Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K:Kuidas saab autol pagasinku luugi sisse vesi. tegu W201
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Olen kuulnud, et see probleem pidi ka olema mersude üks tüüpviga. Oma 190-l olen peale vihma tähele pannud, et vesi jookseb kuskilt klaasi nurkade vahelt mõlemalt poolt sisse.

Kust see vesi sinna tuleb ja mida konkreetselt teha annaks?
martin471 Kirjutas:Olen kuulnud, et see probleem pidi ka olema mersude üks tüüpviga. Oma 190-l olen peale vihma tähele pannud, et vesi jookseb kuskilt klaasi nurkade vahelt mõlemalt poolt sisse.

Kust see vesi sinna tuleb ja mida konkreetselt teha annaks?


Vaheta pagassi tihend ära. Point siis selles, et vesi voolab sealt klaasi pealt ära mööda pagassiluugi all olevaid kanaleid pidi, mis tihendi kõrval lähevad. Kui tihend peetis on, siis sealt vahelt vesi hoopis pagassi liigub
Pagassi tihend tundub korralik olevat. Vesi jookseb alla kuskilt kõlarite kõrvalt mööda rattakoopaid.
sama jama oma w126-ga ootan huviga lahendust Smile
See ju W/C126 tüüpviga, W201...Confusedhocked:Confusedhocked:
Juba pikka aega käib närvidele et iga kord kui pagasniku lahti teed siis sealt luugist jookseb vesi pagassi sisse.Ainult et ei saa aru kuda see kuradima vesi sinna sisse saab.sama jama oli ka mul eelmisel w201.
Vesi sinna ei saagi, tekib lihtsalt. Kondents on selle asja nimi ja sama häda kummitab tihti ka 126 ja 124 keret.
Kui pagassi tuulutus on korras, ei teki kondentsi.
eks tuleb hakata uurima seda tuulutuse värki.
Tuttav muretses , et pagass koguaeg vett täis. Et kui teed luugu lahti , siis niriseb m6nuga. Omal oli jope pagasnikus paar päeva ja hakkasin selga panema , siis läbimärg.Märkasin , kui luuk avada , siis sealt topeltplekkide vahelt , luugi seest jookseb umbes veerand klaasi vett.
Just nagu vihmase ilmaga ja kui auto on seisnud. Kas annaks midagi teha.
Kas pagasniku luuk peaks olema seestpoolt originaalis polsterdatud?
Tere!
Vabandan teemaalgataja ees,aga kuna mul sama mure,siis ei näe mõtet uut teemat teha!
OOtax ka mõistlikke soovitusi!
Priit
mul sama jama- see on küll väga week ass lahendus aga ma hoian mingit plastkaussi pgasnikus- nii kui lahti teen niriseb sinna. võibolla keegi tõesti teab mida ette võtta.
Kõige hullem on 91 a kutsikal see vee teema, oma 89 a vee hulk on väiksem.
(mõni mees oletab, et see võib kondents olla, aga pole loogiline, nii suur kogus, minuarvates)- tänane esimene korralik külm näitas, et terve pagasniku luuk oli jääpiiskasid täis, kuid kõige alumised nurgad olid kuivad...tähendab- kondents mis kondents...

Kõige müstilisem on asjaolu, et kõik servad, on korralikult kinni keevitatud, ainuke koht, mis kaudu vesi siseneda saab, on lukk ja august välja ulatuv nupp.

Küsiks teistelt, kas teil ka enamus vett valgub vasakule küljele pagasnikus?

On mõnel täpsemaid juhiseid jagada, kuidas tuulutus korda saada.
(kui õiesti mäletan, kui eemladada plastik, mis on teispool numbrilauda ja kahe tagatulekompleksi vahel, siis seal peaksid asuma kaks klapi taolist asja, need ongi põhituulutuskomponendid?)
Kas katuseluugi tihend ei või rolli mängida siin?
Mul oli siin mingi hetk 3 w126 ja kahel neist esines sama jama, kuid ka katuseluugitihendid olid neil väsinud ilmega. Kolmandal paistis tihend kobe ja probleemi ei olnud. Ei kujuta ette kas on selles asi, sest ühe w126 müüsin maha ja üks on osadeks. Korralik on veel alles. Niiet tihendit ei vahetanud.
Luugil on ju eraldi ärajooksu kanalid, ma pakuks pigem vajunud pagassi tihendit või tagaklaasi tihendit...

See on kõikide 90ndate sedaanide probleem ja pole kuulnud, et keegi oleks sellest probleemist täielikult vabanenud. Aga kui on, siis andke julgelt märku!
mul w208 ka täpselt sama jama
Tere.  

mul oli ka jama selle kondents veega mis sinna pagasniku luugi sisse tekkis..  

Kiire lahendus oli see, et puurisin sinna väikesed augud (sinna kuhu see vesi tekkis).
Peale seda ei ole vett tilkunud.   Pagasnik on niiske küll aga vett ei tilgu kui luuki kergitad.

hea oleks kui peale puurimist mingit kaitsvat möksi puurimis kohtade peale paned (nii et augud ikka alles jäävad) .

Terv
tahtsin just sama juttu kirjutada a näe jõuti ette.... a möksiks kasutasin mina uste ja õnaruste korrosiooni kaitseks mõeldud möginat, mis kuivamisel jäi nagu mesilase vaha..Nod
rretpap Kirjutas:Tere.  

mul oli ka jama selle kondents veega mis sinna pagasniku luugi sisse tekkis..  

Kiire lahendus oli see, et puurisin sinna väikesed augud (sinna kuhu see vesi tekkis).
Peale seda ei ole vett tilkunud.   Pagasnik on niiske küll aga vett ei tilgu kui luuki kergitad.

hea oleks kui peale puurimist mingit kaitsvat möksi puurimis kohtade peale paned (nii et augud ikka alles jäävad) .

Terv
Kunagi tegin nii ka enda 124'l, aga see pole probleemi lahendamine, vaid leevendamine...
asi jumala lihtne ei tea kuidas teiega lood on aga ma sain endal asja juba ammu korda. mina soovitaks teil katuseluugi vihmarenni torud panna sinna kuhu need kuuluvad selles se jama ongi et need vooliku otsad tulevad lahti ja tänu sellele se vesi seal pakasis ongi asi lihtne juu vaatake asjad üle ja antke teada mis sai!!!!
Icon_lol[/align]
Lehti: 1 2