02-07-2008, 04:32 PM
02-07-2008, 04:47 PM
124 SL illy:
02-07-2008, 04:52 PM
Seda ma kiikasin, et kudiagi tuttav oli tubane piltilly:
Esimese hooga ei saanudki aru, mis täpselt viga on, tundus lihtsalt vildakas olevat...:lol:
Esimese hooga ei saanudki aru, mis täpselt viga on, tundus lihtsalt vildakas olevat...:lol:
02-07-2008, 10:36 PM
mind jätab sõnatuks .no olen mina ka jubedusi näind aga see on ikka tõesti jube.
02-07-2008, 10:48 PM
hocked:
nagu oli eestis müügil punnsilma tuledega 124...
nagu oli eestis müügil punnsilma tuledega 124...
02-07-2008, 10:51 PM
renkju Kirjutas:hocked:
nagu oli eestis müügil punnsilma tuledega 124...
Ma nägin seda peletist linna peal sõitmas ka, algul ei saanud üldse aru, et mis elukaga tegu on
02-07-2008, 11:35 PM
On mis on, aga mina annan tegijatele au, mitte et ma arvaks, et see konkreetne auto ilus on, kuid seepärast et annab sellist asjandust ikka kokku klopsida.
03-07-2008, 08:58 AM
Tagarataste paiknemine kere suhtes väga naljakas.
03-07-2008, 11:49 AM
http://www.cardomain.com/ride/2321663
Päris norm kirjeldus:
MB 300 Coupe, R129 Boschert remake
*shortened body (~50 cm)
*Boschert front/rear bumpers, sideskirts, wheel arches, exhaust etc.
*handmade side windows
*carbon fiber hood
*SL headlamps, corners, fog lamps
*Bilstein sport suspension
*etc
Sellised mehed võiksid juba mingite uunikumide taastamisega tegeleda, siis teeks vist küll kummarduse
Edit: oot oot, aga mingi BOSCHERT GmbH toodangu järgi on siis tehtud või enda toodang?
Päris norm kirjeldus:
MB 300 Coupe, R129 Boschert remake
*shortened body (~50 cm)
*Boschert front/rear bumpers, sideskirts, wheel arches, exhaust etc.
*handmade side windows
*carbon fiber hood
*SL headlamps, corners, fog lamps
*Bilstein sport suspension
*etc
Sellised mehed võiksid juba mingite uunikumide taastamisega tegeleda, siis teeks vist küll kummarduse
Edit: oot oot, aga mingi BOSCHERT GmbH toodangu järgi on siis tehtud või enda toodang?
03-07-2008, 01:57 PM
03-07-2008, 02:25 PM
kuld Kirjutas:On ka hullemaid: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...abNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1
Selle esimesega ju palju vaeva nähtud, tegu ikkagi laste autoga.
03-07-2008, 04:05 PM
no see Chrysler tõi küll naeratuse näole
Minuarust see pehme katus on AUHINDA väärt
Minuarust see pehme katus on AUHINDA väärt
08-07-2008, 05:50 PM
R129 Kirjutas:Edit: oot oot, aga mingi BOSCHERT GmbH toodangu järgi on siis tehtud või enda toodang?
siin on veel mõned sellised
http://mbworld.org/forums/showthread.php?p=2900853
Päris leedukate käsitöö see ikka ei ole .
08-07-2008, 10:09 PM
oi kui jube
08-07-2008, 10:38 PM
Arvestades seda, et neid on toodetud 200 tk ja nende hind on 5 korda kallim kui tava c siis kogujatele on see päris hea pensioni kindlustus .
Ja väidetavalt peaks ju olema ka bi turbo .
Ja väidetavalt peaks ju olema ka bi turbo .
09-07-2008, 10:12 AM
selle usavenna omal küll mingeid turbosid ei paista.
no ja see 200tk... küllap keegi ei tahtnud lihtsalt rohkem.
eks autonduse ajaloos ole igasugu fakkappe ette tulnud, mõned neist on friigil moel popiks saanud. tundub sellel boschertil ka oma fännklubi olevat.
no ja see 200tk... küllap keegi ei tahtnud lihtsalt rohkem.
eks autonduse ajaloos ole igasugu fakkappe ette tulnud, mõned neist on friigil moel popiks saanud. tundub sellel boschertil ka oma fännklubi olevat.
10-07-2008, 12:31 AM
Äärmiselt rõve :pissed2:
Edit: Tulevad isa kuldsed sõnad meelde, et ei MB-d ei olegi võimalik lihtsalt paremaks teha, kuna kere kuju ja kõik ülejäänu on täiuseni lihvitud. Aga see suisa porno ju. Kui vaadata isegi sama ajastu MB-si, siis on näha kui erinevad on erinevate klasside autod- mingisugust sama joont ei aeta taga, nagu muudel automarkidel, millega peab kõvasti pingutama, et välja mõelda, mis klassi ta nüüd võiks kuuluda. Ja siis võib eeldada, et kui panna s-klassi auto ja e-klassi auto kokku, kui palju nalja võib saada.
Edit: Tulevad isa kuldsed sõnad meelde, et ei MB-d ei olegi võimalik lihtsalt paremaks teha, kuna kere kuju ja kõik ülejäänu on täiuseni lihvitud. Aga see suisa porno ju. Kui vaadata isegi sama ajastu MB-si, siis on näha kui erinevad on erinevate klasside autod- mingisugust sama joont ei aeta taga, nagu muudel automarkidel, millega peab kõvasti pingutama, et välja mõelda, mis klassi ta nüüd võiks kuuluda. Ja siis võib eeldada, et kui panna s-klassi auto ja e-klassi auto kokku, kui palju nalja võib saada.