Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 3,0D Reduktor ulub
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Mure nimelt selles et tagasilla reduktor ulub liiga tugevalt:help:
Viga tekkis ilmselt sellest et diffri simmer lasi õli läbi ja ilmselt kast jäi kuivale - siit järeldus : KONTROLLI KA ÕLI TASET!!
Mis maksaks remont???
On kellelgi kogemust või koguni reduktor kuskil vedelemas:biggrin:
W124 aut. 3,0 D
kui inffi saad siis anna mulle ka teada,et mis maksab ja kust saab:help:
mhmm, tegemist ikkagi kulumisega, mille põhjuseks on õli puudumine. Remont seisneb diffri vahetamies. Aga palju 124 3.0 disla differ maksab seda ma nyyd ei oska pajatada, võiks arvata, et see ei ole ka just kõige levinum differ, seega ilmselt hind kõrge, aga võin ka puusse panna, kuna pole sikuest masiant kunagi omanud.
Aga äkki oskab keegi w124 300 E ASD diffri hinda öelda?
Mul väga ei unda aga loks on sees.
Helista Kadaka romulasse - 6109040
Mul on mingine lõtk sees. Teinekord sidurit lahti lastes käib kõlks läbi ja on tunda kuidas differ järgi hakkab.
Kas seda reguleerida ei saa või näitab see liigset kulumist?
Minu auto läbisõit on 211000.
kui ulub, siis sateliidi taldriku ja teo vahetus, taldrik maksab 9 kilo, teo hind enam ei huvitanud, kui taldtriku hinda kuulsin.

Kui kolksub, siis ilmselt on sõrm hakanud sateliidi korpuse sees teed uuristama, yhesõnaga sõrme auk on lopergune. Kui asi veel väga hull pole, siis annab auku täis keevitada ja uuesti ymarguseks keevitada, oht seisneb aga selles, et keevitamisega võivad sateliidi korpusesse pimged tekkida ja kõvema lapatsi andmisel võib kogu see kupatus juppideks lennata(aga ei pruugi).

Ühesõnaga kasutatud korralik differ alla ja asi majas, vilunim vend vahetab tunniga diffri ära.

BTW tutikas differ maksab 30 kilo
Unnata võib ka laager ja neid seal 3 tk.
Ja kolks võib ka tekkida , kui poolass loksub difris - nimelt üks asub laagris aga teine puksi sees ja see puksike kulub kui differ tööle hakkab.Tööle hakkamise all mõtlesin rataste erinevat kiirust.
Ka kardaanil on veel nuutühendus, mis võib loksuda.
Ma usun, et ma enne diffrit torkima ei lähe kui midagi ei muutu, sellisena ma ta sain ja midagi pole hullemaks läinud. Kusjuures sõitmist see ei sega ja kui sõita oskad ei ole mingit kõlksu kuulda.

Veidi küll OT, aga mina ei saa aru kust laest nende varuosade hinnad võetakse. Ma sain terve oma auto odavamalt kui uus differ maksab. Ei puutu küll asjasse, aga näiteks komatsu buldooseri pisike alla meetri pikkune kardaani jupp maksab juba 80000. Minu arust võiks sellise raha eest juba kullast kardaani teha :biggrin:
Heinar Kirjutas:Unnata võib ka laager ja neid seal 3 tk.
Ja kolks võib ka tekkida , kui poolass loksub difris - nimelt üks asub laagris aga teine puksi sees ja see puksike kulub kui differ tööle hakkab.Tööle hakkamise all mõtlesin rataste erinevat kiirust.
Ka kardaanil on veel nuutühendus, mis võib loksuda.

Difris ikka 4 laagrit....
Kui ma ei eksi siis kas difris saabneid laagreid peale ka keerata? Või siis vähemalt kahte?
panen kah texti väheke ... laagreid peale keerata ei saa aga saab pingutada seibide ja poolassi poolsete tihendite paksuste muutmisega (ilmselt) jebin selle teooriaga just ise ja eks annan teada mis tulemus on ... üks mees pidi uurima ka seda kui palju laagrte kompl. maxab ... kuid mis kasu uuest laagrist on kui pesad on kulunud-äkki on ikka?!. loogiliselt ei saa ju sateliitvöö ja teo hambumise ebatäpsus ulgumist valmistada, küll aga loksu diffris. difri ulgumist valmistab loogiliselt ikkagi laagri ebatäpne jooks pesas ... analoogiliselt rattalaagriga, mis ju hakkab ka ulguma kui piiks läheb
mul sama jama aga küsida tahaksin hoopis küsida et mis ülekandega differ on 91a w124 2.3 kupeel?
Asja võib natukene paremaks teha see, kui panna sisse korralik hüpoidõli, see ei lähe eriti kalliks ka. Kui on äkki tavaline käigukastiõli sisse pandud, siis see võib ka põhjustada silla ulgumist. Loomulikult kui on juba kusagil suured loksud sees, siis pole õliga mõtet vaeva näha
mihkel Kirjutas:...
loogiliselt ei saa ju sateliitvöö ja teo hambumise ebatäpsus ulgumist valmistada, küll aga loksu diffris. difri ulgumist valmistab loogiliselt ikkagi laagri ebatäpne jooks pesas
...

Vale loogika. Väära hambumisega hüpoidülekanne lärmab, mis kole. Laagrite undamine ei sõltu koormusest, hambumise oma küll...

Õli on ikkagi oluline! Eriti oluliseks muutub asi siis, kui tegemist on suurendatud hõõrdumisega ülekandega. Seal ei tohiks tavalist poslat küll pruukida, ikka õiget vedelikku.
john Kirjutas:mul sama jama aga küsida tahaksin hoopis küsida et mis ülekandega differ on 91a w124 2.3 kupeel?
Anna VIN koodi 6 esimest numbrit.
wdb1240431
124.043 : automaatkast - 3.27
5-e käiguline manuaal - 3.46 (alates 09/89)
kui tohib küsida, kust teatmikust sa neid andmeid vaatad ? Smile
Paluks mulle kah ülekande arvud
WDB1241301A
3,0D automaat:?
3,0D 5 manuaal:?
Lehti: 1 2