).

Teine asi, mis mõjutab on mootori korrasolek. Meie masinal on u 2 aastat tagasi mootorile kapremont tehtud ja tänu sellele vast kah ülevaatusega probleeme pole. Nagu mainitud, tulex õhufilter kah enne ülevaatust ära vahetada, meie oleme tavaliselt ka õli ja õlifitri ära vahetanud.

Aga jah, peamine soovitus on see, et ülevaatusele sõites tuleb paarutada, et lõõrid puhtax saax või igapäevaselt sõites vahest pöörded kõrgemale lasta, et lõõrid mustax ei lähexki.

Selle "tahma vähem=kiirendus halvem" kohta tuleb mainida seda, et ega Mercedes originaalis ei tahma kui temaga õigesti sõita ja hästi hoolitseda, kuna tema mootorid on krutitud piisavalt nõrgax, et need igavesti vastu peaxid (jutt käib siis vanematest MB-dest, uute kohta ei oska nii täpselt kommenteerida). Kui mootorit juba näpitud, siis hakkab küll tahmama (ja mootori ressurss vähenema).
Palju on ka kütuses kinni. Kapa-Kohila külatankla seguga ei ole mõtet ülevaatusele minna, lihtsam enne paar paagitäit mõnest olulisest ketist võtta...või siis paluda välismaal käivatelt veokimeestelt sealset kütust.

A.
samas eelmine aasta oli tahma sisaldus 1.9 ,
et mis selle siis 2,5 ni viis....
mõtlen seda et kui järgmine aasta läbi ei saa mis tegema peaks et tahma normi viia
Üldiselt peaks sissepritsesüteemi üle vaatama ja vajadusel korrastama.

Millal on vahetatud pihustiotsad? 50 kkm paistab meie kütusega lagi olema:mad:
Millal on viimati kontrollitud pritsenurka? Väidetavalt viib iga 100 kkm läbisõitu nurga 1-1,5 kraadi võrra hilisemaks.
Kas keegi on näppinud pumpa? Kui jah, siis kes ja miks? Ja kas on kindel, et ta teadis, mida tegi? Lihtsalt etteannet peale keerata kulunud pumbale on lihtne, kuid pikas perspektiivis mitte kuigi mõistlik tegu.

Kõige lihtsam on pumbast kütust maha keerata, aga siis jääb ka auto laisemaks...
pihustiotsad eelmine aasta vahetatud, aga pritsenurka pole keegi kontrollinud, mis moodi seda kontrollitakse ja mis moodi (kuskohast pumbal) ettekannet peale keeratakse.?