Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Diisel kuival
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas on väga hull, kui sai W123 3.0 diislil paak täiesti kuivale sõidetud? Kas on vaja õhutada käsitsi? Või on tõesti selline jama, et plokikaas maha ja nii:boom:?
WTF?:confusedangry:

Kolm ei tõmba filtritki kuivaks. Uus kütus sisse ja starterit - küll ta käima kerib. Siiski ei tasuks minna sinnamaani:
http://www.youtube.com/watch?v=3lLK86DxeAY

(Jaa-jaa, tean, et olen seda juba postitanud, kuid ikkagi teemakohane õppevideo...):eureka:
Küte sisse ja käsipumbaga pumpad õhu välja ja ongi kõik.
Protsessi kiirendab ka kütusefiltri täitmine kütusega.

A.
Kui minu 2.4 mootoril diisel otsa sai, siis valasin lihtsalt sisse ja pumbasin käsipumbaga kuni pumpamine raskeks läks ja tagasivoolu voolikus diislit näginSmile
Loomulikult on õige käsipumbaga kütus üles pumbata. :eureka:
Aga mina oma kolmel suurest laiskusest seda ei teinud ja polnud ka vaja - alguses puterdas väheke, kuid käima jäi ja õhu pressis kah ise välja.

Mis plokikaanejutt see oli?
EI lihtsalt, jäi kuskilt kunagi kõrva miski selline lora, et võib juhtuda nii, et vaja plokikaas maha võtta ja nii...
Aga kui nii lihtne, siis pole hullu Smile
Oh, titekas oleks, kui saaks vaid plokikaane maha kruttimisega leppida! Alusta siiski pigem tagasillast (reduktorist); see alt ära, siis küttepaak maha ja vaja ikka selgeks teha seesmiselt lähema vaatlusega kuhu see küte selt paagist siiski kadus. Järgmine samm küttepump maha, kui see ka selgub, et küttest tühi peaks asuma pihustite kallale. No lõppude lõpuks peaks ju kuskil ikka vähemalt mingi tilk kadunud küttest alles olema!:tongue:
UZIUZIConfusedmash: