Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: jama w124 kupee originaalvedrudega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoks siis w124, 230CE kupee, manuaal ja mootor peaks olema M102.985. Lugu siis nii et auto on küll aastanumbri poolest küll vana ('89), kuid mitte eriti palju sõitnud ja suhteliselt korralik. 17'' valuveljed all, rehvid 225/45. Ainult vedrud olid ilmselt tänu auto pikale eale ära vajunud, niiet peale uute rehvide alla panemist hakkasid esirehvi servad kergelt vastu rattakoopa SISEkülge käima - pööretel ja aukudes. Kõigepealt lasin esivedrud ära vahetada. Esiotsa kõrgus sai väga normaalne, vaatamata sellele et tegu polnud üldse originaalvedrudega (ei madal ega kõrge- täpselt paras). Siis oli järg tagumiste vedrude käes. Kuna kupee tagavedrud on ilmselt teise jäikusega kui vastaval w124 2,3L-sedaanil, siis tellisin silberist vin-koodile vastavad originaalid et asja õigsuses kindel olla.. Lasin alla panna aga... mitte midagi ei muutunud! Taguots istus ikka maas niiet rattad sügavalt koobastes ja tagavaates ebanormaalselt A-kujuliselt kaldes! No mida krt! Ei jäänud midagi üle.. lasin tagtavedrud veelkord vahetada, seekord siis mitte-originaalide vastu ja samas töökojas, kus esimesedki vahetati. Alles seejärel oli lõpuks kõik OK- tagarattad null-koorma puhul täpselt vertikaalis ja puha. Küsisin asjaga tegelenud mehaaniku käest, kas ta silla&kere juures mingit muud jama ei märganud, mis võiks rataste äravajumist põhjustada. Mees vastas et midagi sellist polnud märgata. Siit siis moraal et vin-kood ja "originaalid" ei tähenda teatud juhtudel üldse seda et nad ilmtingimata sobivad! Nüüd on siis 1 paar pehmeid originaal- tagavedrusid üle... Mis nendega teha, ei tea.. kui keegi tunneb huvi, võib helistada, netis lähipäevadel tihti ei ole. 53339849
Atman67 Kirjutas:Autoks siis w124, 230CE kupee, manuaal ja mootor peaks olema M102.985. Lugu siis nii et auto on küll aastanumbri poolest küll vana ('89), kuid mitte eriti palju sõitnud ja suhteliselt korralik. 17'' valuveljed all, rehvid 225/45. Ainult vedrud olid ilmselt tänu auto pikale eale ära vajunud, niiet peale uute rehvide alla panemist hakkasid esirehvi servad kergelt vastu rattakoopa SISEkülge käima - pööretel ja aukudes. Kõigepealt lasin esivedrud ära vahetada. Esiotsa kõrgus sai väga normaalne, vaatamata sellele et tegu polnud üldse originaalvedrudega (ei madal ega kõrge- täpselt paras). Siis oli järg tagumiste vedrude käes. Kuna kupee tagavedrud on ilmselt teise jäikusega kui vastaval w124 2,3L-sedaanil, siis tellisin silberist vin-koodile vastavad originaalid et asja õigsuses kindel olla.. Lasin alla panna aga... mitte midagi ei muutunud! Taguots istus ikka maas niiet rattad sügavalt koobastes ja tagavaates ebanormaalselt A-kujuliselt kaldes! No mida krt! Ei jäänud midagi üle.. lasin tagtavedrud veelkord vahetada, seekord siis mitte-originaalide vastu ja samas töökojas, kus esimesedki vahetati. Alles seejärel oli lõpuks kõik OK- tagarattad null-koorma puhul täpselt vertikaalis ja puha. Küsisin asjaga tegelenud mehaaniku käest, kas ta silla&kere juures mingit muud jama ei märganud, mis võiks rataste äravajumist põhjustada. Mees vastas et midagi sellist polnud märgata. Siit siis moraal et vin-kood ja "originaalid" ei tähenda teatud juhtudel üldse seda et nad ilmtingimata sobivad! Nüüd on siis 1 paar pehmeid originaal- tagavedrusid üle... Mis nendega teha, ei tea.. kui keegi tunneb huvi, võib helistada, netis lähipäevadel tihti ei ole. 53339849
jama polnud uute vedrudega midagi,sul kindlasti org.nivood all olnud.kuna amort kallis siis need välja roogitud ja tavalistega asendatud
tundub jah rohkem nagu nivooteema olevat.
Nivooteema vägagi võimalik - vedrud peavad kandma vaid tühja auto... Mingeid üleliigseid torusid põhja all pole? Kõrguseregulaatorit tagasilla stabilisaatorivarda küljes? Õlipaaki kapoti all?

Üldiselt saab VIN-i järgi tellides sellele autole sobivad tükid. Iseasi, kas VIN just samale autole kuulub...Confusedilly:

Ning kolmandaks, alati jääb võimalus, et Silberis (või varuosatarnija juures) aeti midagi segi...