Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: M117 5,0 plokikaaned -> 5,6-le
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Öelge lollile, kas 5,0 185kW mootori kaaned võiksid üheselt sobida 5,6-le.

Tänud,
Ralak
Haluu, on kellelgi kusagilt uurida?
uuri iseBadgrin....ok nali, ehk keegi aitaks LõunakaidIcon_rolleyes
ralak Kirjutas:Tere!

Öelge lollile, kas 5,0 185kW mootori kaaned võiksid üheselt sobida 5,6-le.

Tänud,
Ralak

Ja mina sõidan vist edasi poniga Crybaby
HotPapa Kirjutas:uuri iseBadgrin....ok nali, ehk keegi aitaks LõunakaidIcon_rolleyes

No Hents uuris oma programmist kus kirjas, et 4,2/5,0/5,6 on kõigil samad kaaned. Oleks vaja reaalsemat kinnitust tegelikult.
Plokikaane tihendid on erinevad järelikult on ka kaaned erinevad isiklik kogemus:
500 s 1984.a. plokikaan ei sobinud
560 sec 1987.a. autole
Kui mälu ei peta oli erinevus kas vee või õli kanali aukudes (6-7 aastat tagasi).
4506,9 Kirjutas:Plokikaane tihendid on erinevad järelikult on ka kaaned erinevad isiklik kogemus:
500 s 1984.a. plokikaan ei sobinud
560 sec 1987.a. autole
Kui mälu ei peta oli erinevus kas vee või õli kanali aukudes (6-7 aastat tagasi).

Novot, väga hea kuulda taolistest faktidest. Võiks ka Silberisse pöörduma selle küsimusega, (nalja pärast) vaatame kui punaseks tyybid näost tõmbuvad.
See polnud tõesti õige asi, et 4.2 ja 5.6 võiksid samad olla.

Aga sama ajastu 5.0 ja 5.6 võiksid ideeliselt küll samad olla.

Aare, sinu näitel oli tegemist erinevate generatsioonidega, kus on surveastmed jne erinevad. Võibolla vahe sellest?

Viimase malli 5.0 ja 5.6 silindri diameeter on sama. Saaks koode võrrelda, oleks asi hoopis lihtsam.
Tõepoolest vahe tuleneb ilmselt generatsioonidest, sest uuemal 5.0 ja 5.6 plokikaane tihendid küll identsed.
hents99 Kirjutas:See polnud tõesti õige asi, et 4.2 ja 5.6 võiksid samad olla.

Aga sama ajastu 5.0 ja 5.6 võiksid ideeliselt küll samad olla.

Aare, sinu näitel oli tegemist erinevate generatsioonidega, kus on surveastmed jne erinevad. Võibolla vahe sellest?

Viimase malli 5.0 ja 5.6 silindri diameeter on sama. Saaks koode võrrelda, oleks asi hoopis lihtsam.
Kaanetihendid tõepoolest samasugused nagu sain ka poest kinnitust.
Kohe proovin leida Roman`i 5.0 kaante koodid, siis saaks 5.6 omadega võrrelda. Iseasi, kust seda koodi leida, aga üritan.
ise usun, et on ainult kolvikäiku surendatud, mootor peaks muidu sama olema.
jah see võib küll olla ,et erinevad generatsioonid olid.Endal tulemas lammutamiseks üks 5,6 sel aastast 1989.a.praegu küll on mootor koos kastiga broneeritud aga kes teab.Ülejäänud auto juppideks saadaval v.a. parem poolsed uksed need on mõlkis.
4506,9 Kirjutas:jah see võib küll olla ,et erinevad generatsioonid olid.Endal tulemas lammutamiseks üks 5,6 sel aastast 1989.a.praegu küll on mootor koos kastiga broneeritud aga kes teab.Ülejäänud auto juppideks saadaval v.a.  parem poolsed uksed need on mõlkis.

Kas see 560 SEL siis nii sodi, et taastada ei kannata? Klassika ikkagi.Eusa_pray
M117 5,0 (ainult II gen!) vs 5,6 on vahetatavad, kanalid klapivad, vahe on kolvi mõõdus ja kolvi käigus ja 5,6 on teised nukad (omakorda KAT vs ECE/RÜF nukad on erinevad). 4,2 ja 5,6 ei klapi omavavahel (kanalid ei kattu). 4,2 II gen on 3,8 edasiarendus ja 5,6 on tehtud ikkagi 5,0 (II gen) nn edasiarendusena veic. Ja IMO veel vanatüübi 3,8 ja uue tüübi 4,2 M116 kattuvad ka.

Ehk jõudu tööle! M117 5,0 vs M117 5,6 vahetamisel.
Vaatsin veidi nukkvõllide kohta. Ma sain 6 erinevat nukkvõlli M117 mootoritel. Asi läheb huvitavaks.